Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhein nainen jonka tiedät.

Vierailija
10.07.2020 |

Kysymys otsikossa

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan markle, amber heard, sisareni ja eräs lukiokaveri.

Vierailija
42/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin. Enkelin näköinen mutta sisältä paholainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohisalo ja Meghan Markle on ideologiansa sumentamat.

Ohisalo voi ihmisenä olla mukava, mutta naiiviutensa pilaa Suomen. Meghan taas on kuulemma ihmisenäkin kamala.

Vierailija
44/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini. Kuulostaa kliseiseltä mutta hän on aidosti kylmä ja ilkeä ihminen. Olen vuosikaudet yrittänyt olla mieliksi mutta ei, loukkaa ja lyttää jokaisen lähellään olevan ihmisen.

Vierailija
45/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cruella De Vil

Zinc

Onko Zinc nainen? Olen aina kuvitellut mieheksi. Niin minua.

Vierailija
46/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cruella De Vil

Zinc

Onko Zinc nainen? Olen aina kuvitellut mieheksi. Niin minua.

Kiitti kultu, pus pus 

Zinc

Vierailija
47/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläasteen liikunnanopettaja on jäänyt mieleen. Viittä vaille eläkkeellä, ja ysin kevään alussa vihdoin rohkenin kohteliaasti kysyä, miten liikkanumeroa voisi nostaa, kun siihen mennessä omalla innokkuudella, aktiivisuudella ja ihan hyvällä pärjäämiselläkään se ei ollut noussut. ”Lahjomalla.”, vastasi hän koppavasti, ja asia oli käsitelty. Pikkusenko lisäs intoa liikuntaan!

Tulee mieleen meidän yläasteen liikunnanopettaja. Oli niin stereotypinen karikatyyri kuin olla voi: suosi urheilijoita ja antoi näille automaattisesti kymppejä, vaikka nämä eivät olisi tehneet tunneilla juuri mitään, ja meitä huonoja liikkujia rääkkäsi armotta. Liikannumero ei koskaan noussut yli seiskan, vaikka olisimme ottaneet itsestämme tunneilla kaiken irti ja onnistuneet jopa ihan hyvin. Ope ei myöskään koskaan näyttänyt meille mallia tai esimerkiksi juossut kentällä kanssamme, vaan istui sivummalla munkkikahvinsa kanssa huudellen ohjeita suu täynnä. Sepä vasta motivoivaa on.

Lyhyesti sanoen: hän on kauhein nainen, jonka tiedän.

Vierailija
48/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marin. Enkelin näköinen mutta sisältä paholainen.

Alapeukuttajille: myönnän että ulkoisestikin aika pazka.

Vierailija
49/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari mun entistä peruskoulun ja lukion opettajaa, ja entinen pomo.

Vierailija
50/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkiksista ja poliitikoista Li Andersson ja Marin, Ohisalo

Sofia Belorf, Torppa, Pimiä, Janina Fry (tyrkkyjä jo ikääntyviäkin aina julkisuudesta hyötymässä, täynnä itseään), Anu Saagim, Huhtasaari

Vierailija
51/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini ja yksi tyttärensä ilkeitä, kilpailullisia ja pahansuopia. Yrittäneet aina tehdä tuhoja perheessämme. Nyt ovat etäällä onneksi.

Vierailija
52/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen, pahantahtoinen ja katkera av mamma. Voi tosin olla kumpaa sukupuolta tahansa.

Vierailija
53/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkouluaikainen kässän openi järkyttävä kiusaaja. Olin huono kässässä, numero laski aina muuten kiitettävää todistusta i ja keskiarvoa. Tämä ei vielä mitään, mutta se kiusaaminen,

Vierailija
54/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yläasteen liikunnanopettaja on jäänyt mieleen. Viittä vaille eläkkeellä, ja ysin kevään alussa vihdoin rohkenin kohteliaasti kysyä, miten liikkanumeroa voisi nostaa, kun siihen mennessä omalla innokkuudella, aktiivisuudella ja ihan hyvällä pärjäämiselläkään se ei ollut noussut. ”Lahjomalla.”, vastasi hän koppavasti, ja asia oli käsitelty. Pikkusenko lisäs intoa liikuntaan!

Tulee mieleen meidän yläasteen liikunnanopettaja. Oli niin stereotypinen karikatyyri kuin olla voi: suosi urheilijoita ja antoi näille automaattisesti kymppejä, vaikka nämä eivät olisi tehneet tunneilla juuri mitään, ja meitä huonoja liikkujia rääkkäsi armotta. Liikannumero ei koskaan noussut yli seiskan, vaikka olisimme ottaneet itsestämme tunneilla kaiken irti ja onnistuneet jopa ihan hyvin. Ope ei myöskään koskaan näyttänyt meille mallia tai esimerkiksi juossut kentällä kanssamme, vaan istui sivummalla munkkikahvinsa kanssa huudellen ohjeita suu täynnä. Sepä vasta motivoivaa on.

Lyhyesti sanoen: hän on kauhein nainen, jonka tiedän.

Liikunnan opettajista ja numeroista monilla traumoja. Kiva saada se seiska joka vuosi ja olla nöyryytettävänä, kun muut numerot 9-10. Mullekin huusi kerran pituushyppypaikalla yläkoulun liikkaope, että anna tissien vaan heilua. Koko luokka nauroi ja itse lähes itkin.

Vierailija
55/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisabeth Rehn, jonka ansiosta olemme tässä tilanteessa somalien kanssa.

Vierailija
56/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% naisista on täysiä hirviöitä

Vierailija
57/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtakunnansyyttäjä Raija Toiviainen.

Onko se muuten pappi-Marjaanan äiti tai jotenkin muuten sukua?

Vierailija
58/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillary Clinton on pahuuden ruumiillistuma. Anti-Kristus.

Vierailija
59/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohisalo ja Merkel.

Olin tulossa sanomaan merkel mutta ohisalo on kyllä yhtä paha. Molemmilla on yhtä mustat sydämet ja vihaavat ihmisiä.

Vierailija
60/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen,joka näkee vain oman täydellisyytensä.

Lyttää muiden mielipiteet ja on mielestään aina oikeassa.Ei kestä,jos joku elää onnellisena elämäänsä,joka poikkeaa hänen omastaan.

Paskaa jauhaa kaikista ja arvostelee muiden ulkonäköä,vaikka ei olisi edes varaa.(oikeesti).

Ihan hiton raskas ihmis-tyyppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän