En enää tiedä mitä puoluetta äänestää
Nykyiset hallituspuolueet ovat nyt nou nou. Ei missään nimessä, ainakaan seuraaviin pariinkymmeneen vuoteen. Persuissa on liikaa rasisteja vaikka tiedän etteivät kaikki ole. Kristilliset olisi vähän hassua, koska olen ateisti. Onko muuta kuin kokoomus enää jäljellä maltilliselle liberaalille, joka ei kuitenkaan tätä nykyhömppää kannata.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Mikset tiedä? Mitä vikaa persuissa on? Omien kansalaisten etujen ajaminen sekoitetaan helposti rasismiin, varsinkin kun media tuputtaa tuota virhetulkintaa.
Juuri näin! Miksi jankkaatte aina tuota "persuton rasistipuolue" juttua?
Valistuneet asioista perillä olevat kansalaiset tietävät median suhteen valtiovaltaan. Ei siis ole yllätys, että lehtiä ja klikkiuutisia lukemalla tällainen käsitys syntyy, mediahan ajaa vihreiden ja sdpn asiaa. Suurin osa toimittajista on tätä puoluekantaa ja yle suoraan riippuvainen hallituksesta.
Olkaa sen verran aktiivisia itse, että tutustukaa persujen ohjelmiin, ehdotuksiin ja tutkikaa niiden perusteita. Siellä ei ole mitään rasistista.
Persut ovat myös huomattavasti enemmän pienituloisten puolella kun kokoomus. Kokoomus haluaa yksityistää kaikki yhteiskunnan palvelut, että yrittäjäkaverit (eli äänestäjät) pääsevät osingoille. Tavalliselle kansalaiselle tämä palveluiden yksityistäminen tarkoittaa kustannusten reilua kasvua ja palvelun huonontumista. Palvelukodit ja päiväkodit yms tästä viimeaikojen esimerkkinä. Persut eivät aja tällaista vaan haluavat ylläpitää toimivaa hyvinvointiyhteiskuntaa, jossa myös pienituloiset saavat palveluita.
Ottakaa selvää, älkää olko johdateltavissa!
Olen äänestänyt itseasiassa viittä puoluetta elämäni aikana. En jätä äänestämättä, ääni pienimmälle pahalle on ääni pois isommalta pahalta.
AP