Ostatko usein tuoreita marjoja, herneitä tai kirsikoita?
Olisi ihana syödä enemmän tuoreita mansikoita ja kaikkea kesäkojun antimia mutta kun 10kpl mansikoita maksaa 5,90 :( ei ole perus terkkatätillä varaa ostaa kuin yksi laatikko ja niistäkin 99%pakkaseen talven vitamiineiksi.
Rikkaita ovat he joilla varaa ostaa marjoja herkuiksi.
Onneksi metsästä saa ilmaiseksi mustikkaa :)
Kommentit (24)
En ikinä.
Se mustikka voittaisi maultaankin mansikat, valitettavasti täällä ei oikein ole mustikkametsiä.
Herukoita sentään saan omalta pihalta, pitää vaan katsoa ettei joku muu ehdi ensin.
En, koska olen allerginen ja ovat kalliita. Marjoja voisin syödä, mutta hinta on kyllä liikaa mulle.
Ostan nyt kesällä about kerran tai pari viikossa mansikoita ja kirsikoita, välillä myös pensasmustikoita. Kyllähän ne maksaa, mutta rakastan tuoreita marjoja ja hedelmiä ja panostan niihin mieluummin kuin vaikka alkoholiin tai makeisiin tai muihin kalliisiin ruokiin.
Juu päivittäin. Perinteeksi on muodostunut herneet, mövärin vaniljajätski mansikoilla ja Bond-elokuvat
En koskaan. Vaimo on muutamana kesänä ostanut hieman mansikoita, minä en niitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Ostan nyt kesällä about kerran tai pari viikossa mansikoita ja kirsikoita, välillä myös pensasmustikoita. Kyllähän ne maksaa, mutta rakastan tuoreita marjoja ja hedelmiä ja panostan niihin mieluummin kuin vaikka alkoholiin tai makeisiin tai muihin kalliisiin ruokiin.
Ihmettelin pensasmustikoiden hypetystä. Eivät maistuneet milleen! Parempia saa Suomen metsistä.
Herneet ja kirsikat ovat hyviä, mutta kurkku turpoaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin pensasmustikoiden hypetystä. Eivät maistuneet milleen! Parempia saa Suomen metsistä.
No se on kyllä totta, olen siis tuo jolle vastasit. Itse olin joskus monta vuotta sitten ihan pensasmustikoiden fani, mutta aika mauttomia kyllä ovat ja siksi niiden ostaminen on jäänyt, esim jugurtissa ihan hyviä kyllä
Vierailija kirjoitti:
Herneet ja kirsikat ovat hyviä, mutta kurkku turpoaa
Mitä alapeukutat saatanan typerys?? Oletko niin vajaa, ettet tiedä allergioista?
Joka päivä melkein, eli kun vaan olen liikenteessä.
monta 5 kilon laatikkoa kesässä. ylimääräiset pakastan ja puuromarjoja riittää jouluun saakka.
Vierailija kirjoitti:
monta 5 kilon laatikkoa kesässä. ylimääräiset pakastan ja puuromarjoja riittää jouluun saakka.
Lol
Kirsikkakausi on niin lyhyt että ostan joka kerta kun käyn kaupassa. Onhan ne kalliita, mutta toisaalta mies ostaa silmää räpäyttämättä karkkia ja pullaa samalla rahalla. Rakastan kirsikoita, harmi että niitä saa niin lyhyen aikaa.
Ostan yleensä kerran viikossa, kun käyn kaupassa. Onhan se pieni rasia aika kallis, mutta tykkään tuoreista marjoista ja panostan mieluummin terveellisiin herkkuihin.
Joka päivä litran mansikoita ja tuokkosellisen vadelmia. Toisaalta emme käytä alkoa, joten jää rahaa tähän herkkuun.
Ostan Lidlistä joka kauppareissulla herneitä.