Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

CLEVELANDIN kauhujen talo! Tänne KAIKKI faktat!

Vierailija
09.05.2013 |

Tänne kaikki mitä me av-mammat tiedämme tapauksesta tai mitä epäilemme. Ne keitä ei kiinnosta, älkää edes avatko ketjua.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
42/53 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis PERHE ei tiedä, missä Michele on, mutta viranomaiset tietävät. Ei varmaan halua olla perheensä kanssa missään tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ariel pureskeli oikeudenkäynnissä haalarinsa kaulusta.

Vierailija
44/53 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ariel piti naisia pienissä huoneissa kooltaan 1,8x1,8m

Ruoan hän työnsi ovenkolosta huoneeseen.

Joskus Ariel esitti poistuvansa talosta ja kun naiset yrittivät paeta, hän hakkasi heidät rangaistukseksi.

Vierailija
45/53 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ariel juhlisti naisille heidän katoamispäiviään. Hän antoi naisille kakkua ja lahjaksi heidän katoamisilmoituksiaan.

Michelen oli pakko auttaa Amandaa synnytyksessä. Ariel uhkasi molempia väkivallalla jos lapsi kuolisi.

Vierailija
47/53 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Amanda Berry sai synnyttää lapsen? Oliko Amanda jotenkin Ariel Castron suosikki? Kohteliko Amanda muita naisia huonosti, jotta saisi pitää erityisasemansa?

Vierailija
48/53 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaaa, niin kamalaa, mutta silti mä vaan imen... Koska mä kuulin tästä uutisesta sieltä ja täältä ja jäi vaivaamaan. Tässä ja nyt kätevästi samassa paketissa.

Ainoa mikä tästä puuttuu ja mua vaivaa vielä: Miten tää kaikki paljastui? Selkeesti Amanda pääsi karkuun, jonkun avustuksella... onko uutisklippiä tms. siitä?

Kyselen täältä, koska olen huono googlettamaan ja tässä oli kaikki muukin niin näppärästi kasassa. :)

Vierailija
49/53 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapuri potki ulko-oven rikki kun A. huusi apua sisalta pain.

Vierailija
50/53 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michellen äiti oli ensinnäkin hylännyt Michellen veljen roskikseen, joten se siitä hyvästä äitiydestä.

Michelle oltiin myös joukkoraiskattu josta hän sai pojan. Michellen äiti seurusteli miehen kanssa, joka myös raiskasi Michellen ja myös pahoinpiteli Michellen lasta - josta siis joutui oikeuteen ennen Michellen katoamista. Mies sai vankeutta. Oikeudenkäynti Michellen raiskaukseen liittyen oli myös käynnissä, mutta koska Michelle katosi juuri ennen varsinaista oikeudenkäyntiä, tuomiota ei annettu miehelle.

Michellen äidillä on myös kymmenvuotias tytär sen samaisen miehen kanssa.

SItten Castrosta sen verran että Castron toinen tytär on vankilassa, koska yritti murhata lapsensa viiltemällä hänen niskaansa. Tämä tytär, Emily, oli perustellut tekoaan sillä että höänen piti tappaa lapsensa ENNENKUIN hänen perheensä ehtii.

Amandan äiti kuoli vuosi jälkeen sieppauksen.

Vierailija
51/53 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä luoja tuota Michellen kohtaloa. Joskus oikeasti miettii, miksi joillekin tulee koettavaksi niin hirveästi kärsimystä elämässä. :(

Vierailija
52/53 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näistä tytöistä julkaistu kuvia vapautumisen jälkeen? Minäkin olen niin huono itse etsimään netistä, että jos jollakin olisi linkkiä laittaa, niin kiva. :)

Vierailija
53/53 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan googlettamalla löytyy paljon kuvia näistä kolmesta naisesta.

Toivon kaikkea hyvää näille kolmelle naiselle, toivottavasti saavat paljon tukea ja apua tulevaisuudessa! Ihan hirveää, miten joitain elämä koettelee!