Miten elämäsi on muuttunut lasten synnyttyä?
Kommentit (6)
Elämä on muuttunut kokonaan ja lopullisesti.
No ainakin matkustelu on vähentynyt, yöunet ovat vähentyneet, seksi on vähentynyt. Vaikea uskoa että jollain ei olisi elämässä muuttunut yhtään mikään lasten tulon myötä.
No... sama että yöunet vähentyneet (ja niitä harvinaisia hyviä yöunia osaa arvostaa), seksi vähentynyt, samalla koen että onnellisuus on vähintään tuplaantunut ja osaan erilailla arvostaa tätä perusarkea. Itse en koe muuttuneeni ihmisenä, mutta ehkä olen kuitenkin kasvanut lasten myötä itsekin ja oppinut mm vastuullisuutta ja sensellaista. Vaikea oikeastaan selittää, mutta kun lapset ovat vielä tosi pieniä, he vievät suurimman osan ajatuksistani/ajastani ja se on minusta vain hyvä juttu. Taashan tuo tulee muuttumaan kun lapset kasvavat eivätkä ihan kokoajan tarvitse äitiä/isää hoivaamaan, jää enemmän aikaa omille jutuille ja kiinnostuksen aiheille. Nyt kuitenkin tuntuu että elämä on muuttunut totaalisesti ajasta ennen lapsia ja että mies ja minä olemme tähän nykyiseen elämään enemmän kuin tyytyväisiä.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 11:01"] Minusta elämämme ei juurikaan muuttunut lasten myötä.[/quote]
Miten voi olla mahdollista? Lapsesi eivät sitten taida asua kanssasi? Olet antanut ne adoptioon tai ne on huostaanotettu?
Mikä elämä? Onks mulla sellanenkin?
Minusta elämämme ei juurikaan muuttunut lasten myötä.