Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nannan maksuhäiriömerkintä

Vierailija
10.07.2020 |

Sanokaa minulle kummasta on kysymys:
A) hänellä ei oikeasti ole rahaa maksaa 75 €:n Zalandolaskua
B) Häntä ei kiinnosta pätkääkään maksaa mitään laskuja.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Oikeuteen-75-euron-takia-Nanna-Karalahti-…

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Itse olen katsonut vierestä tilannetta, jossa tosiaankin on melko pieni huoli joku 75 euron rättilaskun ulosottoon meneminen. Jos oikeasti niskassa on monen kuukauden vuokrarästit, eipä siinä etusijalla ole mitkään Zalandot. Tämän henkilön kohdalla en osaa sanoa, miksi näin, kun ihan leveää elämää käsittääkseni elelee, mutta minua huvittaa tämä "eikö ole rahaa edes 75 euroa". No ei välttämättä ole, jos siellä on monta muutakin velkaa odottamassa. 

Vierailija
22/33 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välinpitämättömyydestä sääntöjä kohtaan kertoo myös törkyparkit.

Mikä on törkyparkki ja miten se liittyy sääntöihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Itse olen katsonut vierestä tilannetta, jossa tosiaankin on melko pieni huoli joku 75 euron rättilaskun ulosottoon meneminen. Jos oikeasti niskassa on monen kuukauden vuokrarästit, eipä siinä etusijalla ole mitkään Zalandot. Tämän henkilön kohdalla en osaa sanoa, miksi näin, kun ihan leveää elämää käsittääkseni elelee, mutta minua huvittaa tämä "eikö ole rahaa edes 75 euroa". No ei välttämättä ole, jos siellä on monta muutakin velkaa odottamassa. 

No sitten varmaan tuokin kulissi kaatuu minä hetkenä hyvänsä.

Vierailija
24/33 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tilaa 75 euron vaateostosta, jos sinulla ei ole varaa siihen.

Vierailija
25/33 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olla varaa on suhteellinen käsite. Ei tämä talous pyöri ilman velkaa anteeksi vaan.

Vierailija
26/33 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olla varaa on suhteellinen käsite. Ei tämä talous pyöri ilman velkaa anteeksi vaan.

Velan antamisen lähtökohta ja oletus on, että se maksetaan takaisin anteeksi vaan.

Vierailija
27/33 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalahdet😂

Vierailija
28/33 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heros!

Vierailija
29/33 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt kapakkatappelu. Kamalahdet tosiaan vauhdissa.

Vierailija
30/33 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottotiedoton saa puhelinliittymän , tosin  siitä voidaan ottaa etukäteis maksua tai puhelimella ei voi soittaa kaikkiin numeroihin. (0-alkuisiin palvelu jne. numeroihin) autovakuutuksessa joutuu ensimmäisen vuoden maksamaan kerralla.  Vuokra takuut voivat olla suuremmat. Älkää arvailko täällä näitä asioita, kun mitään oikeaa tietoa ei kuitenkaan ole.

Vierailija
31/33 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta silti se 75 euron vaateostos oli pakko tehdä?

Vierailija
32/33 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on asennevamma jos tollanen lasku jätetään maksamatta, mutta poreammetta ja laattaa on varaa pihaan laittaa.

Vierailija
33/33 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinpitelytuomioita, rattituomioita, huumeita, maksuhäiriöitä -> suomalaiset ei kyllä kovinkaan paljoa ’hyvinvointivalmentajiltaan’ vaadi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi