Zalandosta
Ilmoittaako zalando sähköpostiin kun palautus on saapunut onnistuneesti perille?
Olen laittanut palautuksen menemään 18.4 mutta siitä ei näy missään mitään tietoa perillemenosta, ei myöskään omalla tililläni tilauksen kohdalla.
pikkasen tukka pystyssä, palautuksen arvo oli runsaat 300 euroa
Kommentit (4)
Mä yritin reklamoida aikoinaan Zalandolle yhdestä rikkimenneestä tuotteesta, mutta eipä onnistunut, se oli ihan normaalia vaan, tuote kuulemma voi kulua rikki muutaman käyttökerran jälkeen eikä ole tosiaan heidän vika. Ikinä en osta enää sieltä mitään enkä todellakaan suosittele kenellekään. Enkä muuten ole mikään ammattivalittaja vaan itse asiassa eka kertaa elämässäni reklamoin.
En tiedä miten sun palautuksen kanssa käy, kandee varmaan kysyä sieltä (aivan kamalasta) asiakaspalvelusta. Netti näkyy olevan pullollaan huonoja kokemuksia Zalandosta, kun googlettaa "Zalando kokemuksia", vaan eipä se tieto paljon lohduta etten ole ainoa. Hyi.
Palautuksen perille tulon näet Zalandon sivulta omista asiakastiedoista. Rahoista en tiedä ku oon itse tilannut vain laskulla.
Mulle tuli juuri viesti sähköpostiin Zalandosta että palautukseni oli mennyt perille, lähetin palautuksen noin pari viikkoa sitten.
Eikö kukaan oikeesti ole palauttanut Zalandolle mitään?