Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla kolmosen kanssa samaa mieltä. Olen itse mt-hoitaja osastolla, jossa on nuoria, luonnollisesti myös tyttöjä. Nykyään korostuu seksuaalisuus ja ulkonäköasiat tosi paljon nuorten naisten elämässä ja joillain se menee överiksi sairauden vuoksi. Voin vain kuvitella millaista pilkkaa potilaanikin joutuvat kohtaamaan palstalaisten kaltaisten ääliöiden vuoksi, joilla ei ole sen verran älyä tai empatiaa, että tajuaisivat ettei kaikkia ihmisiä voi arvostella ihan samalta viivalta.

Peräänkuuluttaisin suvaitsevaisuutta. En todella voi sanoin kuvailla kuinka idioottimaisena pidän näitä kahta ensimmäistä kirjoittajaa. Oikein sieluni silmin voin kuvitella heidät meidän osastolle nauramaan nuoria, joilla on taustalla raiskauksia, hyväksikäyttöä, pahoinpitelyjä. Joskus on hyvä miettiä pintaa syvemmältä, ennen kuin pilkkaa erikoisia persoonia.

En väitä, että Tukiainen on mielisairas, mutta hän on kertonut kokemastaan väkivallasta ja ehkä kirja kertoo vielä lisää naisen elämästä, joka ei ole hauska vaan TRAAGINEN ja erittäin surullinen. Kuvitelkaapa oma tyttärenne hänen saappaisiinsa.

Vierailija
2/7 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä ole mitään sanonut. Linkki nauhatanssiin.

Saa tykätä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klovnin elämä on surullista. Varsinkin jos ei itse oivalla olevansa klovni.

Vierailija
4/7 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tässä on kaikkein surullisinta kun Johanna varmaan itse kuvittelee olevansa jotain. On ollut ihan kaunis, mutta miksi toi kamala ylipaino. Kyllähän vaakakin jotain kertoo ja se ettei vaatteet mahdu päälle. Huulet, oikeesti, yök.

Mutta hei, niin kauan kun on ihmisiä jotka haluavat hänen "showtaan!" nähdä, niin kauan hänellä rahaa tulee . Ja niin kauan kun rahaa tulee, on tyytyväinen.

Ihan varmasti toisella olis potenttia johonkin muuhunkin, mutta mitä kauemmin tota tekee, sitä kauemmaksi kaikki lähtee.

Vierailija
5/7 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poloinen on elävinään glamour-elämää.

Vierailija
6/7 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vetää sanattomaksi..

eipä tiiä kumpaa tekis enemmän,säälisi vai kokisi myötähäpeää.

ja noi huulet!

Vierailija
7/7 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Eräät eivät sitten koskaan kyllästy tähän maassamakaavan potkimiseen. Kivaa? Tuleeko hyvä mieli potkia kaikkien kiusaamaa ja haukkumaa naista, joka on saanut Suomen pellen roolin?

Itseäni oksettaa moinen ja keskityn elämässäni positiivisiin asioihin. Suosittelen sinullekin. Tuo kiusaaminen ja pilkkaaminen kertoo sinusta enemmän kuin tästä nauhatanssista. Hyi, oot ällö. Vai onkos tässä kyse siitä, että on kiva kun kerrankin Sinä et ole se pelle, jolle nauretaan vaan uhrina on joku muu?:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan