Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu jo täynnä "RAXUN" laihduttamista

Vierailija
02.02.2013 |

Sain kälyltäni jonkin hyvä terveys-lehden ja ei helvetti, etukannessa taas pällistelemässä joku Rakel Lignel laihdutusjuttuja.

Se mimmi on ollut vuoden aikana varmaan sadan lehden kannessa esittelemässä kroppaansa.

Lisäksi tässä lehdessä oli jokin Raxun punttiohjelma. Siinä näki, että kiloja on tullut varmaan parikymmentä lisää. Aika tanakalta vaikutti. Etukannessakin oli joku löysä hölttänä päällä.

Eikö ihminen hommaa oikeaa ammattia, vaan yrittää repiä elantoa ensin läskeillään ja kuuluisalla miehellään. Sen jälkeen viidellä lapsellaan. Tämän jälkeen laihduttamisellaan.

Kohta on kilot takaisin ja taas pällistellään ällistelemässä jojoilua jokaisen lehden kannessa.

Anteeksi vitutus. Oli toki hienoa kun mimmi laihdutti. Mutta en haluaisi jokaisen lehden kannessa tämän eukon turpaa nähdä. Ja nyt varsinkin antamassa liikuntaohjeita, kun mimmillä ei ole ihan oikeasti edes perustietoja aiheesta.

Suomessa pääset julkkikseksi kun laihdutat itsesi? Kannattaako ihmisten edes ammattia hommata ja siten itseään elättää. Esittele tissisi ja laihduta niin lehdet kyllä elättää.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan tuo hänen hieno laihdutustarinansa kieltämättä nähty ja kuultu moneen kertaan! Mutta mikäs siinä, hienoa että hän onnistui.

Vierailija
2/21 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut julkkikset ovat aina ja kaikkialla uusine vartaloineen. Sitten on pakko ihastella kuin keisarin uusia vaatteita, vaikka ihminen itse näyttää ihan nääntyneeltä korpulta. Lena Meriläinen, Piitu Uski, Susanna Indrén...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on todella upea suoritus ja hienointa on, että hän on löytänyt liikunnan ihan addiktioksi saakka entisten addiktioiden tilalle (ruoka ja ilemisesti myös viini maistui). Ja eiköhän noilla liikuntamäärillä jotain siitä liikkumisesta opikin ja tuskin ne ohjeet on ihan Raxun omia ohjeita, eiköhän hän ole vaan mannekiini (en ole tosin tuota juttua nähnyt)

Mutta olen kieltämättä hieman kyllästynyt siihen, että joka ikisessä terveyteen ja liikuntaan keskittyvässä lehdessä käydään tuota juttua läpi. Kun hänellä on kuitenkin aika poikkeuksellinen tilanne, että pystyy irrottamaan esim. aikaa 5 h liikuntaan päivässä.

Mutta edelleen, good for her!

Vierailija
4/21 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään lehteä en osta, jos ko henkilö on laihdutuksensa kanssa mukana. Ja peruuttelen tilauksiani sitä mukaan kun raksu ilmestyy tilaamiini lehtiin. Tuo juttu on jo kuultu...

Vierailija
5/21 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on sellainen tapa, että jätän lehdistä lukematta ja televisiosta katselematta ne jutut, jotka eivät minua kiinnosta. Voisiko tämä toimia myös sinun kohdallasi, ap?

Siltä varalta ettet tiennyt, Raakel Lignellillä on jo ammatti. Hän on ammattimuusikko, Sibelius-Akatemian käynyt viulisti.

Vierailija
6/21 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako se siis elantonsa musiikista?

Vierailija
7/21 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei ole häirinnyt. Jos mua ei kiinnosta joku juttu, niin skippaan sen.

Mitenhän monta lehteä mahtaa tulla tuolle henkilölle, joka antoi tuon tiedotteen lehtikustantajille? Mahtavatkohan muuten kustantajat käydä täältä lukemassa tilaajiensa palautetta lehdistään?

Vierailija
8/21 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullut sen soittavan. Saako se siis elantonsa musiikista?

Oletko kuullut kaikkien muiden maailman muusikoiden soittavan? Minä olen kuullut Raakel Lignelliä esimerkiksi silloin, kun hän soitti Helsingin kaupunginorkesterissa ja sen jälkeen Radion sinfoniaorkesterissa.

Sittenhän hän siirtyi musiikin tuottajaksi ja on ollut esimerkiksi jazzklubi Jumon johtajana. Nykyään hän myös soittaa ja konsertoi pienemmissä kokoonpanoissa. Olin jokin aika sitten konsertissa, jossa hän (ja joku muukin) soitti viulua ja hänen miehensä lauloi.

