Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se poistu :D

Vierailija
10.07.2020 |

Hakemaasi sivua ei voida näyttää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo :D TIS tisseistä ja stefusta pitäisi olla kaikki ketjut.

Vierailija
2/10 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minä sanoin. Hullunkurista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistuiko Zinc keskuudestamme?

Zonc

Vierailija
4/10 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman, täällä vallittsee se kuuluisa kukkahattutätien laki.  

Kukkis on oikeassa aina ja poistaa mikäli aloitus ei mielytä, uskis on kukkahattutätien 

valtias.

Vierailija
5/10 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistuiko Zinc keskuudestamme?

Zonc

Toivossa on hyvä elää.

Vierailija
6/10 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt, Zinkillä on ihan hyviä heittoja välillä.

Vierailija
7/10 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut hiljaa; hiljaa persut,, hiljaa persut hiljaa, hiljaa! Wuuuuuhuuuu; ja KAIKKI MUKAAN!!!

HILJAA PERSUT HILJAA; HILJAAA; PERSUT HILENTYKÄÄ, HILJAAA! HILJAA PERSUT HILJAA! HILJAA, PERSUT, HILJAA!!! HIILLJAAAAA!!! PERSUT HILJAA PERSUT HILJAA...WOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOO!!!

*RÄIKEÄT APLODIT*

Vierailija
8/10 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut hiljaa; hiljaa persut,, hiljaa persut hiljaa, hiljaa! Wuuuuuhuuuu; ja KAIKKI MUKAAN!!!

HILJAA PERSUT HILJAA; HILJAAA; PERSUT HILENTYKÄÄ, HILJAAA! HILJAA PERSUT HILJAA! HILJAA, PERSUT, HILJAA!!! HIILLJAAAAA!!! PERSUT HILJAA PERSUT HILJAA...WOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOO!!!

*RÄIKEÄT APLODIT*

Takkutukkamode pyyhippä nyt vaahto pois suupielestä ja poista vaan tämäkin ketju.

Vierailija
9/10 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*RÄIKEÄT APLODIT*

Takkutukkamode pyyhippä nyt vaahto pois suupielestä ja poista vaan tämäkin ketju.

OLE HILJAA!!! TAJUATKO KUINKA STRESSAANTUNUT JA VIHAINEN MINÄ OLEN, TEIDÄN VIHAAJIEN KÄYTÖKSESTÄ??? NYT SE SUU KII JA MIETTIKÄÄ NIITÄ KÄYTÖSTAPOJANNE.

T: YLLÄPITÄJÄ (puhelimesta)

Vierailija
10/10 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*RÄIKEÄT APLODIT*

OLE HILJAA!!! TAJUATKO KUINKA STRESSAANTUNUT JA VIHAINEN MINÄ OLEN, TEIDÄN VIHAAJIEN KÄYTÖKSESTÄ??? NYT SE SUU KII JA MIETTIKÄÄ NIITÄ KÄYTÖSTAPOJANNE.

T: YLLÄPITÄJÄ (puhelimesta)

uskotaan :D Luulen että joku muu kuin minä olen vihainen vihaaja :D Onko lääkkeet loppu vai mikä ihme ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi