Sinä lapseton ihminen joka seurustelet ihmisen kanssa jolla on lapsia. Onko se sinulle ok, että
olet vasta toiseksi tärkein ihminen kumppanillesi?
Kommentit (11)
Miksi mies sitten koettaa keskiä ihan kaikkea muuta tekemistä, kuin sen lapsen kanssa olemista? Minulla on vähän vaivaantunut olo, kun lapsi on yksin huoneessaan ja isä ties missä milloinkin...
En kyllä lapsettomanakaan haluaisi miestä, joka ei laittaisi lastaan/lapsiaan etusijalle.
Suhdetta lapsetta ei voi kuitenkaan verrata suhdetta kumppaniin.
Täysin ok, kunhan kumppani itse huolehtii lapsestaan eikä odota sitä minulta.
On ok. Minulla on suuri oman ajan tarve ja on vain hyvä, että miehellä on elämässään joku tärkeä ja aikaavievä oma juttu. Olisi todella ahdistavaa olla jonkun henkilön pääasiallinen elämänsisältö.
Painimme tyystin eri sarjoissa, joten tietysti se on ok. Lapsi on lapsi, ei vanhemman ja lapsen suhdetta verrata kahden aikuisen väliseen parisuhteeseen.
Koskeehan tämä toki ydinperheissä eläviäkin.
Olisi tosi ok, koska silloin todenäköisesti ei tarvitsisi tehdä omia. Terv poikamies
Miesystävän lapsiviikolla 6 ja 8 v lapset pelaavat huoneissaan melkein kaiken valveillaoloajan joten saan miehen kanssa rauhassa katella elokuvia, kokkailla ja kuherrella...eli en koe että jäisin sivuun vaan päinvastoin ja lapsetkin on tyytyväisiä koska niiden äiti rajoittaa pelaamista äitiviikolla peliajoilla
Ei olisi, enkä myöskään ole kakkossijalla. :)
Ei kiinnosta. Ei mua ne lapset kiinnosta ollenkaan vaan se ihminen jonka kanssa olen. Eihän ne minun lihaa ja verta ole.
Kyllä. En ole mustasukkainen LAPSESTA. Lapsi ansaitsee olla tärkein vanhemmalleen.