Mieshoitaja, mitä mielikuvia herättää?
Kommentit (10)
Tulee mieleen välittävä ja hyväsydäminen mies.
Nämä useat MIESHOITAJA-aloitukset herättävät ajatuksen, että jollakin on sama aihe mielessä jatkuvasti.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 15:31"]
Nämä useat MIESHOITAJA-aloitukset herättävät ajatuksen, että jollakin on sama aihe mielessä jatkuvasti.
[/quote]Joku siivouksesta katkera nostaa randomisti häiriköidäkseen :D
Jaksaa paremmin ehkä nostella potilaita. Pärjää paremmin akressiiviten potilaiden kanssa.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 15:33"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 15:31"]
[/quote]Joku siivouksesta katkera nostaa randomisti häiriköidäkseen :D
[/quote]
siivouksesta? nää kuullostaa sihteerin jutuilta. elämäänsä, osastoonsa ja itseensä kyllästynyt 55v+ sihteeri elättelee illuusiota siitä, että hän - juuri hän on osaston pääjeesus ja lääkärin vasen käsi.
lopputulos? kukaan ei ota vakavasti, kirjaukset vähän niin ja näin sekä yhteistyötaidot ovat ominaisemmat viisitoistavuotiaalle.
onhan se tietenkin herttaista kun toinen yrittää päteä. ei niistä ole muuhun.
-m35
Ennakkoluuloton, tulee toimeen naisten kanssa, tasapainossa sukupuoli-identiteettinsä kanssa, eli ei harrasta mitään naurettavaa machoilua tai pelkää feminiiniseksi miellettyjä piirteitä itsessään. Luultavasti järkevä, mutta lähtökohtaisesti ihmismyönteinen. Jos ei mikään superlämpöinen lepertelijä niin ei kyllä mikään julmurikaan.
Siivouksella tarkoitetaan tässä varmaan ankaraa moderointipolitiikkaa, mikä tänne on paukahtanut. Vai käsitinköhän minä väärin itse...
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 15:49"]
Siivouksella tarkoitetaan tässä varmaan ankaraa moderointipolitiikkaa, mikä tänne on paukahtanut. Vai käsitinköhän minä väärin itse...
[/quote]
Äh, lainaus jäi, tämä siis seiskalle.
ekana tulee mieleen että homo kyseessä mutta toisaalta tulee mieleen sellainen ihminen joka haluaa tehdä töitä ja valitis varman alan