Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sydän särkyi nyt

Luoja auta
10.07.2020 |

Mieheni jätti 25 vuoden jälkeen. Pettänyt jo jonkin aikaa., sanoi vain yksi päivä että on toinen suhde. Ei yhtään mitään muuta. Olen laittanut viestiä eikö voida edes yhden kerran jutella, olisin halunnut tietää miksi kävi näin, olisin halunnut pyytää anteeksi, en ole tiennyt kun ei koskaan sanonut että on paha olla, miksi minun kanssa oli paha olla että halusi toisen. Voi hyvä Jumala miks hän ei edes yhtä kertaa suostu puhumaan tai edes vastaamaan minulle ettei halua puhua. Olen täysin murtunut. En pääse sängystä edes ylös. Haluan kuolla. Minä en tästä enää selviä. Älkää ikinä tehkö kellekään näin, suostukaan edes kerran puhumaan jötettyänne toisen, tämä on liian julmaa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman kokenut. Se hetki on kauhea, kun toinen häipyy. Mutta siitä alkaa uusi elämä. Minulla mies halusi puolen vuoden kuluttua palata minun ja lapsen luo, sanoin ei. Olin jo vapaa hänestä ja siitä mitä silmille heitettiin. Erotessa takana oli 12 vuotta perhe-elämää.

Ap, sinä selviät, sinä elät, asiat järjestyy parhain päin.

Kirjoita se, minkä olisit halunnut miehelle sanoa, kirjoita vaikka paperille, auttaa kun sen puheen saa ulos päästään.

Vierailija
22/36 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollakko vai eikö olla, siinäpä vasta pulma !?

Zinc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totus mundus agit histrionem

Zinc

Vierailija
24/36 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi luonnolliset tarpeet ajaa ylös sängystä, tuskin kuset ja paskot allesi.

Ryhdistäydy hyvä ihminen. Sinun ei kuulu pyydellä anteeksi vaan pettäjän. Anna miehen mennä, ketään ei voi pakolla pitää suhteessa.

Käännä lehti elämänkirjassa ja aloita puhtaalta pöydältä.

Vierailija
25/36 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itket sellaisen miehen perään, joka ei selvästikään halua sua? Ihan turhaa.

Vierailija
26/36 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap! Hirveä tilanne, älä jää yksin vaan pyydä ystävä luoksesi.

Vierailija
27/36 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja auta kirjoitti:

Ap tässä. En huomannut mitään. En yhtään mitään. Ihan normisto eletty, yhdessä vietetty aikaa ja tehty asioita. Pettänyt niillä matkoilla kun käynyt vanhempiaan huoltamassa pohjoisessa enkä ollut aina mukana. Nyt siis mennyt sinne , ” naapurin tytön luo”, nainen minua aika paljon vanhempikin.

En ole pystynyt syömään enää mitään. Näin pitkä yhteinen elämä, en näe elämässäni enää mitään tarkoitusta. Yksinäisyys koko loppuelämän. Sama kuolla.

ovo?

Et voi olla tosissasi. Provo?

Vierailija
28/36 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et usko tätä nyt, mutta kun aikaa on kulunut tarpeeksi, niin mies haluaisi keskustella kanssasi ja haluaisi ehkä enemmänkin. Mutta sinä et tule haluamaan edes keskustelua. Elät omaa elämääsi ja olet unohtanut hänet kokonaan.

Lämmin ajatus sinulle! ❤️

Mun mies (ex) ei koskaan halun utnkeskustella. Meni pian uusiin namisiin ja muuttivat muualle. Meillä on yhteinen lapsi. Kun lapsi kasvoi isommaksi, miehen uusi lähetti hänen kauttaan terveisiä mulla! En sanonut mitään. Mies itse ei pitänyt minuun mitään yhteyttä. Hänestäse oli normaalia.

En haikale miestä, mutta olinhyvin sitoutunut avioliittoomme.Siinä mentiinmiehen ehdoilla.Siksi tuntui katalalta petokselta, että hän yllättäin jätti minut kuin nallin kalliolle.

H

Vierailija
29/36 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Olen miettinyt tämän niin päin että ehkä hän kokee tehneensä ihan oikein, ajattelee ehkä vielä että tämä on minulle ihan oikein. Yleensäkin hän ihmisten kanssa riidellessään , hän teki sitä mielestäni kohtuu paljon mm. Työkaveriensa kanssa, oli aika monen kanssa välit ihan poikki ja niitä työsuojelu siellä selvitti vähän väliä, niin hän aina kotona puhui siitä että hän itse on oikeassa, työkaverit on ja pomot aina väärässä. Mietin usein itsekseni kuitenkin että onkohan se niin että aina ne työkaverit on väärässä. Jos joskus sitä varovasti kysyin, hän sai kauhean raivokohtauksen. Opin etten koskaan kyseenalaistanut hänen näkökulmaa työpaikan loputtomilta tuntuviin ongelmiin vaan myötäilin. Hän suuttui myös siskonsa aikanaan niin että katkaisi välit, hän ei koskaan suostunut kertomaan miksi. Haukkui minua narsistiksi, siskonsa, työkaverinsa, veljensä narsistiksi vähän väliä.

En usko että hänelläpä tunnetta että hän teki väärin minua kohtaan. Hän ajattelee että minä olen narsisti, tuo uusi nainen on ihana ja maailman kiltein ihminen.

Vierailija
30/36 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi itket sellaisen miehen perään, joka ei selvästikään halua sua? Ihan turhaa.

Tiedätkö mitä tarkoittaa empatia?

Onko sinut jätetty 25 yhteisen vuodn jälkeen?

Vierailija
31/36 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Olen miettinyt tämän niin päin että ehkä hän kokee tehneensä ihan oikein, ajattelee ehkä vielä että tämä on minulle ihan oikein. Yleensäkin hän ihmisten kanssa riidellessään , hän teki sitä mielestäni kohtuu paljon mm. Työkaveriensa kanssa, oli aika monen kanssa välit ihan poikki ja niitä työsuojelu siellä selvitti vähän väliä, niin hän aina kotona puhui siitä että hän itse on oikeassa, työkaverit on ja pomot aina väärässä. Mietin usein itsekseni kuitenkin että onkohan se niin että aina ne työkaverit on väärässä. Jos joskus sitä varovasti kysyin, hän sai kauhean raivokohtauksen. Opin etten koskaan kyseenalaistanut hänen näkökulmaa työpaikan loputtomilta tuntuviin ongelmiin vaan myötäilin. Hän suuttui myös siskonsa aikanaan niin että katkaisi välit, hän ei koskaan suostunut kertomaan miksi. Haukkui minua narsistiksi, siskonsa, työkaverinsa, veljensä narsistiksi vähän väliä.

En usko että hänelläpä tunnetta että hän teki väärin minua kohtaan. Hän ajattelee että minä olen narsisti, tuo uusi nainen on ihana ja maailman kiltein ihminen.

Selvästikin miehelläsi on persoonallisuushäiriön piirteitä. Kuulostaa tyypilliseltä narsistilta. Sinä hissukkana myötäilit häntä 25 vuotta...

Älä nyt perään itke ja pyytele anteeksi. Alkaa kuulostaa siltä, että vieras nainen teki tietämättään sinulle palveluksen. Toisaalta: hän on miehesi uusi uhri.

Vierailija
32/36 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ukkosi on siis niin hankala persoona, etta on oikeasti parempi, etta paaset hanesta eroon. Yleensa narsistit haukkuu toisia narsisteiksi. Sa voit viela rakentaa elamasi sellaiseksi, etta ei tarvitse olla koko ajan varpasillaan ja miettia, mita voi sanoa ja mita ei. Usko mua, parempi talla tavoin. Anna itsellesi aikaa surra ja sen jalkeen pienin askelin rakentamaan itsesi naköista elamaa. Tsemppia! 

Vierailija
33/36 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuushäiriö ja narsistinen. Alkaa aina vihata muita. Oli vaan ajan kysymys milloin se viha kohdistui sinuun. 25 vuotta on pitkä aika mutta selviät. Ei enää munankuorilla kävelyä. Sinulle kävi hyvin ja ymmärrät sen kun muutama vuosi on kulunut. Toimivat juuri noin kuin kerrot ja ero tulee täysin puskista. Sinussa ei ole mitään vikaa, kelpaat vielä monelle joilla on terveempi mieli.

Vierailija
34/36 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ihan siltä, että olet päässyt paskasta eroon! Onnittele itseäsi! Yhden jutun loppu on uuden elämän alku!

Mietit nyt oikein huolella kaikkia niitä miehen raivokohtauksia ja ylemmyydenosoituksia, sinun haukkumisia ja muuta vastaavaa, ja ajattele että sun ei enää tarvitse alistua moiseen ikinä. 

Luultavasti naapurin "tyttö" lemppaa ukon pihalle kohta, kun huomaa millainen se on. Sitten äijä on kolkuttelemassa sun oven takana.

Vierailija
35/36 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun asemassa olisin helportunut. Miten siedit tuollaisata noin kauan?

Nyt voit sanoa ja tehdä ihan mitä haluat eikä tarvitse miettiä saako joku siitä raivokohtauksen.

Olet vapaa! Nauti siitä. Opettele itse päättämään asioistasi.

Vierailija
36/36 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sulle voimia, kamala tilanne. Sitten, kun pääset ensishokista yli, niin muista pitää taloudellisesti kiinni oikeuksistasi. Älä anna miehelle kaikkea, koska et henkisesti jaksa ja haluat vain nopeasti kaikesta paskasta eroon. Päinvastoin, vaadi kaikki, selvitä omistukset ja verotiefot, vie tuhkatkin pesästä! Siinähän maksaa petoksesta!