Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset vaatteet miehelläsi on nyt päällä?

Vierailija
09.05.2013 |

Kysyn kun meillä aina nuo samat, t-paita ja verkkarit.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihahommissa, joten tuulipuku:D Kyllä se sitten ihmisten ilmoille lähtiessä onneksi aina satsaa pukeutumiseen ja ostaakin laadukkaita vaatteita.

Vierailija
2/30 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paita ja tuulihousut, kuten yleensäkin kotipihalla hommissa ollessa. Mitäpä sitä sinne ykösiä ylleen vetämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käyttää kotona ihan karmeita collegehousuja. Mies oli muutama vuosi sitten yhden lätkäjoukkueen junnuvalmentajana ja sai silloin seurakamat tuulipuvut, verkkarit ja collegepuvun. Mies on pitkä ja laiha. Housut on riittävän pitkät mutta ainakin kaksi kertaa liian leveät ja mies ryttää ne vyötärölle sillä vyötärönauhalla. Nyt ne on lisäksi ihan kulahtaneet ja venyneet takamuksesta ja polvista. Ovat ilmeisen rakkaat ukolle - ja mukavat päällä. Olen jo pitkään miettinyt että miten sanoisin hänelle, että olisi kiva jos vähän miettis milta kotona näyttää. Saan jo paiseita niistä housuista...

Vierailija
4/30 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei käytä verkkareita muulloin kuin urheillessaan. Nyt sillä on rennoin kotiasu eli farkut ja musta Bossin T-paita.

Vierailija
5/30 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilyasu. Lähti vuorille lenkille (palaa tosin vihannestorin kautta).

Vierailija
6/30 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bokserit ja t-paita. Niinku aina kotona. Tosin yleensä ei sitä t-paitaakaan.

Vierailija
7/30 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 17:41"]

Mun mies ei käytä verkkareita muulloin kuin urheillessaan. Nyt sillä on rennoin kotiasu eli farkut ja musta Bossin T-paita.

[/quote]

Ai että ihan Bossin t-paita. Mikäs olikaan farkkujen merkki?

Vierailija
8/30 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minullakaan verkkarimiestä. Ainoastaan urheillessa pitää verkkareita. Nyt sillä on farkut ja valkoinen t-paita ja harmaa huppari.

Vierailija
9/30 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paita ja tuulihousut.

Vierailija
10/30 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei edes kotonaan saa olla rennosti, niin sääliksi käy. :( Minunkin mieheni näyttää hyvältä, kun ollaan pois kotoota. Mutta kotona saa olla just niin kulahtaneissa verkkareissa ja t-paidassa kuin ikinä haluaa!!! Nytkin siivoáa keittiötä ja minä istun lapsen kanssa sohvalla, niin miks sen  pitäis pönöttää BOSSin-paidassa ja farkuissa.. :D

Vierailija
11/30 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinsortin tuulihousut se jalkaan laittoi, kun lähti ulos matonpesuun!

Vierailija
12/30 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En ihan tajunnut että mitä tuo vihannestori liittyy tähän asiaan?

Vierailija
13/30 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että valkoinen univormu sillä on tällä hetkellä päällä.

Vierailija
14/30 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 17:55"]

[/quote]

Ai että ihan Bossin t-paita. Mikäs olikaan farkkujen merkki?

[/quote]

En tiennyt, että merkkiä ei saa mainita. Ajattelin, että olisi helpompi kuvitella, jos vaikka sattuis olemaan samanlaisia oman miehen kaapissa. Farkkkuja en ole noteerannut, kun olen katsellut tänään lähinnä yläpäähän. Kenenkään mieltä en halunnut missään tapauksessa pahoittaa.

Vierailija
15/30 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, meni saunaan.

Vierailija
16/30 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti farkut ja joku perustrikoopaita, mikä tosin on tältä vuosikymmeneltä. On meinaan sen verran kaukana minusta juuri nyt....

Lähtee töihin niin aikaisin etten näe....tulee kotiin aiemmin, en näe... ei hirveesti iltasin lähde pihaa pidemmälle.... eli mä näen aina vain sen kotiasun: tarjoustalon verkkarit ja ikivanhan paidan, pihalle sitten haalari.

Vierailija
17/30 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 18:07"]

Jos ei edes kotonaan saa olla rennosti, niin sääliksi käy. :( Minunkin mieheni näyttää hyvältä, kun ollaan pois kotoota. Mutta kotona saa olla just niin kulahtaneissa verkkareissa ja t-paidassa kuin ikinä haluaa!!! Nytkin siivoáa keittiötä ja minä istun lapsen kanssa sohvalla, niin miks sen  pitäis pönöttää BOSSin-paidassa ja farkuissa.. :D

[/quote]

No on rento meininki, jos farkutkin on sun mielestä pönöttämistä! Onko farkut sun mielestä jotkut juhlavaatteet vai? Mä en kyllä rennompia housuja keksi. Ja mun mies kyllä ihan itse haluaa pitää farkkuja, ei sitä ole mitenkään kielletty pitämästä verkkareita. Se nyt ei vaan tunne oloansa mukavaksi urheiluvaatteissa muualla kuin urheillessa.

Vierailija
18/30 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 18:07"]

[/quote]

Sinä jotenkin järkytyit viestistäni. Lohduttaudu sillä, että ei mun mieheni pönötä, hän nyt vain tykkää olla tietynlaisissa vaatteissa ja saa olla. En puutu siihen. Verkkareissa hän ei ole, koska ei tykkää, kun ne ovat niin löysät, kuulemma. Meillä ei kaapeista löydy kulahtaneita vaatteita, mutta kyllä me mielestäni ollaan silti ihan yhtä hyviä ja aitoja ihmisiä kuin muunkinlaiset ihmiset. Uudestaan: anteeksi!

Vierailija
19/30 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 18:09"]

[/quote]

En ihan tajunnut että mitä tuo vihannestori liittyy tähän asiaan?

[/quote]

Joo, ei ole pelkkä lenkki eli auttaa kotitöissä osaltaan. Asuahan tosiaan vaan kysyttiin, taisin ajatuksissani osallistua "Mitä miehesi tekee juuri nyt?" -ketjuun.  Ajatusvirhe, siis. :)

Vierailija
20/30 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkarit ja t-paita, kuten aina. On ihme jos hänen päällään jotain muuta näkee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi