Voi Luoja, miten kakaroita parikymppiset vielä ovat.
Ei mitään tajua elämästä. Silloin toki kuvittelee olevansa aikuinen. 25 vuotiaana vasta järki tulee päähän. Ennen sitä on sekaisin kuin seinäkello tunne-elämänsä kanssa.
Kommentit (18)
Älkää vastatko näihin aloituksiin ainakaan tosissanne. Eivät ne sillä lopu. AP tekee näitä ihan kiusallaan.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 11:23"]
Älkää vastatko näihin aloituksiin ainakaan tosissanne. Eivät ne sillä lopu. AP tekee näitä ihan kiusallaan.
[/quote]
ei kukaan terve jaksa provota lähes vuotta. Ollaan tekemisissä todela sairaan ihmisen kanssa. Kandee ketjut jättää koknaan rauhaan. Tätä ei muuten saa loppumaan. Ylläpitokaan ei tuolle ai hirveesti voi.
Lapsellisinta mitä tässä aloituksessa keksin on naurettava yleistäminen.
Ihan oikeesti, nyt sulla menee jo yli, mee hoitoon! Mikä ihmeen fetissi sulla on 20-vuotiaisiin? Viikon aikana oikeastaan joka päivä on tullu aloituksia samasta aiheesta, kuten. parikymppiset ovat huonoja vanhempia, eivät ole kypsiä kestävään parisuhteeseen, miksi parikymppiset inhoaa seksiä, ja nyt parikymppiset ovat kakaroita..
Hohhoijjaa, voisitko jo lopettaa :D
Totta puhuen, itse nyt näytät tässä oman lapsellisuutesi. Olen nyt tasan kakskymppinen nainen ja minua niin ärsyttää sinunlaiset ihmiset jotka yleistävät kaikkia nuoria samanlaisiksi. Ihmiset on erilaisia. Kaveripiirini on erittäin vaihtelevaa, on niitä bilettäjiä, opiskelijoita ja tyhjän päällä eläviä. Itselläni on vakipaikka, kihlattu ja oma omistusasunto. Oletko sitten itse ollut erittäin fiksu tuossa iässä? Luulenpa, että et, kun et vieläkään sitä näytä olevan. Ja tässä tulee sinulle pommi! Suunnittelen jopa omia häitä kovaa vauhtia, menen naimisiin ensikesänä. Olisi sinun aika kasvaa aikuiseksi, ja hyväksyä, että samaan ikäluokkaan kuuluvia ihmisiä voi olla miljoona erilaista tyyppiä.
Edellinen (Nro4) on aivan oikeassa! Minä olen 25-vuotias nainen, ja koen välillä vieläkin, etten ole tarpeeksi aikuinen. Silti väitän, että itseäni 5-vuotta nuorempi voi hyvin olla aikuinen, se on korvien välistä ja asenteesta/ elämäntyylistä kiinni. EI TODELLAKAAN IÄSTÄ!!
voi huhhuh... kaikkea sitä kanssa. Mene puhumaan psykiatrille jos et kestä tätä elämää.
Ehkä avauksessasi on totuuden siemen sikäli, että 20-vuotiaalla saattaa vielä olla aivojen etuotsalohkon kypsyminen kesken.
Ei ihminen silti koskaan valmiiksi tule. Ei edes satavuotiaana.
Aloittaja on oikeassa. Parikymppiset tytöt, ei siis naiset ovat todella lapsellisia haihattelijoita kaikki. Kovin montaa järkevää sanaa ei niiden suusta tule ja pakollinen keskustelukin on pyörittävä mahdollisimman helpoissa aiheissa.
Näyttää siltä että sulla on paha ikäkriisi. :)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 00:32"]
Ihme yleistämistä..
[/quote]
Kuule ihan huomattua...Meillä kiertää työharjoitteluissa noita ja järjestään ovat aivan yhtä tyhjäpäisiä. Aikaa tärvääntyy heidän virheidensä korjaamiseen, oli tehtävät miten yksinkertaisia hyvänsä. Aina joku mokaa ja sitten kikattavat porukalla miten tyhmän virheen tekivät taas. Minä laittaisin heidät kantamaan asiakkaiden ostokset ulos, sitä ei luulisi pöntöimmänkään voivan mokata? Tietysti silloinkin joku on unohtanut tarralenkkarinsa kotiin ja menee nurin kengännauhoihinsa.
Hitto, muo on sanottu aikuismaisemmaksi, kuin moni muu mun ikäinen saatikka sitten moni 30v. Kuinkahan aikuinen musta tulee, kun olen 25v, toivottavasti ei ihan nyt muumiota sitten. Onhan toki näitäkin, jotka oikeasti ovat ihan kakaroita. Minulla on yksi kaveri, täytti juuri 20v ja on oikeasti ihan kakara. En uskalla edes sen kyytiin autoon nousta, en löydä mitään keskusteltavaa hänen kanssaan.
Ikäerokaaho iski. Ei ihme, että mies lähti nuoremman mukaan.
Tottakai elämänkokemusta ja työkokemusta on vähän, mutta tyhmiä he eivät ole. Ap vaikutat typerältä. Jos olet iäkkäämpi niin minkähänlainen olin 20 v?
T. Täti 38 v joka tekee töitä nuorten kanssa
Mitä hitto!?
Lyhyt tarina5.5.2013 10:18
0
Sananvapauden periaatteisiin kuuluu tasapuolinen näkemysten esille tuonti.
Koska poistetut jutut oli niin hyviä, kerrataan.
Ylläolevia viestejä siirrettyjä muiden kanavien kautta levitettäväksi, kauan kesti, lesbot DDR systeemissä tiiviisti mukana.
Pennut manipuloituja. Viharaivo, pelosta, alistuneiden reflektio. Pelkäävät että he eivät ole niitä, jotka hyväksyttäisiin , ja koska ovat tottuneet/sopeutuneet alistuskulttuuriin kyselemättä, pyrkivät pinnalle ryhmän mukana ja heitä miellyttämällä.
Mukana olevat miehet ovat samanlaisia, voimaantuvat alistusfantasioinneistaan, koska ovat alistuvia luonteeltaan, ja pyrkivät pinnalle nauttien, että edes joku muu saa nyt olla siinä asemassa, pyrkivät vihalla hallitsemaan, kun eivät muuhun pysty ja teinityttöjen tavoin kokevat olevansa uhattuna.
On normaalia teinivaiheessa haluta olla muiden silmissä miellyttävä, kauniskin, pärjäävä siinä ympäristössä missä vaikuttaa.
On totta että varsinkin Suomen kulttuurissa nuoret pelkäävät paljon, ettei ole oikeanlaisia, hyväksyttyjä, ja tuo ryhmä käyttää tuota teinien ominaisuutta härskisti hyväksi, saaden heidät vähän väliä pelkoreaktioissaan viharaivoon.
Ei ole normaalia edes aikuisten kuvitella, että olisi normaalia pelata tällä tavoin noilla mekanismeilla, ja kuvitella että aikuisten ihmisten tulisi kuulua reakoida tuollaisiin pyrkimyksiin nimittelemällä, eritelemällä ulkonäköä samalla tavalla miten teinit peloissaan keskenään, että sellainen olisi mitään muuta kuin härskiä yritystä aivopestä nuoria toimimaan ryhmäpaineessa heidän muokkaamien asenteiden mukaisesti.
Jos joku tuossa ryhmän lietsonnassa on jotain muuta näkevinään, onneksi olkoon, olette jääneetvhenkisesti kypsymättömäksi, teini elämän mekanismeja noudattamaan.
Aikuiset ihmiset jotka tuossa teinipillutason rinkissä vaikuttavat, pyrkivät esittämään sisäistä teinityttöyttään ja miehet/pojat omia alistuneisuuden pelkoreflektioita, joka jäänne siitä kun eivät ole kypsyneet aikuisuuteen. Uhoavat koska kuvittelevat, että joidenkin "kuuluu" olla heitä alempana ja heille saa tehdä tuntematta mitään omantunnontuskia mitä tahansa.
Avuttomat, foban kaltaiset miehet voimaantuvat erityisesti naisille tai femiinisille miehille tehdyistä asioista, sillä takaraivossa on odotus maskuliinisuuden tuovan yliotteen tietynlaisista. He eivät raukkamaisuutensa takia pysty useinkaan puuttumaan asioihin, sillä he lähtökohtaisesti samastuvat maskuliinisuutensa vuoksi alentajiin, ja ryhmittyvät heidän joukkoon, vähätellen, ohipuhuen, vihastuen ihmisiin, koska he ovat kyvyttömiä puhumaan aikuisten ihmisten kanssa ja toisekseen, koska tollomaisuus estää heitä ymmärtämästä, ettei kaikilla miehillä ole sama psyyke kuin heillä, jotka vain "vähän" ylimielisesti suhtautuvat alempiinsa eli naisiin.
Tuollaiset miehet ryhmittyvät peloissaan munalutkuttaja rinkeihin tuijottelemaan naisia, vähätellen pyrkien naureskelullaan saamaan itselleen kuvitelman siitä, että kun ovat ***** pitkällä lutkuttamassa pelkurit rinkissä toistensa munia, he olisivat jotenkin heitä ylempänä, parku siitä heille tulee jos heitä ei "arvosta" sillä ovathan he, niin mitä he ovat? Ovat jossain ammatissa, joku titteli, joku sos.ekonominen asema, usein pelkkien pyllyn nuolennan ja hyvä veli kerhon avulla saavutettuja, ihmisinä? Niin mitä?
Ryhmässä mukana olevat tytöt naiset pyrkivät hetkeksi unohtamaan todellisuuden, ja fantasioimaan että nyt pysyvät pinnalla samaistuen alistusfantasioiviin miehiin.
Selostaja mies leikkii teinityttöjen kanssa, pelaten teinimekanismeilla ja luulee, että aikuinen ihminen tulisi hyväksymään tuollaiset ihmiset kaverikseen, seurustelukumppaneikseen. Oikeasti, tuollaisia persepitkäläisiä, jotka haluavat fantasioida netissä, ja leikkiä teinityttöjen kanssa, niillä mekanismeilla pelaten ajaen samalla teinipilluasenteita. Kovat on kuvitelmat, tuollaisilla avuttomilla saastoilla.
Sananvapaus, oikeus, oikeudentaju.
Lyhyesti
[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 01:06"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 00:32"]
Ihme yleistämistä..
[/quote]
Kuule ihan huomattua...Meillä kiertää työharjoitteluissa noita ja järjestään ovat aivan yhtä tyhjäpäisiä. Aikaa tärvääntyy heidän virheidensä korjaamiseen, oli tehtävät miten yksinkertaisia hyvänsä. Aina joku mokaa ja sitten kikattavat porukalla miten tyhmän virheen tekivät taas. Minä laittaisin heidät kantamaan asiakkaiden ostokset ulos, sitä ei luulisi pöntöimmänkään voivan mokata? Tietysti silloinkin joku on unohtanut tarralenkkarinsa kotiin ja menee nurin kengännauhoihinsa.
[/quote]
En usko ongelman olevan ikä vaan kokemuksen puute.
Jos tunnet yhden lapsellisen 20- vuotiaan, ei meinaa että kaikki ovat samanlaisia...
tv. 20-vuotiaan tyttären ylpeä äiti.