Miksi sinulle muuten on niin tärkeää, mistä sinulle tuntematon ihmisen saa elantonsa? Miksi olet niin kiinnostunut hänestä, jos et siedä lukea hänestä kirjoittavia lehtiäkään?

Vierailija
9/21 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullut sen soittavan Saako se siis elantonsa musiikista?

haluaisin tietää, mistä lähtökohdista kysyt tätä, eli oletko siis klassisen musiikin harrastaja vai tarkoitatko vain, ettet ole nähnyt telkkarissa, että Raakel Lignell soittaisi viulua?

Vierailija
10/21 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kurkkuani myöten täynnä Raxua.

Viulua se eukko ei työkseen ole tainnut vinguttaa vuosiin.

Ja kyllä, Raxu on lihonut aika paljon viime aikoina takaisin kilojaan.

Itselläni on sellainen tapa, että jätän lehdistä lukematta ja televisiosta katselematta ne jutut, jotka eivät minua kiinnosta. Voisiko tämä toimia myös sinun kohdallasi, ap?

Siltä varalta ettet tiennyt, Raakel Lignellillä on jo ammatti. Hän on ammattimuusikko, Sibelius-Akatemian käynyt viulisti.

Vierailija
11/21 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuolle linjalle lähtee, että julkisuuden henkilöt eivät saa olla julkisuudessa, niin aika vähälle jää ne lehdet joita voi lukea.

Vierailija
12/21 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätän sitten siitä kirjoitetut jutut lukematta. Jos ei kiinnosta, ei kiinnosta, se siitä. Varsinkaan en aloita nettipalstalla tai muuallakaan aiheesta keskustelua.

Vierailija
13/21 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietoa ja esiintyy liikunnan asiantuntijana nykyisin.

Ärsyttää sen naama, kun se saattaa samaan aikaan olla lehtihyllyssä nenä rutussa irvistelemässä (hymyilemässä) monen lehden kannessa.

Seuraavana varmaan pääsemme lukemaan, kuinka paino nousee takaisin ja kuinka on silti sinut itsensä kanssa. Kuinka laihdutin uudestaan. Kuinka vaikea on painoa pitää kurissa. Kuinka lihoin taas kerran.

Ehdimme hänen kroppaansa vielä tässä parinkymmenen vuoden aikana ihmetellä monta kertaa.

Vierailija
14/21 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole hänen nettiblogiaan lukenut, mutta kaikki lehdet joiden kannessa on, olen ostanut.

Vierailija
15/21 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

naama on jo aika kulunut. Pari kertaa olisi mennyt, mutta parikymmentä on jo liikaa. Kuuluu Suomen turhimpiin julkkiksiin. Eräänlainen tyrkky.

Vierailija
16/21 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanat allit saanut salilla

raxu on käynyt salilla vasta pari kk.

Vierailija
17/21 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin myös sen samaisen lehden ja olen kyllä sitä meltä, että nainenhan näyttää nyt upealta! Hienoa että joku pystyy moiseen ja toivottavasti innostaa joitakin toisia terveellisempään elämään. Jokainen voi lukea lehteä omien mieltymystensä pohjalta ja jättää nämä laihdutusjutut väliin, jos siltä tuntuu. Tosin Raxulla on varmaan ollut tukena ammattilaisia, joihin ei kaikilla ole varaa.Luonteenlujuutta ja positiivisuutta varmasti tarvitaan.Innolla siis uuteen kevääseen!

Vierailija
18/21 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOssain sanoi painonsa pysyneen jo samoissa vuoden verran, siis missä?? Sehän tuntuu olevan valtionsalaisuus mistä lukemista lähti ja minne päätyi.

Kysymys kyllä kuuluu jos vuos jo mennyt niin miks ihmeessä meidän pitää kestää hänen naamaa e d e l l e e n kaikenmaailman medioissa??

Ts. vastaus ap:n kysymykseen: olen niin päälakeen asti täynnä raksua ettei oo tottakaan.

Vierailija
20/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2013 klo 02:50"]

ihanat allit saanut salilla

Kun laihduttaa 50 kiloa aikuisiällä  ei ihon elastisuus ole kuin teini-ikäisellä. Iho kiinteytyy vielä noin vuoden laihduttamisen jälkeen, liikunta ei välttämättä auta tähän asiaan. En puhuisi Rakelin kohdalla kuitenkaan alleista. Vertaa Rakelin kroppaa ennen ja jälkeen laihdutuksen, huikea muutos on tapahtunut. Olisiko pitänyt Rakelin kuvia käsitellä rajusti photoshopilla, kuten yleensä lehtien mallien kuville tehdään? Itse pidän tällaisista oikeista kuvista joiden ei tarvitse olla täydellisen muovisia.

raxu on käynyt salilla vasta pari kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi