Yksinhuoltaja mies päiväkodissa
Olen monta vuotta katsellut salaa miestä joka tuo ihanaa prinsessaa päiväkotiin ja ihmetellyt miksi lapsen äiti ei tuo lasta koskaan.
Jonkin aikaa sitten selvisi että se onkin totaali yksinhuoltaja ja sydämmeni suli siihen paikkaan enkä ole saanut miestä mielestäni.
Se on niiiin ihana ja tyttönsä myös.
Aina hymyilevät ja toivottavat kaikille hyvät huomenet ja lähtiessä sanovat heipat.
Mieskin jää hoitajien kanssa aina juttelemaan niitä näitä ja tuntuu tulevan hyvin juttuun.
Voiko tommosia miehiä olla olemassa?
Uskaltaisikohan päiväkodin pihalla pyytää siltä numeroa vai töksäyttäisiköhän suoraan että lähtisiköhän treffeille? Vai olisikohan se törkeää? Olen jo kuukausia miettinyt enkä saa asiaa päästäni. Miten lähestyisitte vastaavassa tilanteessa?
Kommentit (42)
Ihan alkuun seuraat sitä kotiin ja kurkit ikkunasta miten se hoitaa lastaan ja onko koti siisti. Plussaa tulee kissasta, kahdesta jo puolikas. Jos koti kunnossa, teet törmäämisen kadulla ja sanot, että eikös meidän naperot ole samassa päiväkodissa. Näin. Kohta olette kihloissa ja naimisissa, mutta älä koskaan kerro stalkannesi häntä. Teette kolmannen lapsen ja kun mies vie sitä päiväkotiin, joku nainen ihastuu siihen ja..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutustu muuten jos mahdollista. En lähtisi iskuyrityksiin.
Se tuntuisi itseltä myös oudolta mutta kun en keksi miten saisin miehen muuten yhteyden kun en tiedä miehestä muuta kun lapsen nimen. Tuntuisi tyhmältä kysellä hoitajilta miehestä.
Joku epäili myös työtöntä mitä en itse usko koska autokin on uudempi ja hienompi kun itselläni ja tiedän ettei maasturit ole kovin halpoja muutenkaanRekisterinumeron perusteella voit selvittää auton omistajan nimen, maksaa pari euroa.
Eipä tullut mieleenkään että näinki voi tehdä.
Kiitos!! Toivottavasti huomena saan vietyä tai haettua lapsen samaan aikaan niin pääsen viikonloppuna tekemään salapoliisityötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko päiväkodin hoitaja vai päiväkotilapsen yh äiti?
Mikä ihmeen päiväkodin hoitaja? Tarkoitatko talonmiestä? Se hoitaa päiväkotia.
Pääosa päiväkodissa työskentelevistä on varhaiskasvattajia, joiden työnä on varhaiskasvattaa lapsia.
Joo tiedän kyllä, olen itsekin varhaiskasvatuksen lastenhoitaja. Mutta ajattelin että kaikki ymmärtäis mitä tarkoitin vaikka en alkanut laajemmin selittämään että "varhaiskasvatuksen opettaja tai varhaiskasvatuksen lastenhoitaja tai päiväkotiapulainen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutustu muuten jos mahdollista. En lähtisi iskuyrityksiin.
Se tuntuisi itseltä myös oudolta mutta kun en keksi miten saisin miehen muuten yhteyden kun en tiedä miehestä muuta kun lapsen nimen. Tuntuisi tyhmältä kysellä hoitajilta miehestä.
Joku epäili myös työtöntä mitä en itse usko koska autokin on uudempi ja hienompi kun itselläni ja tiedän ettei maasturit ole kovin halpoja muutenkaanRekisterinumeron perusteella voit selvittää auton omistajan nimen, maksaa pari euroa.
Eipä tullut mieleenkään että näinki voi tehdä.
Kiitos!! Toivottavasti huomena saan vietyä tai haettua lapsen samaan aikaan niin pääsen viikonloppuna tekemään salapoliisityötä.
Käy toki kertomassa miten tilanne eteni! Tsemppiä salapoliisin hommiin, elämässä pitää olla jännitystä!
Kiitos vastauksista. :) Mukavaa että pessimistien seasta löytyi myös mukavia ihmisiä joilta löytyi hyviä neuvoja joilla pääsen umpikujasta eteenpäin.
Tosiaan en kyllä tiedä seurusteleeko mies vai ei mutta enköhän asian saa nyt selvitettyä eikä tässä tosiaan ole mitään menettettävää.
Mitään ei voi saada jos ei yritä.
Varo ettei samasta päiväkodista muitaki mammoja lue tätä ettet saa kilpailijoita :D
Kuka huomena ehtii ensin :D
Nimen sai selvitettyä mutta facebookissa ei näy oikeastaan mitään ellei ole kaveri. Numerokin ilmeisesti salainen. Naapuri kaupungissa kyllä saman niminen mutta se on työpaikan omistama numero että olisikohan siellä töissä vai olisikohan toinen saman niminen. Sukunimi ei kylläkään ole kovin yleinen. Taidan facebookin kautta laittaa viestiä viikonloppuna jos se on edes sen profiili kun ei voi olla varma.
Vierailija kirjoitti:
Varo ettei samasta päiväkodista muitaki mammoja lue tätä ettet saa kilpailijoita :D
Kuka huomena ehtii ensin :D
En tiedä vaikka olisikin muita. Toivottavasti ei.
Nyt kerään rohkeutta lähettääkseni viestiä facebookin kautta.
Ei vaan keksi mitään sanottavaa ettei vaikuta ihan idiootilta
Et ole tosissasi nyt! Ainoa tapa lähestyä on spontaanisti jutella siellä päiväkodilla nähdessänne. Et laita viestiä facebookissa! Nolaat itsesi.
Tekisi mieli nyt unohtaa jo koko juttu kun alkaa tuntumaan että nolaan itseni yritän lähestyä miten tahansa. Ehkä teen sen lomalla kun olen pari siideriä ottanut ja lähetän viestin facebookin kautta. Ehkä se unohtaa sen sinä aikana kun lomailen
Kannattaisiko ensin katsoa, löytyykö mies Tinderistä? Ja ehkä voisit yrittää lapsen kanssa kierrellä lähialueen leikkipuistoja, jos sattuisitte vaikka törmäämään mieheen lapsensa kanssa siellä, niin voisit viritellä keskustelua ihan livenä.
Mitenkäs sen nyt tinderistä löytää kun siellä on varmaan koko hyvinkään miehet?
Ehkä pitää alkaa käymään nyt sen talon edessä puistossa kun nyt tiedän missä se asuu.
Apua! Kerroin vahingossa paikkakunnan. Saako sen jotenki poistettua??!
Vaikka tuskin se mies täällä on?
Minä seuraisin ensin päiväkodista minne menee, missä asuu.
Sitten jos esim rivarissa asuu niin voi uudestaan käydä kyttäämässä asuuko naisen kansaa.
Vierailija kirjoitti:
Et ole tosissasi nyt! Ainoa tapa lähestyä on spontaanisti jutella siellä päiväkodilla nähdessänne. Et laita viestiä facebookissa! Nolaat itsesi.
Minä lähestyisin vanhanaikaisesti. Kirjoittaisin lyhyen kirjeen ja lykkäisin miehen käteen kun kohtaat.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs sen nyt tinderistä löytää kun siellä on varmaan koko hyvinkään miehet?
Ehkä pitää alkaa käymään nyt sen talon edessä puistossa kun nyt tiedän missä se asuu.
Siitä vaan selailemaan, varmaan sinä johonkin ikähaarukkaan osaat miehen laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaisi provota tämmösestä asiasta ja mitä siitä edes hyötyisi? Vai yritätkö sanoa että ei miehistä kunnon iseiksi?
En tiedä onko mutta olisi kiva ottaa selvää.
Oman lapsen isä ei kyllä ole kunnon isä mutta haluaisin uskoa että semmoisiakin on ja varmasti onki.
Olen pahoillani virheitä tekstissäni koska en ole mikään korkeakoulutettu vaan pelkästään mitätön siivooja.
Kai sitä siivoojakin saa haaveilla jos löytäisi hyvän miehen joka kunnioittaisi perhe elämää ja viihtyy lapsien kanssa
Luulen, että tämän provon tarkoitus ole herättää vastakkainasettelua, miten yh-miehiin ja yh-naisiin suhtaudutaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet saanut tietää miehen olevan totaali-yh, jos et edes tiedä hänen nimeään? Tosiaan tuntuu epäilyttävältä, että yh-isällä on usein aikaa jäädä jutustelemaan tätien kanssa.
En aina pysy perässä mammojen ajatustenjuoksussa. Miksi totaaliyh:lla olisi hakutilanteissa vähemmän aikaa kuin muilla vanhemmilla?! Olen itse totaaliyh. Vien lapseni 7.30 ja haen 16.50. Hyvin siinä ehtii minuutin pari jutella mennen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet saanut tietää miehen olevan totaali-yh, jos et edes tiedä hänen nimeään? Tosiaan tuntuu epäilyttävältä, että yh-isällä on usein aikaa jäädä jutustelemaan tätien kanssa.
En aina pysy perässä mammojen ajatustenjuoksussa. Miksi totaaliyh:lla olisi hakutilanteissa vähemmän aikaa kuin muilla vanhemmilla?! Olen itse totaaliyh. Vien lapseni 7.30 ja haen 16.50. Hyvin siinä ehtii minuutin pari jutella mennen tullen.
Ei naiset pysty hyväksymään sitä että mieskin pystyy kasvattamaan lapsen vähintään ihan yhtä hyvin kun naisetkin.
Meni kyllä ihan aiheen ohi ja melkein toivon että olisin tuo mies josta ap haaveilee mutta itsellä ei ole päiväkoti ikästä lasta.
Noi vakoilut ym on aika karmivaa. Ihan rohkeasti vaan yhteyttä esim sen facebookin kautta ja kertoo rehellisesti kiertelemättä asiat. Puistossa kyttääminen voi pitkästyttää jos mies ei tulekkaan sinne.
Sovit suoraan että menette vaikka lasten kera puistoon tai esim hoploppiin.
Miehet arvostaa suoraa puhetta ja aloitteellista naista.
Vaikka sillä miehellä olisiki joku nainen niin ei sitä hävetä tarvitse siltikään vaan toivottaa mukavat kesät ja moikkailee päiväkodissa tavatessa.
Kuulin ohimennen kun jutteli lapsensa hoitajan kanssa pihalla. Tai näin päättelin kuulemastani että olisi ihan kaksin lapsensa kanssa ja myös siitä päättelin kun en tosiaan ole lapsen äitiä nähnyt koskaan ja päiväkodin juhlissa mies on myös ollut aina kaksin lapsensa kanssa.