Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitienpäivälounas kotona vai ravintelissa?

Vierailija
08.05.2013 |

Jos kotona, kuka tekee?

Me ollaan yleensä käyty ulkona syömässä, mutta tänä vuonna esitin toivomuksen, että lapset tekevät iskän avustuksella lounaan. He ovat vuoden aikana innostuneet keittiöpuuhista, joten osaavat kyllä. Ikää lapsilla on 9- ja 12 v.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
2/14 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli eilen yllättäen tilannut pöydän kuudelle äitienpäiväksi.

On käyty ennenkin syömässä jossain, mutta ei ko. kaupungissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ollaan syöty mummolassa, joskus kotona. Ravintolassa en koskaan, aamukahvit olen joskus vienyt meidät juomaan ihan vain abc:lle (hui, ampukaa mut), kun täällä ei ole sunnuntaisin muita kahviloita auki niin aamusta:(

Näin iloisella yksinhuoltajalla.

Vierailija
4/14 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse entisenä ravintolatyöläisenä en menisi äitienpäivänä ravintolaan pakottamallakaan :D Nyt on ensimmäinen äitienpäiväni sankarina tulossa ja miesraukka meni ehdottamaan ulkona syömistä. Sanoin että Mäkkäriin suostun mutta mieluummin olisin kotona ja söisin hänen tekemää ruokaa, vaikka sitten vain makaroonia.

Vierailija
5/14 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä olla suunniteltu..sitähän vois vaikka pitsalla käydä...:)

Jos kotona syödään niin minä luultavasti tekisin ruuan

Vierailija
6/14 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vissiin lähteä itse kauppaan ruokavärkkejä ostamaan, kun ei jääkaappiin ole ilmestynyt mitään herkkuja.

Vierailija
7/14 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ravintolaan! Äitienpäivänä en aio kkatsoa sitä tiskivuorta joka noiden miesten jälkeen jää kuitenkin jäljelle. Minä en tee huomenna muuta kuin nautin lahjoista ja hyvästä ruuasta! 

Vierailija
8/14 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona syödään ihan tavallista perusruokaa vaan, minä teen sen ihan mielelläni :) Miksi äitienpäivänä pitäisi pröystäillä? Mä en ainakaan halua olla se "maailman paras äiti" VAIN kerran vuodessa. Ihan turha päivä :)

Vierailija
9/14 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona syödään. Lapset tekee salaatin ja marinoi lihat, mies grillaa.

Vierailija
10/14 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona syödään.Minä teen ruoat ,mies ja poika korjaavat jäljet.Mukavampi syödä kotona kuin jossain ravintolassa.

Vierailija
11/14 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABC:llä yleensä käymme.

Vierailija
12/14 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me juodaan lähinnä aamulla kakkukahvia ja käydään mummot ja isomummot moikkaamassa. Illalla ehkä grilli kuumaksi? Tänä vuonna taas kiva keli niin ehkä näin. 

Muttei siitä mitään stressiä oteta. Läsnäolo on se oleellinen juttu, ei korea ruoka. Meillä saatetaan syödä joku muu päivä vähän paremmin kuin äitienpäivänä tai käydä ravintolassa muuten, nyt vaan ollaan läsnä. Minusta äitienpäivään ei tartte satsata yhtään enempää kuin laittaa vähän aamupalaa ja ollaan vaan lähekkäin, pelataan vaikka korteilla kuin odotellaan että ruoka valmistuu. Ruuaksi jo tänään huomista varten valmiiksi tai jotain äkkiä uuniin/grilliin.

Vierailija
13/14 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olen eronnut lasten isästä, eikä toi jälkikasvu omatoimisesti mitään osaa vielä kokkailla. Nykyisen miehen kanssa mulla ei ole varsinaisesti "äitisuhdetta", joten en oleta hänen muistavan kuin omaa äitiään. Eli ei taideta pahemmin juhlia.

Kukkia en saa koskaan muutenkaan, joten en odota niitäkään. Lapset ehkä on tehneet kortit tai jotain. Taidan tehdä perheelle kaalisoppaa :)

Vierailija
14/14 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on perhejuhla. Meitä on kolme lasta ja järkätään vuorovuosina äitienpäiväateria isolle poppoolle (yhteensä 25 hlöä tänä vuonna). Kunniavieraana meidän äiti sekä isoäiti ja vaihtelevasti miestemme ja veljeni vaimon äidit (ja tietty myös isät). Tietty kokoonpano hiukan vaihtelee:). Kun ollan syöty hyvin ja vaihdettu kuulumiset, niin jälkkäri nautitaan jätskikiskalla kavelyenkin yhteydessä. Kevään ekat tötteröt yleensä:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi