Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos eroaisit, haluaisitko uutta suhdetta enää?

Vierailija
10.07.2020 |

Kysymys otsikossa.

Juteltiin kavereiden kanssa aiheesta ja päädyin siihen että itse en kyllä jaksaisi uutta suhdetta jos ero tulisi/mieheni menehtyisi.

En tarvitse sek siä välttämättä...tai pärjäisin ilman miestä :D

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko. Olen nirso miesten suhteen, ja ikää sen verran, että miehet muutenkin varmaan haluaa nuorempia. Viihdyn hyvin yksinkin.

Vierailija
2/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin toki kumppanin, mutten missään nimessä mitään uusperhekuviota!

Vierailija
4/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen ollut käytännössä koko aikuisikäni jossakin suhteessa. Nykyinen on loistava. En haluaisi aloittaa enää alusta kenenkään kanssa. N41

Vierailija
5/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen niin monta vuotta ollut yksin viimeisen tärkeän suhteen jälkeen ja välissä ollut vain tapailua muutamien kanssa. Eiköhän se jo riitä. Mielelläni olen ollut yksin. Ei tarvitse koskaan riidellä, ei kysellä lupia, ei itkeä toisen loukkaamisen takia. Eikä sitä läheisyyttäkään enää osaa kaivata. Joskus on vaan hyvä näin.

Vierailija
6/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, mutta kiinnittäisin enemmän huomiota persoonaan kuin ulkonäköön ja antaisin aikaa lopulliselle päätökselle, että ollaanko yhdessä vai ei.

En jaksaisi enää sekuntiakaan yhtään kiukuttelijaa tai nirppanokkaa, vaikka ottaisi kolme kertaa päivässä suihin.

M40

Vierailija
7/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tietyn ihmisen voisin haluta, mutta muussa tapauksessa elelisin itsekseni.

Vierailija
8/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan sitä olisi joku uusi elättäjä katsoa :)

Vierailija
9/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuus on ihan parasta! Eli erosin jo, on niin vapaata ja voi tehdä mitä huvittaa, käyttää rahansa juuri kuten haluaa! Eli tuskin uutta suhdetta tulee ihan heti.

Vierailija
10/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatun mukaan uudelleen avioituminen olisi haureellinen aviorikos. Täytyy odottaa että entinen puoliso kuolee. Piste

Vierailija
11/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tätä pohtinut, leikitellyt mielessä.

En haluaisi uutta suhdetta. Tietty ei voi sanoa ikinä, kun ei tiedä mitä tulee vielä eteen, mutta alkuun olisin tyytyväinen itekseni.

Vierailija
12/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kirjoitetaan tällä palstalla: Enään !

Zinc

Vierailija
13/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin vähän aika sitten enkä halua uutta suhdetta missään nimessä.

Vierailija
14/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut 3 vuotta sitten ja en halua enää uutta suhdetta. Pari edellistä olleet melko raskaita suhteita ja suhteessa ei ole oikein mitään mitä haluan tai tarvitsen. Yksin on hyvä.

N40

Vierailija
15/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 53, ollut mieheni kanssa 20 vuotta, ja erittäin vaikea ajatella että jos meille tulisi ero tai mieheni kuolisi, haluaisin uuden suhteen. En kertakaikkiaan usko että löytäisin enää läheskään yhtä hyvää miestä. Ja ajatuskin siitä että pitäisi alkaa deittailla tassa nykyisessä maailmassa, lähinnä kuvottaa. Olisin varmaan sitten loppuelämäni yksin, eikä ajatus tunnu pelottavalta.

Vierailija
16/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin haluaisin ja vielä melko todennäköisesti sellaisen vielä saisin, tosin ottaisin 10-15v itseäni nuoremman naisen.

Vierailija
17/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta nyt n. 1.5 vuotta eikä ole tullut mieleenkään että haluaisin uuden suhteen. FWB olisi kyllä kiva, ehkä jopa kevyt vuoroviikkoinen LAT mutta mitään sen vakavampaa, ei kiitos

M38

Vierailija
18/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi deittailla, mutta jos sattuisi sopiva kohdalle, voisin haluta sellaisen ”aikuisen suhteen”. Seksiä, yhdessäoloa, matkustelua ja yhteen muuttaminen aikaisintaan kun lapset pois muuttaneet. Ellei sitten olisi niin hyvin porukkaan loksahtava, ettei tarvitsisi erillisiä asuntoja.

Mitään ydinperheenomaista en kaipaisi, enkä mielellään miehelle lapsia - olen jo elänyt yksien bonuslapsien lapsuuden ikävuodet 3-18.

Vierailija
19/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Ei ikinä ole ollut mitään erityistä halua parisuhdetta kohtaan ennen kuin tapasin tuon yhden jonka kanssa aloin sellaista haluta. Kuinka todennäköisiä olisi että seuraavaa tulisi vastaan?

Vierailija
20/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi:( Kuolisin suruun ja murtuneeseen sydämeen, mikäli mun rakkaalle miehelle tapahtuisi jotain pahaa:( Kukaan toinen mies ei voisi ikinä häntä korvata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi