Jatkaisitko tapailua tällaisen miehen kanssa?
Olen käynyt nyt muutamilla treffeillä miehen kanssa, jonka kanssa juttu luistaa ja saan olla oma itseni (ainakin nyt tuntuu siltä).
Ainoa, mikä häiritsee, on se, että hänellä on jätti-iso luomi kasvoissa. Ja koska hän on jo 50v ja niin kauan elänyt luomen kanssa, niin tuskinpa siitä enää tässä vaiheessa on eroonkaan hankkiutumassa.
Mies on kova tekemään töitä ja tekee siis ihan kunnon hommia.
Häiritsisikö sinua tuollainen? Olenko pinnallinen, jos häiritsee?
Itse olen ihan ok nätti nainen ja bmi:kin on normaali.
Kommentit (34)
Tämä ei vastaa suoraan kysymykseen, mutta voisi olla ihan terveydellisisistäkin syistä hyvä leikkauttaa tuollainen kasvoissa oleva iso luomi. Useimmiten melanooma iskee juuri kasvoihin, kun ne altistuvat eniten auringolle.
Luomet saa poistettua monin eri tavoin ja ihon paranemiseen menee joku pari tai muutama viikko.
100-300€ keikka jonka jälkeen ulkonäkö paranee huomattavasti.
Olen ihmetellyt tinderissäkin miksi niin moni nainen ei poista niitä, uskoisin johtuvan siitä että he eivät tiedä miten helppoa se lopulta on.
Vierailija kirjoitti:
Luomet saa poistettua monin eri tavoin ja ihon paranemiseen menee joku pari tai muutama viikko.
Olen ihmetellyt tinderissäkin miksi niin moni nainen ei poista niitä, uskoisin johtuvan siitä että he eivät tiedä miten helppoa se lopulta on.
Eli vastauksena kysymykseen: sinä veisit miehen luomen poistoon?
ap
Jatkaisin. Toisen ulkonäköön tottuu yllättävän nopeasti. Pomollani on iso tuliluomi kasvoissa mutta parin-kolmen viikon töissäolon jälkeen en enää “näe” sitä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vastauksena kysymykseen: sinä veisit miehen luomen poistoon?
ap
Eipä ketään voi viedä mutta kohteliaasti asiasta voisi mainita. Mun mielestä pakkien antaminen pelkän luomen takia olisi äärimmäisen harmi kun ei hyviä tyyppejä ja molemminpuolista kiinnostusta löydä niin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Jatkaisin. Toisen ulkonäköön tottuu yllättävän nopeasti. Pomollani on iso tuliluomi kasvoissa mutta parin-kolmen viikon töissäolon jälkeen en enää “näe” sitä ollenkaan.
Ihanasti sanottu :)
Miehellä on lapsia ja pitkä avioliittokin takana. Eli ei ole aikaisempienkaan naisten takia luomestaan hankkiutunut eroon.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei pystyisi. Kasvaako siinä luomessa vielä karvojakin?
Ei sentään :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on lapsia ja pitkä avioliittokin takana. Eli ei ole aikaisempienkaan naisten takia luomestaan hankkiutunut eroon.
ap
Ehkä ne aikaisemmat naiset ei ole ikinä maininneet asiasta? En usko että kenelläkään on mitään suoranaista halua säilyttää luomet, poistaminen on helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEhkä ne aikaisemmat naiset ei ole ikinä maininneet asiasta? En usko että kenelläkään on mitään suoranaista halua säilyttää luomet, poistaminen on helppoa.
Eli: et jatkaisi tapailua?
ap
Jos se häiritsee, niin varmaan parempi antaa mies sellaiselle, jota asia ei häiritse. Kiva mies löytää kyllä hyvin seuraa luomenkin kanssa. Ulkonäön persoonalliset asiat ovat usein sellaisia, mihin kiintyy erityisesti, jos henkilö on oikea. Jos taas alusta asti jokin häiritsee, se on merkki yhteensopimattomuudesta.
Mä jatkaisin ja ottaisin luomen jossain vaiheessa puheeksi, terveyden kannalta siis. Ystävällisesti kysyisin, että onko hän ikinä miettinyt poistoa (koska voi olla riski melanoomaan) ja kertoisin, että se on ihan pieni toimenpide. Jos mies olisi sitä mieltä, että ei halua poistaa, niin miettisin uusiksi, että olenko jo tottunut vai häiritseekö vielä.
Vierailija kirjoitti:
ap
Ehkäpä ne aikaisemmat naiset ovat nähneet hyvän miehen eivätkä pelkästään inhottavaa luomea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEhkä ne aikaisemmat naiset ei ole ikinä maininneet asiasta? En usko että kenelläkään on mitään suoranaista halua säilyttää luomet, poistaminen on helppoa.
Eli: et jatkaisi tapailua?
ap
Jatkaisin tapailua, koska luomesta pääsee eroon tai siihen voi myös tottua.
Ison luomen tai ihosyövän poistaminen kasvoista ei välttämättä ole niin pieni toimenpide, kuin nyt annetaan ymmärtää. Vaatii ihonsiirron, jotta arpi jäisi siedettävän näköiseksi ja niissä operaatioissa on aina riskinsä.
Oletettavasti terveen luomen poistaminen on kuitenkin helpompaa kuin ihosyöväksi muuttuneen.
Jos tuollainen häiritsee, niin en jatkaisi. Mies ansaitsee paremman.