Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiukset kihartuvat kosteina laineille,miten muotoilet omasi?

Vierailija
09.05.2013 |

Luonnon kiharani ovat jännät,jos kampaan ne suoriksi suihkun jälkeen ne pysyvät suorina,vähän taipuilevat.Annas olla jos ilma kostea niin heti kihartuvat korkkiruuveille ja laineille,samoiten märkinä pyyheekseen kun puristelee niin menevät laineille ja pysyvät kun kuivavat itsestään. Lopputulos ei aina ole kovin siisti vaan pörröinen jne..miten muotoilet omasi ja olisiki polkkapituinen tilanteessani pitkää tukkaa helpmpi saada kauniisti kiharaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkkapituisessa ei ole hätäponnari mahdollisuutta, vaan se on sitten muotoiltava aina, näin olen itselleni järkeillyt saman asian kanssa. Itse käytän aina suoristusrautaa tai kiharrinta, föönaaminen ei tunnu riittävän, jos joutuu vähänkään kosteisiin olosuhteisiin.

Vierailija
2/4 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luonnonkiharat hiukset, jotka taipuvat myös kuivina. Leikkasin tässä vähän aikaa sitten pitkät hiukseni polkkapituiseksi. Olen huomannut että parhaiten hiuksiin saa kuohkeutta ja ne kehystävät kasvoja kauniisti, kun pesun jälkeen laitan pyöröharjaan muotoiluvaahtoa ja kampaan sillä hiukset haluttuun suuntaan ja muotoon. Sitä on sitten helppo aamuisin korjailla harjalla, kun perusmuoto on kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisista varmaankin 90 prossalla on piikkisuorat hiukset ja he olisivat onnellisia, jos hiukset hiukan taipuisivat. Minä ainakin olen sinulle tosi kateellinen. Nih.

Vierailija
4/4 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nykyään luonnonkiharat hiukset. Lapsena ne oli hiukan taipuisat, mutta pääosan elinajastani ne ovat olleet suorat.  Yht´äkkiä 38 vuotiaana ne alkoivat kihartua ja nyt viiden vuoden jälkeen ne ovat ihan kiharat. Luulen, että syynä on alkanut mummotautini, eli hormoonimuutos, ja lisäksi lisäaineeton ruokani.

Laitan pyyhekuiviin hiuksiin hiukan muotovaahtoa ja muotoilen sormin.  Siinä arkikampaukseni.  Joskus sitten laittaudun enemmän eli föönaan ja muotoilen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi