Nainen pyytää miestä kahville = nainen tarjoaa seksiä (täh?)
Mä törmäsin kadulla yhen vanhan luokkakaverin (alle 30v mies) kanssa ja vaihdettiin pikaisesti kuulumisia. Hän sanoi liikkuvansa usein sillä suunnalla jossa kerroin asuvani. Mä sit sanoin et olis kiva kuulla enemmänkin kuulumisia ja kutsuin kahville jos joskus ehtii meilläpäin liikkuessaan. En tajunnut ollenkaan että olin sillä lauseella ehdottanut seksiä. Tämä selvisi myöhemmin kun tämä mies sanoi olleensa tosi otettu kun pyysin "kahville" ja jos hän ei olisi seurustellut niin olisi kyllä tullut. Mä sanoin et mä kyl kutsuin sen ihan vain juomaan kahvia ja toki tyttöystäväkin olisi tervetullut ja ihmettelin mistä se sai päähänsä jotain muuta.
Pikagalluppi miesten keskuudessa osoitti selkeästi, että jos nainen pyytää kahville, niin kyllä se tarkoittaa seksiä. Minä kun olin niin hölmö että kuvittelin että luokkakaverin kanssa voitais jatkaa ihan kavereina. Yökötti ajatuskin seksistä sellaisen kanssa jonka kanssa on elänyt ison osan lapsuudesta ja tuntui liki veljeltä.
Kommentit (61)
Usein elokuvissa tavataan kahvien merkeissä ja siihen voi liittyä jotain romanttistakin, mutta kyse on silloinkin yleensä tutustumisesta josta mies lähtee ehkä poskipusua rikkaampana.
Ai kauhee, mun mies kävi usein töistä tultuaan mun luona kahveilla. Siis soitti ja kysyi että keitänkö kaffit jos hän tulee käymään. Mä sitten kiltisti keitin ne kahvit sille. Olikohan sillä taka-ajatuksia, mutta ei kehdannut sanoa kun mulla jo keitin porisi sen tullessa. Toivoi kai että älyäisin jossain vaiheessa mitä ne kaffit oikeasti meinaa. Mies rukka joi sitten sitä kahvia vaikka oli ihan muuta vailla ;) Seksiä ei saanut kuin vasta kuukausi ensi treffien jälkeen, vaikka ramppaskin harva se ilta mun luona iltakaffeilla :)
Minä pyysin kerran yhden kaukaisen sukulaiseni (melko samanikäisen) baariin ja olin tosi innoissani, kun ei tarvinnut meikata ja tälläytyä kunnolla (kun en ollut menossa treffeille, vaan ihan kaverimielessä). Myöhemmin yllätyin, kun miehellä olikin romanttisia tunteita minua kohtaan... Itse olin vaan, et wtf... Mehän ollaan sukulaisia!!
[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 18:44"]
Miten se ei tuntenut mua sen vertaa, vaan lokeroi mut ihmiseksi, joka ehdottelee seksiä kadulla tapaamilleen tutuille.
ap
[/quote]
Niin siis milloin olitte tavanneet viimeeksi? Jos on ollut vuosia välissä, niin en ihmette, jos hän ei kuvittele tietävänsä millainen ihminen sinä olet nykyisin.
Toisekseen voi olla, ettette olleet niin hyviä ystäviä, kuin sinä olit mielessäsi kuvitellut, siis ei pitänyt sinua "sisarenaan" kuten sinä häntä "veljenäsi".
Mäkin oon törmännyt tilanteeseen jossa mun serkku on supattanut humalassa mun korvaan, että olen niin mieletön pakkaus että on usein miettinyt että kumpa ei oltais serkkuja. Oltiin just tanssilattialla ja piti kyl vähän liian tiukasti kiinni ja pussaili poskea. Ja mä mietin että apua :D!
Pyysin kerran mukavaa sokkotreffiseuraa mukaani niiltä samoilta treffeiltä Ikeaan ja ostin sieltä ison peilin. Mies lupasi tulla auttamaan sen kantamisessa kotiin. Kun oli saatu peili kämppään, alkoi mies hetken rupateltuaan kyselemään että niin koskas me aloitetaan (seksi). Ihan ovelle siitä saattelin eikä nähty enää.
Itse olen törmännyt taas toisinpäin pariinkin kertaan tilanteisiin, joissa ollaan molemminpuolisesti ihastuttu ja nähty pariin kertaan ulkona esim. syömässä. Kolmannet treffit ovat olleet jommankumman luona. Olen kyllä automaattisesti olettanut siinä vaiheessa, että jos ilta menee yhtä ihanasti kuin edelliset, siitä jäädään yöksi. Onkin käynyt ilmi, ettei mies ole uskaltanut kuvitellakaan että sellainen olisi mahdollista. Jäi sitten ja ihan seurusteluhan siitä käynnistyi.
Miehet on outoja.
Ymmärrän että jos kutsut tuntemattoman miehen kahville, se todennäköisesti tulkitaan 'ns. kahville' Mutta jos kutsut kaverin, naapurin, koulukaverin, työkaverin, lapsesi parhaan ystävän vanhemman yms. kahville niin kyllä se sata varmasti tarkoittaa ihan oikeasti kahville.
Se on aika vakiintunut kiertoilmaus, että "päiväkahvit" tarkoittavat seksiä. Ennenvanhaan maksulliset naiset ilmoittivat lehdissä henkilökohtaista-palstoilla, että olisi päiväkahviseuraa tarjolla.
No emmä kyllä kotiini kutsuisi. Kahvilassa ei tule väärinkäsityksiäkään. ;)
Olet osallistunut niin sanotuille päiväkahveille ja nehän tunnetusti tarkoittavat, että mies maksaa sekä kahvin että seksin. ;)
No, mä ymmärtäisin ton erehdyksen ainoastaan siinä tapauksessa, että olisit nimenomaan pyytänyt "päiväkahviseuraa"!
Mä kans kerran pyysin yhtä miestä mun luokse siirtään sohvaa ja se oli tullessaan hyvin hämmästynyt siitä, että mä oikeesti laitoin sen siirtään sohvaa. Toisen miehen kanssa kävi niin, että vastaus oli tämä " tuu sä tänne niin siirretään sitä sohvaa!". Ymmärsi siis sekin ihan väärin, jouduin vastaamaan sille, että se mun sohva on ihan mun kotona, et ei se sillä siirry et tulisin sun luo.
Minä kutsuin miehen iltateelle, se jäi ja nyt ollaan naimisissa oltu jo 26v.
mäkin pyysin luokkakaveria (mies) kahville, oli juuri vaihtanut meidän kouluun eikä ollut jutellut muiden kuin minun kanssa. Tämän jälkeen alkoi liikkua eri porukassa. Myöhemmin kuulin yhteiseltä tutulta että oli käsittänyt samoin, että pyytelin "päiväkahville", eihän mulle tullut mieleenkään että niin luulisi...
Olen ollut monesti naisen luona kahvilla, keskellä päivää ja illalla, eikä milloinkaan ole ollut kummallakaan mitään luuloja siitä, että kyse olisi seksistä. Ehkä nykyaikaiset ihmiset käsittävät kahvin tarkoittavan seksiä.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 18:01"]
Minä kutsuin miehen iltateelle, se jäi ja nyt ollaan naimisissa oltu jo 26v.
[/quote]Iltatee vielä menettelee, mutta pyyntö ulos teelle menee jo yli ymmärryksen. ;)
Milloinhan naiset oppivat, että miehille he ovat pelkkiä pilluja ja että kaikki naisten puheet ja tekemiset tulkitaan siltä pohjalta. Naisille osoitetut kaksimieliset vitsitkin ovat aina puoliksi totta ja mies toivoo, että pääsisi pukille.
Ootellaan vaan lööppejä.
"Nainen pyysi siirtämään sohvaa - mies raiskasi"
Ehdollista, koska nainen päästi miehen vapaaehtoisesti sisään ja miehellä on työpaikka ja tyttöystävä.
Just... Mä pyysin mun miespuolista 10 vuotta nuorempaa (26v) serkkua käymään kahvilla. Se asuu 50km:n päässä ja osti juuri moottoripyörän ja iloisesti otti kutsun vastaan että pääsee ajelee tähänkin suuntaan. Mun mies oli työmatkalla silloin. Serkku tuli kahville naapurin ollessa juuri pihalla haravoimassa. Mä tietty halasin ovella serkkua jota en ollut pitkään aikaan nähnyt, eikä tullut kauheesti mieleen sitä peitellä.
No, nyt tällä viikolla pihatöitä tehdessäni naapuri tuli puhumaan jotain kuinka keväällä alkaa hormonit hyrräämään yms. Sit ei malttanut olla sanomatta että moottoripyöräilykausikin on alkanut ja oli nähnyt kun joku meilläkin kävi. Kun sanoin että oli mun serkku niin oli viel enemmän ihmeissään!!! Ja niin olin minäkin!