Herrajumala kalaöljykapselien hintoja :O
Sain eilen vinkiksi ostaa Omega3-kapseleita lapsen atooppiseen ihoon ja niinpä mies kävi tänään luontaistuotekaupasta niitä hakemassa. Päätyi isoon purkkiin (360kapselia) Eye q-kapseleita ja se hinta...85e!!! pienempi purkki oli 45e joka kallis sekin mielestäni.
Mitä Omega3-kapseleita te ostatte lapsillenne/itsellenne, onko esim Lysi-perheen vastaavat edullisempia ja tehokkaita?
85e, tsiisus...
Kommentit (27)
meidän lapset syö "kultakaloja" Eli onkohan ne nyt möllerin kalanmaksa "kapseleita" ovat siis sellaista hyvänmakuista hyytelöä kokonaan (vähän kuin hedelmäkarkki). Muutamia eri kapseleita kokeilin,mutta mitään niistä eivät pysytneet syömään. Koska vaikka niissä se kuori on tehty hyvänmakuiseksi niin kun sen puraisee rikki tulee sisältä se pahanmakuinen öljy suuhun. Nuo kultakalat maksaa n.10e/ 30kpl.
Ei mitään ongelmia niiden syömisessä, päinvastoin. Ja on noita ollut ennenkin mutta ei tuollaista jättipurkkia enkä yhtään muistanut hintoja.
Noita oransseja hyytelökalojakin meillä on ollut, tulevat vaan vieläkin kalliimmaksi kun antaa 2 lpaselle päivittäin 2 kapselia niin ei se rasia kestä kuin noin 1vkon!
ap
[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 22:58"]
Toivotaan, että lapsesi suostuu noita syömään, esikoisellani nuo ei mennyt alas ollenkaan ja iso (ja kallis) purkki meni ihan hukkaan...
[/quote]
Meillä lapsi rakastaa Lidlin tabuja. 60 kpl alle 3€
hei tei iherbistä tilaajat!
eikös niihin hintoihin tule vielä tullimaksut päälle? vai? mua kiinnostaisi tilata, mutta mihin asti voin tilata ilman tullimaksuja? eikös ne oo aika kalliit, ja sitten hinta menee samoihin kuin jos kotimaasta ostais?
Ei tule tulleja, mutta arvonlisävero voi tulla jos jää tulliin. Olen tilannut noin 30 kertaa sieltä ja vain kerran paketti on jäänyt tulliin. Tein ohjeiden mukaan nettitullauksen ja maksoin noin 6 euroa veroja, minkä jälkeen paketti tuli kotiin. Jos vero jää alle 5 euron, sitä ei peritä eli luontaistuotteita voi tilata noin 35 eurolla (sisältäen postikulut).
Mulla tuli vuosia sitten niistä EyeQ:n kapseleista hirveä kutina. Otin kyllä maksimimäärän.