Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En enää tiedä mitä puoluetta äänestää

Vierailija
10.07.2020 |

Nykyiset hallituspuolueet ovat nyt nou nou. Ei missään nimessä, ainakaan seuraaviin pariinkymmeneen vuoteen. Persuissa on liikaa rasisteja vaikka tiedän etteivät kaikki ole. Kristilliset olisi vähän hassua, koska olen ateisti. Onko muuta kuin kokoomus enää jäljellä maltilliselle liberaalille, joka ei kuitenkaan tätä nykyhömppää kannata.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuja vaan äänestät, niin loppuu rahojen syytäminen rajojen ulkopuolelle.

Vierailija
2/22 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokoomus on vaihtoehto sinun silmissä, suosittelen lämpimästi kokonaan äänestämättä jättämistä.

Lopetatte boomerit tämän maan kusemisen meille nuorille. Mitä nopeammin, sitä nopeammin. Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat jatkaa sillä linjalla, että sosiaalituesta, opetuksesta ja terveydenhuollosta leikataan jatkuvasti, jotta varakkaat voi kerryttää omaisuutta entisestään ja köyhät köyhtyy lisää ja jos haluat kaikki oikeudet pois työntekijöiltä ja ihmisten raatavan alipalkalla tulematta toimeen palkalla niin siirä vaan äänestämään kokoomusta. Kannattaa vaan muistaa, että joku päivä sinä tai läheisesi voi vammautua, sairastua tai joutua työttämäksi ja että turvallisuus heikkenee, kun köyhyys ja syrjäytyneisyys kasvaa entisestään.

Minua hieman huvitta, ettäa ollaan valmiita auttamaan huonossa asemassa olevia ulkomailla ja kauhistellaan ja tuetaan muualla tapahtuvaa ihmisoikeuksia ja syrjintää, mutta omassa maassa ei haluta tukea ketään vaan halutaan poistaa kaikki ja palata johonkin 1800- luvun piika-renkiyhteiskuntaan.

Vierailija
4/22 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo katkerat haukkumiset eivät herätä mitään yhteenkuuluvuuden tunnetta. Juuri tuollaiseen jalkapolkemiskiukutteluporukkaan en halua kuulua, enkä halua sellaisia päättämään tärkeistä asioista, vaan rauhallisia ihmisiä jotka osaavat tehdä järkeviä ja harkittuja päätöksiä.

Vierailija
5/22 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset tiedä? Mitä vikaa persuissa on? Omien kansalaisten etujen ajaminen sekoitetaan helposti rasismiin, varsinkin kun media tuputtaa tuota virhetulkintaa.

Vierailija
6/22 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin vaikka äänestääkin jos siellä ei olisi näitä Peltokankaita, Hakkaraisia, Mäkelöitä, Tynkkysiä jne. Turtiaisen sentään tajusivat erottaa. Mutta niin kauan kuin nuo vihan lietsojat ovat puolueen listoilla se on minulle täysin pois laskuista.

Eri

Vierailija
7/22 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on vaikka on rasisti? Ei siitä ole haittaa. Kun Suomen valtion maksukyky heikkenee tarpeeksi, sillä ei ole väliä mikä hallitus on vallassa, joudutaan holhoukseen, jossa muut päättävät meidän puolestamme mistä leikataan.

Vierailija
8/22 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tiedän mitä puolueita EN tule äänestämään ja yhteistä niille kaikille on se, että ovat tällä hetkellä (toivottavasti eivät enää kauaa) hallituspuolueita.

Vierailija
9/22 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset tiedä? Mitä vikaa persuissa on? Omien kansalaisten etujen ajaminen sekoitetaan helposti rasismiin, varsinkin kun media tuputtaa tuota virhetulkintaa.

Olen 35v duunarimies. En rikas mutta tulen toimeen. En todellakaan ymmärrä miten oikeistopuolue minun etujani ajaa. En halua heikennyksiä työelämään, en uusia kikyjä tai pakkolakeja. Kaikkia niitä oli tarjolla kun persut olivat hallituksessa.

myös eri

Vierailija
10/22 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on vaikka on rasisti? Ei siitä ole haittaa. Kun Suomen valtion maksukyky heikkenee tarpeeksi, sillä ei ole väliä mikä hallitus on vallassa, joudutaan holhoukseen, jossa muut päättävät meidän puolestamme mistä leikataan.

Minä en rasistia äänestä. En ole itse, enkä sellaista halua äänestää. 

Vierailija
11/22 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto

Zinc

Siinä on tulevaisuus !

Vierailija
12/22 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin vaikka äänestääkin jos siellä ei olisi näitä Peltokankaita, Hakkaraisia, Mäkelöitä, Tynkkysiä jne. Turtiaisen sentään tajusivat erottaa. Mutta niin kauan kuin nuo vihan lietsojat ovat puolueen listoilla se on minulle täysin pois laskuista.

