Miksi miehet pelkää impulsiivisia naisia?
Olen saanut jo kahdelta mieheltä deittisivustolla viestiä, että eivät halua nähdä koska eivät tykkää imulsiivisista naisista. Siis täh? Pitäiskö ottaa toi ominaisuus pois sieltä, että miehet suostuvat lähtemään treffeille? Herroille kelpaa vain seinäruusu ja tuppisuu?!
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
No esim ite voin kuvailla itteäni vaikka impulsiiviseks tai eläväiseks. Kyl toi eläväinen kuulostaa paremmalta :))
Esim en oo väkivaltainen, en moraaliton, jne, mutta mun mielestä silti mussa on impulsiivisuutta- esim . heittäydyn enemmän ku moni jäyhä suomalainen vaikka tanssiessa, jne. Ja tanssiessa SELVIN PÄIN :) Et enpä nyt kovin negatiivisiks näitä ominaisuuksia mieltäis. ja osaan myös näyttää tunteet ulospäin enkä jätä niitä sisälle ja odottamaan mahollista isoo rjähdystä.
Minäkään en pidä noita piirteitä ollenkaan negatiivisina, mutta myös eläväisenä naisena olen saanut huomata, että Suomessa moni suorastaan inhoaa tuollaisia piirteitä.
Suomessa on paljon (ja vielä enemmän oli vaikkapa 20 vuotta sitten) sellaista yleistä ilmapiiriä, että eläväisyys ja rohkeus ym. on etenkin naiselta ”säälittävää”, ”vouhottamista” ym.
Luova, eläväinen ja sosiaalinen ihminen ei ole kulttuurissamme varsinaisesti pidetty eikä arvostettu, varsinkaan jos on nainen.
Vähän vastaava kuin jos mies ilmoittaisi olevansa väkivaltainen. Kyllä varmaan joku nainen löytyisi, joka tästä kiinnostuisi, mutta enemmistölle turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Vähän vastaava kuin jos mies ilmoittaisi olevansa väkivaltainen. Kyllä varmaan joku nainen löytyisi, joka tästä kiinnostuisi, mutta enemmistölle turn-off.
Jos mies sanoo olevansa impulsiivinen, jo siitä tulee mieleen väkivallan mahdollisuus. Olen ollut tällaisen omien sanojensa mukaan impulsiivisen miehen kanssa treffeillä ja voin sanoa ettei ollut turvallinen olo. Ei kiitos koskaan enää.
Joo ei kyllä hirveästi napostele sellainen akka, joka voi kilahtaa milloin vain ja sitten löytääkin 25 cm Fiskarsia rinnastaan.