Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinhuoltaja mies päiväkodissa

Vierailija
09.07.2020 |

Olen monta vuotta katsellut salaa miestä joka tuo ihanaa prinsessaa päiväkotiin ja ihmetellyt miksi lapsen äiti ei tuo lasta koskaan.
Jonkin aikaa sitten selvisi että se onkin totaali yksinhuoltaja ja sydämmeni suli siihen paikkaan enkä ole saanut miestä mielestäni.
Se on niiiin ihana ja tyttönsä myös.
Aina hymyilevät ja toivottavat kaikille hyvät huomenet ja lähtiessä sanovat heipat.
Mieskin jää hoitajien kanssa aina juttelemaan niitä näitä ja tuntuu tulevan hyvin juttuun.
Voiko tommosia miehiä olla olemassa?
Uskaltaisikohan päiväkodin pihalla pyytää siltä numeroa vai töksäyttäisiköhän suoraan että lähtisiköhän treffeille? Vai olisikohan se törkeää? Olen jo kuukausia miettinyt enkä saa asiaa päästäni. Miten lähestyisitte vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa oikea tapa on siellä pk:n pihalla alkaa jutella miehelle. Et laita mitään fb-viestiä.

Vierailija
42/42 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet saanut tietää miehen olevan totaali-yh, jos et edes tiedä hänen nimeään? Tosiaan tuntuu epäilyttävältä, että yh-isällä on usein aikaa jäädä jutustelemaan tätien kanssa.

En aina pysy perässä mammojen ajatustenjuoksussa. Miksi totaaliyh:lla olisi hakutilanteissa vähemmän aikaa kuin muilla vanhemmilla?! Olen itse totaaliyh. Vien lapseni 7.30 ja haen 16.50. Hyvin siinä ehtii minuutin pari jutella mennen tullen.

Ensinnäkin olen mies. Toisekseen meillä sekä useimmilla tutuilla toinen vanhempi vie lapset ja toinen hakee. Näin ehditään tekemään normityöpäivät eikä lapsen tarvitse olla ylipitkään päiväkodissa. Esim. omassa työssäni olisi jokseenkin mahdotonta sitoutua noihin sinun jättö- ja hakuaikoihisi. Lisäksi minusta lähes 9½ tunnin päiväkotipäivä kuulostaa todella pitkältä lapselle. Ei siinä varmaan oikeasti mitään vahinkoa tehdä, mutta itse olen huomannut, että jos päiväkodista nouto venyy niin lapsi on illallakin levoton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän