Jos eroaisit, haluaisitko uutta suhdetta enää?
Kysymys otsikossa.
Juteltiin kavereiden kanssa aiheesta ja päädyin siihen että itse en kyllä jaksaisi uutta suhdetta jos ero tulisi/mieheni menehtyisi.
En tarvitse sek siä välttämättä...tai pärjäisin ilman miestä :D
Kommentit (24)
Haluaisin toki kumppanin, mutten missään nimessä mitään uusperhekuviota!
En. Olen ollut käytännössä koko aikuisikäni jossakin suhteessa. Nykyinen on loistava. En haluaisi aloittaa enää alusta kenenkään kanssa. N41
Nyt olen niin monta vuotta ollut yksin viimeisen tärkeän suhteen jälkeen ja välissä ollut vain tapailua muutamien kanssa. Eiköhän se jo riitä. Mielelläni olen ollut yksin. Ei tarvitse koskaan riidellä, ei kysellä lupia, ei itkeä toisen loukkaamisen takia. Eikä sitä läheisyyttäkään enää osaa kaivata. Joskus on vaan hyvä näin.
Haluaisin, mutta kiinnittäisin enemmän huomiota persoonaan kuin ulkonäköön ja antaisin aikaa lopulliselle päätökselle, että ollaanko yhdessä vai ei.
En jaksaisi enää sekuntiakaan yhtään kiukuttelijaa tai nirppanokkaa, vaikka ottaisi kolme kertaa päivässä suihin.
M40
Yhden tietyn ihmisen voisin haluta, mutta muussa tapauksessa elelisin itsekseni.
Pakkohan sitä olisi joku uusi elättäjä katsoa :)
Sinkkuus on ihan parasta! Eli erosin jo, on niin vapaata ja voi tehdä mitä huvittaa, käyttää rahansa juuri kuten haluaa! Eli tuskin uutta suhdetta tulee ihan heti.
Raamatun mukaan uudelleen avioituminen olisi haureellinen aviorikos. Täytyy odottaa että entinen puoliso kuolee. Piste
Olen tätä pohtinut, leikitellyt mielessä.
En haluaisi uutta suhdetta. Tietty ei voi sanoa ikinä, kun ei tiedä mitä tulee vielä eteen, mutta alkuun olisin tyytyväinen itekseni.
Se kirjoitetaan tällä palstalla: Enään !
Zinc
Erosin vähän aika sitten enkä halua uutta suhdetta missään nimessä.
Olen eronnut 3 vuotta sitten ja en halua enää uutta suhdetta. Pari edellistä olleet melko raskaita suhteita ja suhteessa ei ole oikein mitään mitä haluan tai tarvitsen. Yksin on hyvä.
N40
Olen 53, ollut mieheni kanssa 20 vuotta, ja erittäin vaikea ajatella että jos meille tulisi ero tai mieheni kuolisi, haluaisin uuden suhteen. En kertakaikkiaan usko että löytäisin enää läheskään yhtä hyvää miestä. Ja ajatuskin siitä että pitäisi alkaa deittailla tassa nykyisessä maailmassa, lähinnä kuvottaa. Olisin varmaan sitten loppuelämäni yksin, eikä ajatus tunnu pelottavalta.
Todellakin haluaisin ja vielä melko todennäköisesti sellaisen vielä saisin, tosin ottaisin 10-15v itseäni nuoremman naisen.
Erosta nyt n. 1.5 vuotta eikä ole tullut mieleenkään että haluaisin uuden suhteen. FWB olisi kyllä kiva, ehkä jopa kevyt vuoroviikkoinen LAT mutta mitään sen vakavampaa, ei kiitos
M38
En haluaisi deittailla, mutta jos sattuisi sopiva kohdalle, voisin haluta sellaisen ”aikuisen suhteen”. Seksiä, yhdessäoloa, matkustelua ja yhteen muuttaminen aikaisintaan kun lapset pois muuttaneet. Ellei sitten olisi niin hyvin porukkaan loksahtava, ettei tarvitsisi erillisiä asuntoja.
Mitään ydinperheenomaista en kaipaisi, enkä mielellään miehelle lapsia - olen jo elänyt yksien bonuslapsien lapsuuden ikävuodet 3-18.
Tuskin. Ei ikinä ole ollut mitään erityistä halua parisuhdetta kohtaan ennen kuin tapasin tuon yhden jonka kanssa aloin sellaista haluta. Kuinka todennäköisiä olisi että seuraavaa tulisi vastaan?
En haluaisi:( Kuolisin suruun ja murtuneeseen sydämeen, mikäli mun rakkaalle miehelle tapahtuisi jotain pahaa:( Kukaan toinen mies ei voisi ikinä häntä korvata.
Enpä usko. Olen nirso miesten suhteen, ja ikää sen verran, että miehet muutenkin varmaan haluaa nuorempia. Viihdyn hyvin yksinkin.