Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostatko usein tuoreita marjoja, herneitä tai kirsikoita?

Vierailija
10.07.2020 |

Olisi ihana syödä enemmän tuoreita mansikoita ja kaikkea kesäkojun antimia mutta kun 10kpl mansikoita maksaa 5,90 :( ei ole perus terkkatätillä varaa ostaa kuin yksi laatikko ja niistäkin 99%pakkaseen talven vitamiineiksi.

Rikkaita ovat he joilla varaa ostaa marjoja herkuiksi.

Onneksi metsästä saa ilmaiseksi mustikkaa :)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan Lidlistä joka kauppareissulla herneitä.

Vierailija
2/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä.

Se mustikka voittaisi maultaankin mansikat, valitettavasti täällä ei oikein ole mustikkametsiä.

Herukoita sentään saan omalta pihalta, pitää vaan katsoa ettei joku muu ehdi ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska olen allerginen ja ovat kalliita. Marjoja voisin syödä, mutta hinta on kyllä liikaa mulle.

Vierailija
4/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan ehkä kaksi kertaa kesässä

Vierailija
5/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan nyt kesällä about kerran tai pari viikossa mansikoita ja kirsikoita, välillä myös pensasmustikoita. Kyllähän ne maksaa, mutta rakastan tuoreita marjoja ja hedelmiä ja panostan niihin mieluummin kuin vaikka alkoholiin tai makeisiin tai muihin kalliisiin ruokiin.

Vierailija
6/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu päivittäin. Perinteeksi on muodostunut herneet, mövärin vaniljajätski mansikoilla ja Bond-elokuvat

Vierailija
7/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Vaimo on muutamana kesänä ostanut hieman mansikoita, minä en niitäkään.

Vierailija
8/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan nyt kesällä about kerran tai pari viikossa mansikoita ja kirsikoita, välillä myös pensasmustikoita. Kyllähän ne maksaa, mutta rakastan tuoreita marjoja ja hedelmiä ja panostan niihin mieluummin kuin vaikka alkoholiin tai makeisiin tai muihin kalliisiin ruokiin.

Ihmettelin pensasmustikoiden hypetystä. Eivät maistuneet milleen! Parempia saa Suomen metsistä.

Vierailija
9/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herneet ja kirsikat ovat hyviä, mutta kurkku turpoaa

Vierailija
10/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin pensasmustikoiden hypetystä. Eivät maistuneet milleen! Parempia saa Suomen metsistä.

No se on kyllä totta, olen siis tuo jolle vastasit. Itse olin joskus monta vuotta sitten ihan pensasmustikoiden fani, mutta aika mauttomia kyllä ovat ja siksi niiden ostaminen on jäänyt, esim jugurtissa ihan hyviä kyllä

Vierailija
11/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herneet ja kirsikat ovat hyviä, mutta kurkku turpoaa

Mitä alapeukutat saatanan typerys?? Oletko niin vajaa, ettet tiedä allergioista?

Vierailija
12/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä melkein, eli kun vaan olen liikenteessä.

Vierailija
13/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan

Vierailija
14/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta 5 kilon laatikkoa kesässä. ylimääräiset pakastan ja puuromarjoja riittää jouluun saakka.

Vierailija
15/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

monta 5 kilon laatikkoa kesässä. ylimääräiset pakastan ja puuromarjoja riittää jouluun saakka.

Lol

Vierailija
16/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin. Maksaa liikaa.

Vierailija
17/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsikkakausi on niin lyhyt että ostan joka kerta kun käyn kaupassa. Onhan ne kalliita, mutta toisaalta mies ostaa silmää räpäyttämättä karkkia ja pullaa samalla rahalla. Rakastan kirsikoita, harmi että niitä saa niin lyhyen aikaa.

Vierailija
18/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kalliita. En osta.

19/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan yleensä kerran viikossa, kun käyn kaupassa. Onhan se pieni rasia aika kallis, mutta tykkään tuoreista marjoista ja panostan mieluummin terveellisiin herkkuihin. 

Vierailija
20/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä litran mansikoita ja tuokkosellisen vadelmia. Toisaalta emme käytä alkoa, joten jää rahaa tähän herkkuun.