Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatko olla yksin kotona? Yötäkin?

Vierailija
09.05.2013 |

Jätätkö kuitenkin menemättä jonnekin kuten kellariin?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mun koti ja mä olen päättänyt että täällä mä en pelkää mitään.

Muutten silti vedä vessaa yöllä... lapsuuden painajaisissa tuli pöntöstä jotain kamaluuksia kun veti vessan ja niille oli "vapaa pääsy".

Vierailija
22/34 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan kyllä. Vanhassa omakotitalossa asutaan ja samankaltaisessa asuin myös lapsuuteni, n. 13vuotiaana olin ekan yön yksin kotona eikä sillonkaan pelottanut. Eikä oo paikkaa mihin en menisi. Jotenkin koen pimeyden enemmän turvaksi kuin pelotteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjestas... Aikuiset naiset, haloo! Vähän ryhtiä!

Vierailija
24/34 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä pelkäsin kun olin vanhassa talossa paljon yksin lapsen ollessa vauva (mies reissuhommissa). Nukuin koiranunta ja kaikkialla valot. Talokin aika lailla metsässä. En mahtanut mitään pelolle.Nyt onneksi asun rivitalossa ja en pelkää olla yksin.

Vierailija
25/34 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pelkäisin? Herään kyllä jos joku yrittää hajottaa kirveellä ulko-ovea.

Vierailija
26/34 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan (ok-talo). Useita vuosia yksin eläneenä varmaan pelottaisi jos joskus joku muukin täällä yöpyisi. Kääk, mikä toi oli? Ai joku pieras. Ääk, vessa lorisee itsekseen! Ai, yövieras se siellä. Apua, varjo näkyi makkarin oven alta! Ai joo, mulla on vieraita, ei ookkaan ryöväriraiskaripeto.

Käyn myös tarkistamassa jos kuuluu joku epämääräinen ääni, paljon enemmän pelottaisi maata aamuun asti odottamassa tuleeko sieltä joku.

Vierailija
27/34 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään uskallan, koska asutaan talossa jossa on muitakin asuntoja. Ei kerrostalo, mutta seinänaapureita kuitenkin on ja alakerrassa liiketila. Aiemmin asuimme vanhassa 2-kerroksisessa puutalossa metsän keskellä, siellä en uskaltanut olla kertaakaan yksin yötä, en edes vauvan kanssa kahdestaan. Lapsuudenkotini on ok-talo, naapurit ihan vieressä, mutta en mä sielläkään uskalla olla yksin yöllä.

Nykyisessäkin kodissa vähän kammottaa, meidän koti on sellainen pitkänmallinen. Makkari on perimmäisenä, joten jätän usein menemättä eteiseen tai lapsen huoneeseen. Lapsi siis nukkuu mun kanssa samassa huoneessa, ihan yksin ei tarvitse onneksi koskaan olla.

Vierailija
28/34 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tätä palstaa en oikeasti ole tiennytkään, että joku aikuinen ihminen pelkäisi olla yksin kotona.

Vierailija
29/34 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko uskaltaa kun asuu yksin :) Eipä mua kyllä esim. mökilläkään pelota yksin ollessa, ei edes yöllä huussissa käydessä.

Vierailija
30/34 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meijän naapurissa taitaa asua nro 3. :)

Pistää hymyilyttämään kun tulee yö ja naisen mies ei ole sammuttamassa valoja niin valot loistaa aamuun saakka kun pelottaa. Ja joka huoneessa!

On jo monta vuotta pelännyt jotain, mutta ehkä se joku paha sitten tulee jos valot sammuttaa? :D

En pelkää. Tämä on minun koti, vanha jossa tykkään asua.

Lenkilläkin käyn pimeällä. Luokkakaverini joskus puukotettiin päivällä. Ehkä teidän joidenkin tarttee alkaa pelkäämään valoisaakin aikaa?

Viimeistään silloin kun hankkii lapsia niin tarttee ottaa pelkolasit pois silmiltään ja vaan miettiä että onko se mörkö koskaan tullut? Onko rosvoja lähelläkään. Tai sijoittakaa vaikka valvontafirmaan! Tuo on kyllä minusta pelottavaa että aikuiset naiset pelkää omassa kodissaan. Mitä te pelkäätte? Ja katse lapsiinne: saatteko niistä samanlaisia pelkureita?

Vierailija
31/34 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain jossa ihmiset saavat itse päättää asioistaan on mahdollista ostaa ase itsepuolustukseen.

Täällä et saa edes kaasusumutinta.... vitun vasurilandia!!!!

Vierailija
32/34 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

WTF? En tietenkään pelkää. En ole 5-vuotias.

Vierailija
33/34 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskallan, mutta mitään kauhuelokuvia en kyllä alkaisi yksin ennen nukkumaanmenoa katsomaan. On niin tottunut nukkumaan miehen vieressä, että vähän meinaa mulla huonosti uni tulla silmään, kun yksin joutuu nukkumaan.

Vierailija
34/34 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on onneksi iso koira pihaa vahtimassa, mutta pakko myöntää, että hiukan on orpo olo nukkumaan käydessä. En tiedä miksi, pelkään kai kummituksia. Kaksi kertaa on tapahtunut outouksia täällä asuttaessa. Ekan kerran ovet paukku yläkerrassa selittämättömästi ja toisen kerran koira alkoi murista ja haukkua tyhjään huoneeseen, tuijotti jotain meille näkymätöntä aivan selvästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan