Raskausmaha on pinkeä/kova? Miksi?
Oon rv 33. Maha on melko kovan tuntuinen, ei pehmoinen. Pitäisikö tästä huolestua? (ei ole supistuksen aikaansaama vaan ihan normitilassa).
Lisäksi vauvan äärirajat tulevat vatsan pinnalle välillä ihan selvästi tunnusteltavaksi, nekin tuntuvat tällöin "kovilta"/pinkeiltä. Ihan kuin tunkisi koko vartaloaan ulospäin ihon pinnan läpi...
Kommentit (28)
Mulla BMI yli normaalipainon ja painoa tullut 20 kg raskaudenkin aikana, ja silti maha kova pallomainen ja sikiön liikkeet näkyy ulos, et ei oo pelkkien hoikkien "ongelma" tämä,vaan riippunee kohdun asennosta?
Vierailija kirjoitti:
Mulla BMI yli normaalipainon ja painoa tullut 20 kg raskaudenkin aikana, ja silti maha kova pallomainen ja sikiön liikkeet näkyy ulos, et ei oo pelkkien hoikkien "ongelma" tämä,vaan riippunee kohdun asennosta?
Kuulostaa pelottavalta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
glysiiniferrosulfaattivalmiste ainakin saa aikaan semmosta, muuta en tiedä.
muinaismuija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
glysiiniferrosulfaattivalmiste ainakin saa aikaan semmosta, muuta en tiedä.
Mitä?
Vierailija kirjoitti:
Tanskassa suositellaan että kaikkien vartalovoiteiden ym. ylimääräisten kemikaalien käyttö lopetettaisiin raskausaikana. Niistä osa päätyy kuitenkin sikiöön.
Sheavoi on karitevoita, ns. pähkinäöljyä. Luonnontuote.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia ne pehmeät raskausmahat kuvissa ovat? Miten paljon antavat periksi? En saa mielikuvasta kiinni.
Sellaisia, että kun koskettaa, tuntuu sormi vähän uppoavan ihon sisälle. (ehkä ennemminkin telkkarissa kuin kuvissa). Minulla siis kova ja pingottunut maha, vauva tuntuu ja näkyykin kovana ihon läpi. Vatsa myös suht pieni/pallomainen.
ap
Telkkarissa 😂. Aattelet että ne ohjelmien raskaana olevat on oikeasti raskaana? Vai oiskohan kuitenkin tekovatsa eli tyyny kyseessä? Se kun varmaan joustaa vähän eri tavalla kuin oikea raskausmaha.
Täytyy kyllä tähän väliin sanoa, vaikken itse aiheesta niin tiedäkään, kuin että oletpa hieno ihminen, kun naurat toisen hädälle. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia ne pehmeät raskausmahat kuvissa ovat? Miten paljon antavat periksi? En saa mielikuvasta kiinni.
Sellaisia, että kun koskettaa, tuntuu sormi vähän uppoavan ihon sisälle. (ehkä ennemminkin telkkarissa kuin kuvissa). Minulla siis kova ja pingottunut maha, vauva tuntuu ja näkyykin kovana ihon läpi. Vatsa myös suht pieni/pallomainen.
ap
Telkkarissa 😂. Aattelet että ne ohjelmien raskaana olevat on oikeasti raskaana? Vai oiskohan kuitenkin tekovatsa eli tyyny kyseessä? Se kun varmaan joustaa vähän eri tavalla kuin oikea raskausmaha.
Olen katsonut Teiniäitejä, Toisenlaisia äitejä ja eri raskausdokumentteja. Niissäkö tekovatsoja? 🤔 Ja joo, lähipiirissäni ei ole ollut ketään raskaana olevaa, enpä ole voinut raskausvatsoja koskea ikinä, mutta mahtavaa, että saat tietämättömyydestäni ja huolestani vitsin aikaiseksi. ❤
Eiks se tunnu pahalta kun vatsa on ihan venynyt ja jokin liikkuu siellä?