Eri

Samoin. Pidän myös nykyvasemmiston tyyliä vihanlietsomisena, mukaan lukien siis demarit ja vihreät. En voi kannattaa sellaista. Eivät ole avarakatseisia eikä missään asiassa eri tavalla ajattelevia siedetä, vaan pidetään vihollisina. Missä on yhteishenki ja yhteistyökyky yli aatteiden? Miksi täytyy yrittää jakaa kansaa kahtia tai useampaan osaan?

AP

Vierailija
13/22 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin tiedän mitä puolueita EN tule äänestämään ja yhteistä niille kaikille on se, että ovat tällä hetkellä (toivottavasti eivät enää kauaa) hallituspuolueita.

Ovat he vielä kaksi ja puoli vuotta. Osa varmasti sen jälkeenkin.

Vierailija
14/22 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yhtään puoluetta, joka ei halua kurjistaa kansalaisia. Ei taida olla ..

Zinc

Mission Impossible

Vierailija
15/22 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Samoin. Pidän myös nykyvasemmiston tyyliä vihanlietsomisena, mukaan lukien siis demarit ja vihreät. En voi kannattaa sellaista. Eivät ole avarakatseisia eikä missään asiassa eri tavalla ajattelevia siedetä, vaan pidetään vihollisina. Missä on yhteishenki ja yhteistyökyky yli aatteiden? Miksi täytyy yrittää jakaa kansaa kahtia tai useampaan osaan?

AP

Tämä on ihan hyvä kysymys. Jostain syystä nykyään meidät halutaan jakaa todella raakasti kahteen leiriin. Johonkin liberaaleihin ja konservatiiveihin tms. 

Vierailija
16/22 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

AP

Tämä on ihan hyvä kysymys. Jostain syystä nykyään meidät halutaan jakaa todella raakasti kahteen leiriin. Johonkin liberaaleihin ja konservatiiveihin tms. 

Liberaali ja konservatiivi ei ole vastakohtia. 

Te pällit teette jo itse tällaisia jakoja asioihin tajuamatta mistään mitään.

T.

Liberaali-Konservatiivi Zinc

Vierailija
17/22 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 35v duunarimies. En rikas mutta tulen toimeen. En todellakaan ymmärrä miten oikeistopuolue minun etujani ajaa. En halua heikennyksiä työelämään, en uusia kikyjä tai pakkolakeja. Kaikkia niitä oli tarjolla kun persut olivat hallituksessa.

myös eri

Hallituksessa oli Soini-persut, eivät nykyiset eivätkä he jostain syystä ajaneet missään asiassa puolueen linjaa. Siksi heidät äänestettiin vaihtoon.

Mutta, kun olet työssäkäyvä niin mietippä onko maassamme puoluetta joka ajaa suomalaisten ja erityisesti palkansaajien asemaa. Kyllä persut vaa taitaa olla ainut, hallituspuoleet ajavat muun maailman etua, kaikki tänne vaan ja me maksamme koronakulutkin itseämme rikkaammille, kokoomus ajaa suuryritysten ja pienen rikkaimpien joukon etua.

Vierailija
18/22 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

myös eri

Hallituksessa oli Soini-persut, eivät nykyiset eivätkä he jostain syystä ajaneet missään asiassa puolueen linjaa. Siksi heidät äänestettiin vaihtoon.

Mutta, kun olet työssäkäyvä niin mietippä onko maassamme puoluetta joka ajaa suomalaisten ja erityisesti palkansaajien asemaa. Kyllä persut vaa taitaa olla ainut, hallituspuoleet ajavat muun maailman etua, kaikki tänne vaan ja me maksamme koronakulutkin itseämme rikkaammille, kokoomus ajaa suuryritysten ja pienen rikkaimpien joukon etua.

Niin. Edellisessä hallituksessa oli myös Sipilän keskusta ja alussa Stubbin Kokoomus. Persut mokasivat sen homman aika totaalisesti ja ainakaan toistaiseksi ei saa minulta ääntä. Paljon siellä oli samojakin edustajia kuin nykyään. Palkansaajan asemaa ajaa esim vasemmistopuolueet, jotka lakkauttavat oikeiston(myös persut) luomia raippamaksuja(lue kiky).

Vierailija
19/22 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

myös eri

Höpö höpö näitä juttujasi. Muista myös että persut on oikeistolainen puolue, ajaa vain hyvätuloisten etuja.

Vierailija
20/22 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, äänestin neljää eri puoluetta, enää en tule koskaan äänestämään. En halua mahdollistaa kauempaa tuota pelleilyä Arkadianmäellä. He eivät aja meidän asioitamme, turha maksaa noille palkkaa veronmaksajien rahoista.

Kanna vastuusi: älä äänestä enää.