Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeus seksiin

Vierailija
10.07.2020 |

Ihmisellä on aina oikeus seksuaalisuuteensa, mutta ei seksiin. Tämä tullut varsin selväksi omassa liitossani. Lähes 30 vuotta pitkä liitto ja takana useita satoja, ellei tuhansia, torjunnan kokemuksia. Tällä hetkellä mietin onko minulla oikeutta erota tämän syyn takia. Tilanne on tuhonnut itsetuntoni, vienyt elämästäni ilon ja saanut minut katkeroitumaan. Olen oppinut vihaamaan omaa seksuaalisuuttani ja itseäni. Tuntuu että yksinkin olisi parempi olla.

Miten tästä eteenpäin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeroituminen on suuri riski sinulla. Kannattaisi varmasti sijoittaa hyvään terapeuttiin ja käydä noita tuntoja läpi.

Vierailija
2/13 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inttimeiningillä. Laulua kolmannella...vasen, vasen, vasen kaks kolmee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai sinulla on oikeus erota. Ehdottaisinkin, että JSSAP!

4/13 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sinulla on oikeus ja hyvä syy erota, mutta miten olisi ensin viedä kumppani seksuaaliterapeutin pakeille?

Vierailija
5/13 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä katselisi seksittömyyttä kuukautta tai kahta kauempaa. Miten ihmeessä olet roikkunut suhteessa noinkin kauan?

Vierailija
6/13 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä katselisi seksittömyyttä kuukautta tai kahta kauempaa. Miten ihmeessä olet roikkunut suhteessa noinkin kauan?

En oikein tiedä edes. Kai olen ajatellut ettei minulla ole oikeutta vaatia mitään. Sitten alkanut uskoa sen. Ja nyt sitten kaduttaa etten ole pitänyt puoliani.

Vierailija
7/13 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hankala aihe. Itsellä yli 30v saman miehen kanssa ja saman asian kanssa painitaan. Tässä vaan se ero, että harrastetaan kyllä noin 3 krt viikossa.

Mutta kun itse haluaisi tuota useammin.

Itse en ole liitosta lähtenyt kun rakastan tuota miestä ja en tunne himoa muita kohtaan.

Kompromissiahan se elämä on muutoinkin.

Kyllä se joka kerta kirpaisee ja itsetuntoakin on vienyt. Mutta näillä mennään.

Tiedän, että on pahoillaan kun ei halua enempää. Keskusteluyhteys on onneksi hyvä.

Sitä jos ei olisi niin olisin lähtenyt.

Vierailija
8/13 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kirjoitti:

Tämä on hankala aihe. Itsellä yli 30v saman miehen kanssa ja saman asian kanssa painitaan. Tässä vaan se ero, että harrastetaan kyllä noin 3 krt viikossa.

Itse en ole liitosta lähtenyt kun rakastan tuota miestä ja en tunne himoa muita kohtaan.

Tiedän, että on pahoillaan kun ei halua enempää. Keskusteluyhteys on onneksi hyvä.

Mutta missä se kompromissin raja menee? Ei kaikkeen voi suostua, liikaa vaadittu? Ei voi vaatia että elämä on lähes yhtä kärsimystä.

Vierailija
9/13 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kirjoitti:

Ja tämän sinun tilanteen pitäisi lohduttaa ihmistä, joka puolisoltaan seksiä n. 5 kertaa vuodessa? Mietipä uudemman kerra.

Vierailija
10/13 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo kirjoitti:

Ja tämän sinun tilanteen pitäisi lohduttaa ihmistä, joka puolisoltaan seksiä n. 5 kertaa vuodessa? Mietipä uudemman kerra.

Miten niin? Oliko tämä joku palsta, missä vain miehiä pitää ns. lohdutella? kyllä naisetkin ovat vailla seksiä, paljonkin. Heitä on paljonkin, jotka saavat aivan liian vähän; he eivät ehkä vain pidä niin paljon ääntä, luulen. Itsekkin kuulun niihin jotka haluavat päivittäin, mieluiten useasti.

Vierailija
11/13 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki vibraattori esim. kaalimato.com tai antishop.fi

Vierailija
12/13 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutteeseen ei kuole, mutta se syö kyllä itsetuntoa. Jokaisen täytyy itse arvioida suhteen edut ja haitat. Keskustelu kyllä auttaa, jos se on mahdollista. Vieraissa- tai huorissakäynti on mielestäni vähintäänkin arveluttavaa.

Vierailija
13/13 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puutteeseen ei kuole, mutta se syö kyllä itsetuntoa. Jokaisen täytyy itse arvioida suhteen edut ja haitat. Keskustelu kyllä auttaa, jos se on mahdollista. Vieraissa- tai huorissakäynti on mielestäni vähintäänkin arveluttavaa.

Ei kuole ei, mutta kyllä syö muutakin kuin itsetuntoa. Omalla kohdalla vienyt yöunet, elämänilon ja uskon itseen ja tulevaisuuteen. Tilalle tullut jatkuva ahdistus, katkeruus ja masennus. Oikeastaan ainut asia mikä auttaa jaksamaan on lapset. Muuten eroaisin tai ottaisin hengen itseltäni. Ei tällainen mitään elämää ole.

Ja kun usein kuulee puhuttavan siitä miten iloinen asia ja minkälainen lahja seksuaalisuus on. Pa***t! Pistäisin tämän palautukseen heti jos olisi mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi