Amber Turd! Aika luova poika tuo Johnny Depp. Linkki
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan Amber myös jäi kiinni "mustelman" feikkaamisesta, eli syytti miestä valheellisesti perheväkivallasta. Myönsi poliisikuulusteluissa. Jonka jälkeen meni toisen naisen kanssa kihloihin.
Huvittava sirkus.
Ai se meni ihan kihloihin naisen kanssa. Olin kyllä lukenut, että hän on bi ja vähän ihmettelin, että Johnnylle kelpasi.
Joo, sen nimi on Bianca Butti.
Ei voi olla totta! Valkoinen perse! Sopii tuohon turdiin täydellisesti. Luulin, että vitsailet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan Amber myös jäi kiinni "mustelman" feikkaamisesta, eli syytti miestä valheellisesti perheväkivallasta. Myönsi poliisikuulusteluissa. Jonka jälkeen meni toisen naisen kanssa kihloihin.
Huvittava sirkus.
Ai se meni ihan kihloihin naisen kanssa. Olin kyllä lukenut, että hän on bi ja vähän ihmettelin, että Johnnylle kelpasi.
Joo, sen nimi on Bianca Butti.
Ei voi olla totta! Valkoinen perse! Sopii tuohon turdiin täydellisesti. Luulin, että vitsailet.
Nomen est omen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittava sirkus.
Hullut naiset ovat usein villeimpiä sängyssä. Tuohan vaikuttaa aika bipolta.
Joissain artikkeleissa lukee nyt, että se pökäle olisikin tullut Amberin transaktivistikaverilta.
Vierailija kirjoitti:
Joissain artikkeleissa lukee nyt, että se pökäle olisikin tullut Amberin transaktivistikaverilta.
No onpa paskamainen soppa.
Ei siihen mitään huumeita tarvita. Narsisti on synonyymi kehitysvammaiselle ja vajaaälyiselle "yksilölle"