Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten kustannat kalliit lastenvaatteet?

Vierailija
09.05.2013 |

vähän kiinnostaisi tietää miten te kotiäidit kustannatte lastenne vaatteet? Esmimerkkinä Pop, Me & I, Reima, Ticket jne..eivät ole uutena mitään halpoja. Saatteeko lahjaksi, ostavatko isovanhemmat? En kyllä ymmärrä miten esimerkiksi hoitovapaalla oleva pystyy niitä ostamaan. Eli ostatteko lapsillenne sitä parasta ja se on jostain muusta (itseltänne jne..)pois?Rehellistä keskustelua please :) 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästetty rahaa ennen lapsen tuloa niin että voin olla kotona ja kuitenkin käytettävissä saman verran rahaa kuin olisin töissä. Kunnolliset vaatteet kestää lapsesta touselle, jos ei omalle toiselle lapselle niin kirpiksestä saat ihan kivasti takaisin.laadukkaat vaatteet ovat myös hyvät päällä ja ulkovaatteet pitävät hyvin vettä niin ei tarvi pukea niitä kamalua kuravaatteita. 

Vierailija
22/28 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saatu lahjaksi esim reimaa. Meillä tosin lapsella myös guessia, calvin kleinia jne.

Palkoilla maksetaan.  Ostetaan kun on enempi rahaa. Itse käytetään miehen kanssa merkivaatteita  enkä näe niitä lapsillakaan huonona:). 

Ja kyllä työskentelen mm kassalla:)

Teen töitä sen eteen että saan mitä haluan. Ei vaadi ihmeellisiä kikkailuja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko asuu Amerikassa ja tuo lapsille aina paljon Tommya, Guessia ja vst lahjaksi. Aina tulee joululahjaksi paketti vaatteita ja kun kesällä käy täällä, aina tuo vähintään matkalaukullisen vaatteita. Maksavat murto-osan siellä.KUn meillä käyttöaika loppuu, myin ennen huutiksessa. Nyt olen saanut huutiksen kautta tuttuja asiakkaita, jotka käyvät pari krt vuodessa hakemassa ja saan vaatteista aina lähes sen mitä saisin huutiksesta, vielä hyvinä hetkinä.

Olen töissä kaupassa, saan työvaatteet työnantajalta enkä ole ikinä vaatteilla koreillut. En näe syytä että minun pitäisi käyttää rahaa vaatteisiin kun nykyisilläkin rytkyillä pärjään.

Vierailija
24/28 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä on yhteiset rahat ja lapsikin on yhteinen. Kun olin hoitovapaalla, enimmäkseenhän sitä tuli eleltyä miehen palkalla ja sillä ne lapsen vaatteetkin tuli ostettua.

Vierailija
25/28 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole merkin perään mutta panostan ulkovaatteisiin ja kenkiin.

Syy tähän on yksinkertaisesti se, että halvat ei kokemuksen mukaan kestä.

Meillä vain poikia ja saavat kaikki vaatteet ja kengät rikki, yritän panostaa laatuun että kestäisivät edes sen kauden mikä on meneillään. Kierrätettäväksi tai myyntiin ei jää mitään joten jälleenmyyntiarvo on 0€. 

Varsinkin kenkien kohdalla hinta korreloi laatuun selvästi. 

Vaatteet rahoitetaan tinkimällä muusta. Budjetoin vaate- ja kenkähankinnat jo etukäteen joten niihin voidaan varautua siten ettei samaan kuuhun osu muita isoja menoja.

Vierailija
26/28 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh-äiti. Satun kylläkin myös omistamaan yrityksen ja käymään samaan aikaan myös töissä. Siten kustannan lapsille vaatteet. Ostan lapsille kalliita vaatteita (esim. Gucci ja Balenciaga).

Vierailija
27/28 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarna

Vierailija
28/28 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn itseäni silloin tällöin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän