Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen pyytää miestä kahville = nainen tarjoaa seksiä (täh?)

Vierailija
08.05.2013 |

Mä törmäsin kadulla yhen vanhan luokkakaverin (alle 30v mies) kanssa ja vaihdettiin pikaisesti kuulumisia. Hän sanoi liikkuvansa usein sillä suunnalla jossa kerroin asuvani. Mä sit sanoin et olis kiva kuulla enemmänkin kuulumisia ja kutsuin kahville jos joskus ehtii meilläpäin liikkuessaan. En tajunnut ollenkaan että olin sillä lauseella ehdottanut seksiä. Tämä selvisi myöhemmin kun tämä mies sanoi olleensa tosi otettu kun pyysin "kahville" ja jos hän ei olisi seurustellut niin olisi kyllä tullut. Mä sanoin et mä kyl kutsuin sen ihan vain juomaan kahvia ja toki tyttöystäväkin olisi tervetullut ja ihmettelin mistä se sai päähänsä jotain muuta.

Pikagalluppi miesten keskuudessa osoitti selkeästi, että jos nainen pyytää kahville, niin kyllä se tarkoittaa seksiä. Minä kun olin niin hölmö että kuvittelin että luokkakaverin kanssa voitais jatkaa ihan kavereina. Yökötti ajatuskin seksistä sellaisen kanssa jonka kanssa on elänyt ison osan lapsuudesta ja tuntui liki veljeltä.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella. Mä olen 40 vuotias ja opin jotain uutta.

Vierailija
42/61 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen oppinut, että pakkohan se on yrittää päästä pukille aina kun on edes teoreettisesti mahdollista. Kohteliaalla käytöksellä ja viattomalla päiväkahvittelulla jää "friendzonelle" kaikkien naisten kanssa. Minäkin olin ennen kohtelias kiltti poika, ja sen ansiosta jäin vain ihmettelemään kun muut miehet vei naiset oikealta ja vasemmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miehet, jos nainen pyytää kahville niin toki voi flirttailla, mutta on epäkohteliasta vihjata mitään makkariin siirtymestä ekoilla kahveilla. Se saa naisen tuntemaan itsensä tosi halvaksi. Korkeintaan voisi katsoa tuleeko sopiva hetki suudella. Jos flirtti on molemminpulista niin ehkä sitten kolmansien kahvien jälkeen voi jotain jo vihjatakin. Usein tosin kolmansia kahveja ei tule, vaan tulee ihan drinkki- ja illanviettokutsu.

Vierailija
44/61 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 19:00"]

Kyllä ne naisetkin ajattelee noin, ap. Kun entinen tyttöystäväni pyysi kahville, niin nykyinen oli sitä vastaan. Jostain syystä. mies 32

[/quote]

Noh, noh, noh... Entiset tyttöystävät on asia IHAN erikseen :D... Useimmat naiset eivät halua miestään kahville sellaisen naisen kanssa, jonka kanssa ON JO harrastanut seksiä ja ollut syvemmässä henkisessä suhteessa. Silloin kun mieltä alkaa kaihertaa ajatus että ovathan ne ennenkin toisilleen kelvanneet... Toisaalta, usein rakkaus hiipuu ystävyydeksi, mutta jos ei ole mitään oikeaa syytä ylläpitää yhteyttä exän kanssa (esim. lapsi) niin parasta unohtaa kahvittelut exien kanssa.

Vierailija
45/61 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 19:08"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 19:04"]

Joskus on pakko ihmetellä onko miehuudessa mitään hyvää.. 

[/quote]

Tarkoittaako miehuus sitä, että näkee naisessa aina ja kaikkialla vain välineen seksiin?

[/quote]

Tätä asiaa on tälläkin palstalla tasaisin väliajoin selvennetty, mutta se vain ei tunnu menevän jakeluun.

Hyvin harva (sinkku)mies saa seksiä tarpeeksi, saati sitten liikaa. Tästä syystä uuteen naiseen tutustuttaessa juuri seksi on se rajoittava tekijä, jota on ehkä mahdollista saada, mutta jota ei koskaan ole tarpeeksi. Mies siis haluaa varmistaa, että seksiäKIN on saatavilla. Huomio: myös parisuhde on seksisuhde. Naisesta kiinnostunut mies pelkää kaikkein eniten kahta asiaa: a) huomiohuoria ja b) friend zoneen lokeroimista. Huomiohuorat vievät ajan, rahat ja vaivan antamatta mitään vastinetta ja lokerointi friend zoneen on kuoleman suudelma miehen pyrkimyksille saada muodostettua seksisuhde naiseen (ja edelleen myös parisuhde on seksisuhde). Näistä syistä vähänkään kokemusta kerryttänyt mies tekee erityisiä toimia tunnistaakseen huomiohuorat ja välttääkseen friend zonelle lokeroimisen. Erittäin tehokas konsti on juuri kolmen treffin sääntö, mutta niitä kolmansia treffejä tulee edeltää fyysiset aloitteet jo kahdella ensimmäisellä treffeillä: halauksia, suuteluyrityksiä, kädestä kiinni pitämistä kahvilan pöydässä jne. Fyysiset aloitteet pakottavat naisen ottamaan mieheen kantaa seksuaalisena olentona, ei pelkkänä illan kulujen maksajana tai kivana juttuseurana kavereiden kesken. Edes säällisesti sosiaalisella miehellä on useita naiskontakteja, mutta juuri seksi on se vedenjakaja, jolla nämä naissuhteet erottuvat toisistaan (huomio: myös naispuoliseen kaveriin on miehellä naissuhde). Vain aniharva mies pystyy muuttamaan suhteen seksuaaliseksi kaverinaisen kanssa, joten suhteessa naiseen seksin on oltava mukana kuvioissa joko a) alusta alkaen tai b) ei lainkaan. => Kolmen treffin sääntö auttaa tunnistamaan huomiohuorat ja ehkäisemään friend zonelle joutumisen.

Tarina elävästä elämästä: piiritin ihanaa naista kaksi kuukautta kaikilla tietämilläni hurmauskeinoilla pääsemättä suutelemista ja halailua pidemmälle. Luulin naisen vain olevan hitaasti lämpenevää sorttia, mutta ei: joku hänen vanha hoitonsa sattui soittamaan kolmen aikaan aamuyöllä KERRAN ja seuraavana päivänä kymmeneltä heillä oli jo kovat panot menossa. Minä siis käytin kaksi kuukautta aikaani naisen viettelemiseen, ja sitten tämä yksi jätkä kuittasi palkinnon eli seksin YHDELLÄ puhelinsoitolla. Syvän vitutuksen laannuttua analysoin tilannetta uudestaan ja ymmärsin joutuneeni lokeroiduksi friend zoneen, jolloin nainen näki minut kivana juttuseurana ja kaverina, vaan ei seksuaalisena olentona. Tästä kaikesta on nyt useampi vuosi aikaa ja olen edelleenkin siinä samassa friend zone -lokerossa kuin ennenkin. Naisella on ollut miessuhteita tuona aikana useita samoin kuin minulla naissuhteita, mutta hänen kaverilokerostaan en ole pois päässyt, enkä todennäköisesti tule koskaan pääsemäänkään. Olen oleva ikuisesti se kiva ystävä, jonka kanssa jaetaan ilot ja surut halauksien ja suudelmien kera, mutta siihen se jääkin.

Jos naisen toimintaa määrittää huoran maineen välttäminen, miehen toimintaa määrittää friend zonen ja huomiohuorien välttäminen.

Vierailija
46/61 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 19:03"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 18:55"]

Jos nainen ei anna viimeistään kolmansilla treffeillä, ei hän todennäköisesti anna ollenkaan. Tai no tietysti antaa ja antoikin rocktähdelle, miljonäärille, kehonrakentajalle, lentäjälle yms. mutta ei SINULLE. Tämä kolmen treffin sääntö on osoittanut toimivuutensa lukuisia kertoja.

[/quote]

Ai kamala, meillä on mennyt kaikki ihan väärin. Me kävimme varmaan yli kymmenillä treffeillä ennen kuin harrastettiin seksiä, ja nyt on oltu naimisissa 15 vuotta.

[/quote]

Joo ja me ehdittiin mieheni kanssa seurustellakin yli kuukausi ennen seksiä! (oltiin tosin teinejä silloin )

Vierailija
47/61 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 19:20"]

Ja sitten ihmetellään kun nainen ei tee aloitetta jos on kiinnostunut.

[/quote]

Miehet ovat tottuneet siihen, etteivät naiset sano mitään suoraan. Juuri siksi tällaiset väärinymmärrykset ovat mahdollisia ja todennäköisiä. Toinen syy on, että miehet ovat tunnetusti surkeita tulkitsemaan vihjeitä.

Vierailija
48/61 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
49/61 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverit ei tosiaan voi lähteä kahdestaan mihinkään. Pitää vähintään olla kolme samassa porukassa että vältyttäisiin supinoilta.

Vierailija
50/61 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 20:11"]

No itse en usko että nuo seksioletukset ovat niin yleisiä kuin luullaan. Ehkä niillä miehillä, joilla on muutenkin suuret luulot itsestään? Tai sitten, niin kuin sanoin, miehet ruokkii sitä enemmän puheessaan, vaikka ei itsekään täysin usko siihen mitä sanovat. Eli antavat vaan kavereiden luulla niin. Tunnen monia miehiä ja mun tuttavapiiriin ei kuulu tuollaisia miehiä. Ainakaan tietääkseni , heh.

En tarkoittanut loukata ketään katkeruus-kommentilla, en tarkoita ketään tiettyä katkeroitunutta, vaan että yleensä monille käy niin että mikäli liian paljon yleistävät, niin se voi johtaa katkeruuteen. Ihan luonnollista mielestäni.

[/quote]

Minusta taas tässä tilanteessa katkeroituminen on todennäköisempää, jos nainen kuvittelee miehen lähtevän kahville antoisaa keskustelua odottaen. Silloinhan nainen pettyy kerta toisensa jälkeen ja  lopulta katkeroituu.

Vierailija
51/61 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun olisi pitänyt pyytää sitä kaljalle, muuten kaikki siellä päässä soi 

♪♫♪ free sex!

Miehillä kaikki on niin kovin rajoittunutta tässä.

Vierailija
52/61 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää muutenkin että useat miehet ovat valmiita hyppäämään sänkyyn vaikka suoraan kadulta.

Vierailija
53/61 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 14:19"]

Ärsyttää muutenkin että useat miehet ovat valmiita hyppäämään sänkyyn vaikka suoraan kadulta.

[/quote]

Luulin tuon toteutuvan vain suomalaisten ja ruotsalaisten naisten kohdalla. Onko omakohtaista kokemusta vai mihin perustat tuon väitteen?

Vierailija
54/61 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkö takia yksi miespuolinen kaverini oli niin vaikeana, kun pyysin häntä kahville? Tuli kyllä kahville, mutta jälkeenpäin käytiin joku keskustelu siitä, kuinka hän ei näe oikeastaan mitään järkeä kavereiden pyytämistä kahville. Mä sanoin, että voihan sitä sen takia pyytää kaveria kahville, että haluaa vaan viettää aikaa kaverinsa kanssa ja jutella kahvikupposen äärellä Olisi niin tyhmää pyytää joku pelkästään luokseen juttelemaan. Parempi sanoa vaikka, että tuu kahville.

Kyseinen mies on kyllä niin epäseksuaalinen olento, että en tiedä, saattoiko hän kuvitella, että haluan muka jotakin muuta kuin kahvin juontia.

Vierailija
55/61 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on niin kuin niissä leffoissa ja sarjoissa, kun treffien jälkeen pyydetään illalla kahville/teelle/hörpylle... Vasta vanhempana tajusin, ettei se tarkoittanut sitä. Mutta itsekin voisin ehdottaa jollekin, että mennäänkö kahville ja tarkoittaen ihan sitä kahvilaa. Kotiini en kutsuisi. Ja jos joku mulle sitä ehdottaisi päivällä, niin pelästyisin kyllä pahanpäiväisesti, jos tilanne osoittautuisi toiseksi! :D

Vierailija
56/61 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei anna viimeistään kolmansilla treffeillä, ei hän todennäköisesti anna ollenkaan. Tai no tietysti antaa ja antoikin rocktähdelle, miljonäärille, kehonrakentajalle, lentäjälle yms. mutta ei SINULLE. Tämä kolmen treffin sääntö on osoittanut toimivuutensa lukuisia kertoja.

Vierailija
57/61 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 18:55"]

[/quote]

Ai kamala, meillä on mennyt kaikki ihan väärin. Me kävimme varmaan yli kymmenillä treffeillä ennen kuin harrastettiin seksiä, ja nyt on oltu naimisissa 15 vuotta.

Vierailija
58/61 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
59/61 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 19:04"]

[/quote]

Tarkoittaako miehuus sitä, että näkee naisessa aina ja kaikkialla vain välineen seksiin?

Vierailija
60/61 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Eli se olikin mun vika kun naapurinmies tunki kesken kahvittelun kielen kurkkuuni? Heitin ulos samantien sen. En tiennyt  tällaisesta koodikielestä, mutta toisaalta en sen jälkeen ole moikkauksia kummemmin minkään sortin naapureiden kanssa kommunikoinut.