Nainen pyytää miestä kahville = nainen tarjoaa seksiä (täh?)
Mä törmäsin kadulla yhen vanhan luokkakaverin (alle 30v mies) kanssa ja vaihdettiin pikaisesti kuulumisia. Hän sanoi liikkuvansa usein sillä suunnalla jossa kerroin asuvani. Mä sit sanoin et olis kiva kuulla enemmänkin kuulumisia ja kutsuin kahville jos joskus ehtii meilläpäin liikkuessaan. En tajunnut ollenkaan että olin sillä lauseella ehdottanut seksiä. Tämä selvisi myöhemmin kun tämä mies sanoi olleensa tosi otettu kun pyysin "kahville" ja jos hän ei olisi seurustellut niin olisi kyllä tullut. Mä sanoin et mä kyl kutsuin sen ihan vain juomaan kahvia ja toki tyttöystäväkin olisi tervetullut ja ihmettelin mistä se sai päähänsä jotain muuta.
Pikagalluppi miesten keskuudessa osoitti selkeästi, että jos nainen pyytää kahville, niin kyllä se tarkoittaa seksiä. Minä kun olin niin hölmö että kuvittelin että luokkakaverin kanssa voitais jatkaa ihan kavereina. Yökötti ajatuskin seksistä sellaisen kanssa jonka kanssa on elänyt ison osan lapsuudesta ja tuntui liki veljeltä.
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 18:19"]
Milloinhan naiset oppivat, että miehille he ovat pelkkiä pilluja ja että kaikki naisten puheet ja tekemiset tulkitaan siltä pohjalta. Naisille osoitetut kaksimieliset vitsitkin ovat aina puoliksi totta ja mies toivoo, että pääsisi pukille.
[/quote]
Näin yksi nainen tulkitsi reissussa minuakin ja kolkutteli illalla ovea. Hämmästyi, kun en ollut varautunut mihinkään kummempiin ajatuksiin. Tunsimme kuitenkin toisemme sen verran hyvin, että hän tiesi minun olevan naimisissa, mutta jostain syystä se, että halusin illalla käydä hänen kanssaan iltapalalla ja sen päälle vielä tarjota jonkun juoman hän tulkitsi muuksi.
Ei tuosta voi sanoa muuta kuin että kohteliaisuudet on joskus vaikea erottaa flirtistä ja vielä vaikeampaa on tietää, missä toisella menee rajat.
Mun täytyy sanoa, että ihan loukkaannuin kun luokkakaveri edes kuvitteli mun tarjonneen jotain muuta kuin kahvia. Tuli tosi halpa olo. Etenkin kun olen niitä jotka uskovat rakkauteen, ja seksi ilman rakkautta ei mahdu mun ajatusmaailmaan. Miten se ei tuntenut mua sen vertaa, vaan lokeroi mut ihmiseksi, joka ehdottelee seksiä kadulla tapaamilleen tutuille. Vai onko kahville kutsuminen tosiaan miehille ihan selvä juttu. Oikeasti teki mieli taputtaa vähän avokämmenellä. Sen miehen pisteet kyllä tippui mun silmissä enkä enää halua edes nähdä koko ihmistä. Surullista, sillä olimme lapsena ja teineinäkin ihan hyviä kavereita.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 18:31"]
Milloinhan naiset oppivat, että miehille he ovat pelkkiä pilluja ja että kaikki naisten puheet ja tekemiset tulkitaan siltä pohjalta. Naisille osoitetut kaksimieliset vitsitkin ovat aina puoliksi totta ja mies toivoo, että pääsisi pukille.
[/quote]
Näin yksi nainen tulkitsi reissussa minuakin ja kolkutteli illalla ovea. Hämmästyi, kun en ollut varautunut mihinkään kummempiin ajatuksiin. Tunsimme kuitenkin toisemme sen verran hyvin, että hän tiesi minun olevan naimisissa, mutta jostain syystä se, että halusin illalla käydä hänen kanssaan iltapalalla ja sen päälle vielä tarjota jonkun juoman hän tulkitsi muuksi.
Ei tuosta voi sanoa muuta kuin että kohteliaisuudet on joskus vaikea erottaa flirtistä ja vielä vaikeampaa on tietää, missä toisella menee rajat.
[/quote]
Olet siis virkistävä poikkeus miesten joukossa. Valitettavasti vain todella harvinainen poikkeus, kyseinen nainenkin todennäköisesti teki oletuksensa siihenastisten kokemustensa perusteella.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 18:44"]
Mun täytyy sanoa, että ihan loukkaannuin kun luokkakaveri edes kuvitteli mun tarjonneen jotain muuta kuin kahvia. Tuli tosi halpa olo. Etenkin kun olen niitä jotka uskovat rakkauteen, ja seksi ilman rakkautta ei mahdu mun ajatusmaailmaan. Miten se ei tuntenut mua sen vertaa, vaan lokeroi mut ihmiseksi, joka ehdottelee seksiä kadulla tapaamilleen tutuille. Vai onko kahville kutsuminen tosiaan miehille ihan selvä juttu. Oikeasti teki mieli taputtaa vähän avokämmenellä. Sen miehen pisteet kyllä tippui mun silmissä enkä enää halua edes nähdä koko ihmistä. Surullista, sillä olimme lapsena ja teineinäkin ihan hyviä kavereita.
ap
[/quote]
Valitettavasti enemmistö miehistä ajattelee samalla tavalla. Surullista, mutta totta.
Niin, hassua että mies ja nainen ei voi oikeastaan käydä kahdestaan missään ilman että se tulkittaisiin vähintään iskuyritykseksi. Työkaverinkin kanssa voisi olla ihan virkistävää vaihtaa kuulumisia työajan ulkopuolella, mutta se on jotenkin "syntistä".
Olet siis virkistävä poikkeus miesten joukossa. Valitettavasti vain todella harvinainen poikkeus, kyseinen nainenkin todennäköisesti teki oletuksensa siihenastisten kokemustensa perusteella.
[/quote]
No enpä nyt usko. Aika suuri osa kavereistani on puolisoonsa hyvin vahvasti sitoutunut. Tunnen toki heitä, jotka ovat hyvinkin nopeasti toisen kanssa, sellaisilla tutuilla on jo vaimokin vaihtunut matkan varrella.
Mies tarjoaa kahvin ja keksin, ei nainen.
Meillä taas oli toisinpäin. Marko kutsui minut kahville, kun oltiin vasta alettu tapailla. Odotin seksiä, mutta tarjolla olikin juhlamokkaa ja kahdenlaisia eri sorttisia pikkuleipiä.
Kyllä ne naisetkin ajattelee noin, ap. Kun entinen tyttöystäväni pyysi kahville, niin nykyinen oli sitä vastaan. Jostain syystä. mies 32
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Oon eri mieltä, kyllä mun mielestä "kunnon miehiä" on enemmän ku annetaan tunnustusta. Osa on myös niitä jotka ei ehkä oikeesti usko heti kaiken tarkoittavan seksiä, mutta sanovat kavereilleen muuta, että ikäänkuin heille olisi avautunut selllainen tilaisuus.(nuoret miehet erityisesti tekevät tätä) Onko se sitten yritys kohottaa jotain asemaansa kaveripiirissä vai mitä kilpailumeininkiä , en tiedä. Säälittävää sekin.
Mutta kyllä kunnon miehiä on. Ei kannata yleistääap, siinä vain kwtkeroituu itse. Ymmärrän loukkaantumisen tunteen.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 19:46"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Oon eri mieltä, kyllä mun mielestä "kunnon miehiä" on enemmän ku annetaan tunnustusta. Osa on myös niitä jotka ei ehkä oikeesti usko heti kaiken tarkoittavan seksiä, mutta sanovat kavereilleen muuta, että ikäänkuin heille olisi avautunut selllainen tilaisuus.(nuoret miehet erityisesti tekevät tätä) Onko se sitten yritys kohottaa jotain asemaansa kaveripiirissä vai mitä kilpailumeininkiä , en tiedä. Säälittävää sekin.
Mutta kyllä kunnon miehiä on. Ei kannata yleistääap, siinä vain kwtkeroituu itse. Ymmärrän loukkaantumisen tunteen.
[/quote]
En minä ainakaan ole katkeroitunut, kunhan nyt tunnustan olemassaolevan tosiasian. Ns. kunnon mies on tietenkin sellainen, joka ei niin nopeasti toimi tuon seksioletuksensa mukaan, mutta se ei muuta sitä valitettavaa tosiasiaa, että se on hänellä kuitenkin mielessään/toiveissaan.
Kun tämän tiedostaa, se helpottaa elämää eivätkä ap:n mainitseman kaltaiset tilanteet loukkaa, vaan pystyy sanomaan asiallisesti, että en ole sinusta sillä tavalla kiinnostunut ja ystävyys voi säilyä.
Olin miespuolisen opiskelukaverini kanssa usein samoilla tunneilla, joten mies alkoi pyydellä minua kanssaan opiskelupaikan ruokalaan tai kahvilaan. Muutaman kerran kävimme hänen ehdotuksestaan tuntien jälkeen myös muissa kahviloissa, ja oli kiva jutella.
Sitten itse kerran kysyin häntä kanssani kahville, niin hän ilmoitti, että hän ei ole valmis siihen mitä minä haluan. Siis mitä? Kun hän itse pyyteli minua useasti syömään tai kahville, niin siinä ei ollut mitään, mutta kun minä pyysin, niin halusin hänen mielestään jotain muutakin!
Tapaus numero kaksi. Miespuolinen tuttu pyysi minua kanssaan kahville tai lasilliselle, ja pari kertaa käytiinkin. Tämän jälkeen mies ehdotti, että voitaisiin nähdä useamminkin. No, sitten kun itse ehdotin ensimmäisen kerran kahville menoa, hän koki yhtäkkiä tarvetta selventää, että hän ei hae suhdetta eikä edes seksiä kanssani. Ja yhteydenpito hänen puoleltaan alkoi hiipua.
Olin aika hämmentynyt miesten reagoinnista molemmissa tapauksissa.
Jos pyydän miehen kahville (ja kummassakaan tapauksessa en edes pyytänyt miestä kotiini, vaan ihan julkisille paikoille), niin tarkoitan todellakin sitä kirjaimellisesti, ilman sivumerkityksiä. En yleensä hyppää sänkyyn, ennen kuin tunnen miehen hyvin, ja kummatkin näistä miehistä tunsin vasta aika pinnallisella tasolla.
Tuntui inhottavalta varsinkin se, että ainakin toisessa tapauksista mies luultavasti luuli, että seurustelen edelleen exäni kanssa. Eli hän luuli, että pyytelen muita miehiä "päiväkahveille" kanssani kuvitteellisen poikaystäväni selän takana. Tosiasiassa en edes sinkkuna kutsu sänkyyni miehiä, joita en tunne hyvin ja mielellään jo seurustele heidän kanssaan.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 19:58"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 19:46"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En minä ainakaan ole katkeroitunut, kunhan nyt tunnustan olemassaolevan tosiasian. Ns. kunnon mies on tietenkin sellainen, joka ei niin nopeasti toimi tuon seksioletuksensa mukaan, mutta se ei muuta sitä valitettavaa tosiasiaa, että se on hänellä kuitenkin mielessään/toiveissaan.
Kun tämän tiedostaa, se helpottaa elämää eivätkä ap:n mainitseman kaltaiset tilanteet loukkaa, vaan pystyy sanomaan asiallisesti, että en ole sinusta sillä tavalla kiinnostunut ja ystävyys voi säilyä.
[/quote]
No itse en usko että nuo seksioletukset ovat niin yleisiä kuin luullaan. Ehkä niillä miehillä, joilla on muutenkin suuret luulot itsestään? Tai sitten, niin kuin sanoin, miehet ruokkii sitä enemmän puheessaan, vaikka ei itsekään täysin usko siihen mitä sanovat. Eli antavat vaan kavereiden luulla niin. Tunnen monia miehiä ja mun tuttavapiiriin ei kuulu tuollaisia miehiä. Ainakaan tietääkseni , heh.
En tarkoittanut loukata ketään katkeruus-kommentilla, en tarkoita ketään tiettyä katkeroitunutta, vaan että yleensä monille käy niin että mikäli liian paljon yleistävät, niin se voi johtaa katkeruuteen. Ihan luonnollista mielestäni.
Voi apua, pyysin miespuolista työkaveria kahville kaupungille... luulikohan se, että tarjolla olis ollut muutakin? Mä kyllä ajattelin ihan vaan kahvia ja mukavaa seuraa.
Tää on kyl kurjaa esim. työkavereiden suhteen kun hyviä ystäviä "saa" hankkia vain saman sukupuolen edustajista. Kaikki muu katsotaan jotenkin epäilyttäväksi. Mä mm. kävin miespuolisen työkaverin luona lounaalla (tykkäsi kokata, asui työpaikan viereisessä talossa) joitain kertoja ja siitähän sitte juttu alkoi työpaikalla pyöriä. Ja ihan ystävälinjalla oltiin, ikinä ei mitään tapahtunut tai ollut elkeitä sellaisesta.
Kaikkea sitä oppii. Jos nainen pyytää kahville, hän tarjoaa seksiä. Herra paratkoon, mitä irstailua mahtaa tarkoittaa, jos nainen pyytää drinksulle...
Joo, ei pitäis yleistää, mut ihan ihme käsityksiä miehillä on monistakin asioista ja tää on yksi niistä. Kaikki ei tietenkään ajattele että kahville kutsuminen tarkoittaa syntistä seksisessiota, mutta yllättävän moni kuitenkin. Harmi.
Miehet on vastenmielisiä eläimiä, jotka pitäisi pitää lukittuina vaarallisina itselleen ja yhteiskunnalle.
[/quote]