Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aamuisin aina kuumetta

Vierailija
09.05.2013 |

Joo joo, pitäisi mennä lääkäriin, mutta kun ne aina suhtautuu niin nuivasti ja sanoo ei toi nyt mitään...

Mulla on aina aamuisin kuumetta yli 38, mutta se laskee iltaan mennessä. Ollut nyt useita kuukausia. Olisko kellään ollut samaa ja mikä ollut syynä. Olen ollut myös ihan tavattoman väsynyt ym. Kävin lääkärissä kun itse epäilin kilpirauhasta ja lääkärihän suorastaan nauroi pystyyn, mutta otti kokeet, sen ja joitain muita, ei kuitenkaan esim. tulehdusarvoja. Sattui vaan kysymään onko ollut kuumeita ja sanoin, että onhan sellasta lämpöilyä koko ajan, muttei sitten tarttunut siihen. Nyt olen alkanut pitää kirjaa ja tarpeeksi pitkän jakson jälkeen menen uudestaan.

Mutta siis ihmetyttää se, että kuume on aamulla ja laskee sitten, kun yleensähän se on ainakin flunssissa ym. juuri toisinpäin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottiko perusverenkuvan? Pakkohan sun on käydä lääkärissä uudestaan. Voitko pyytää aikaa eri lääkärille, jos edellinen kokemus oli huono?

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00596

Vierailija
2/8 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä on hometta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei hometta, mutta onhan se Suomessa mahdollista. Luulisi vaan, että oireilisin sitten myös nuhalla, yskällä, päänsäryllä, ihottumalla tai jollain muullakin, eikö? Eikä vain lämmönnousulla aamuisin?

Vierailija
4/8 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/8 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 22:17"]

Löytysikö tuolta jotain apua: http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00596

[/quote]

Anteeksi, se olikin jo, jäi tämä sivu auki ja luin toista juttua hetken aikaa...ei mitään unohda. 

Vierailija
6/8 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti, eipä tossa artikkelissa juuri ollut mitään aamukuumeesta... Mutta joo, täytyy yrittää löytää lääkäri, joka ei sano, että no, elämä on stressaavaa niin voi väsyttää taikka toisilla nyt vaan on kehon lämpö korkeampi taikka jotain muuta vastaavaa...

Vierailija
7/8 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites nykyään sun tilanne?
Nimim: vuoden jo aamukuumeillut

Vierailija
8/8 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin muutaman vuoden aamukuumeillut. Long covidin piikkiin laitettu. Onko muilla löytynyt syytä? Sle myös epäilty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi