Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos eroaisit, haluaisitko uutta suhdetta enää?

Vierailija
10.07.2020 |

Kysymys otsikossa.

Juteltiin kavereiden kanssa aiheesta ja päädyin siihen että itse en kyllä jaksaisi uutta suhdetta jos ero tulisi/mieheni menehtyisi.

En tarvitse sek siä välttämättä...tai pärjäisin ilman miestä :D

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi deittailla, mutta jos sattuisi sopiva kohdalle, voisin haluta sellaisen ”aikuisen suhteen”. Seksiä, yhdessäoloa, matkustelua ja yhteen muuttaminen aikaisintaan kun lapset pois muuttaneet. Ellei sitten olisi niin hyvin porukkaan loksahtava, ettei tarvitsisi erillisiä asuntoja.

Mitään ydinperheenomaista en kaipaisi, enkä mielellään miehelle lapsia - olen jo elänyt yksien bonuslapsien lapsuuden ikävuodet 3-18.

Sama juttu. Jos nyt ero tulisi, niin en varmasti lähtisi mihinkään deittailukierteeseen saati työntäisi itseäni johonkin tinderiin, mutta jos ihana ihminen eteen tulisi, niin en olisi asiaa vastaan.

Minulla on kolme lasta ja heidän elämäänsä en sotkisi miesasioillani. Aikuinen hyvä suhde erillisillä asunnoilla olisi siis se mikä voisi toimia. Ehkä sitten, kun lapset olisivat muuttaneet pois kotoa voisin miettiä yhtä asuntoa, mutta en pätkääkään sitä ennen.

Vierailija
22/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan jokuseen vuoteen. Meillä kaksi alle kouluikäistä lasta, opiskelen ja käyn osa-aikaisesti töissä. Hommaa riittäisi ihan tarpeeksi ja haluaisin keskittyä itseeni, lapsiin ja siihen, että saisimme uuden kuvion toimimaan.

Kun elämä olisi taas asettunut uomiinsa, voisi seurustelua harkita, mutta vain sellaista kevyttä joka ei sekoita pakkaa (=lasten elämään en ketään uutta toisi). Sitten kun lapset jo omillaan voisi mahdolliselle uudelle miehelle suoda jo pysyvämpää/näkyvämpää roolia elämässäni, kun se ei enää olisi riskitekijä lasten "kotielämän harmonialle".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi uutta suhdetta. Nyt jo haaveilen yksin elämisestä, vaikka olen perheellinen, eikä eroaikeita ole. Toisaalta mistä sitä koskaan tietää. Nuorena jopa lopetin suhteita sen takia, että halusin olla sinkku. Sitten kuitenkin rakastuin täysillä nykyiseen mieheen ja halusin hänen kanssaan perheen. Nyt 20 vuotta yhdessä ja hyvin menee.

Vierailija
24/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan sitä olisi joku uusi elättäjä katsoa :)

Sohviko se täällä taas kirjottelee...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi