Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on, että ison ikäeron suhteita kauhistellaan?

Vierailija
08.05.2013 |

Siis miksi, mistä syystä esim. sinä teet niin ja miksi moni haluaa sen vielä ikäeroparille osoittaa /sanoa? Ei suuri ikäero yleensä ole parillekaan helppo asia, mutta ei sitä ainakaan tee helpommaksi muiden vinoilu tai suoranainen ilkeily. Itsellä ikää 40v, miesystävällä 55v.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en huomannut moista kun olin ikäero parisuhteessa.

Vierailija
22/25 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siksi, että ajatellaan sen nuoremman osapuolen jäävän nuorena surevaksi leskeksi, onhan se kova osa.

Tuttavapiirissäni oli tapaus, jossa 19-vuotias opiskelijatyttö rakastui melkein 60-vuotiaaseen mieheen. He menivät naimisiin. Alle nelikymppisenä hän oli leski, jolla oli kolme aika pientä lasta. Se oli tosi surullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että suurin syy on sinun oma epävarmuutesi tmv. mikä paistaa läpi. Jos ihminen on ns. rehellisesti oma itsensä täysin häpeilemättä, niin se varmuus tavallaan "tarttuu" muihinkin.

Sama juttu mikä monissa muissakin jutuissa: jos vaikka on todella hyväkroppainen nainen joka koko ajan "hypistelee" epävarmana vaatteitaan/piilottelee itseään tmv. koska kuvittelee että on läski =kaikki huomaavat tuon epävarmuuden ja joku saattaa siihen jotain (ilkeääkin) sanoa --> hyväkroppainen korostaa asiaa liikaa ja alkaa pitää itseään entistä läskimpänä (täysin aiheetta!) kun "Maijakin niin sanoi".

Uskon että suurin ongelma on korviesi välissä. Kannattaa vaan olla rehellisesti sitä mitä on, elää omaa elämää ja olla yhtään piittaamatta siitä muut ajattelevat. Ei kannata korvaansa lotkauttaa toisten mielipiteille jos itse on varma omasta elämästään, ei niin tee.

Vierailija
24/25 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan nyt reilun kahdeksan vuoden suhteen jälkeen ole mitään katseita tai ilkeilyjä huomannut. Päinvastoin, kauniita sanoja ja huomioita siitä, kuinka rakkaus näkyy ja kaunistaa.:) Meillä ikäeroa jonkin verran ja niin päin, että minä nuori vaimo ja mieheni vanhempi.

Väittäisin, että kokemuksesi kumpuavat omasta asenteestasi. Tärkeintähän on, miltä teistä tuntuu. Jos on hyvä olla yhdessä, niin ei silloin ehdi muiden ilveilyjä katsella, eikä ole tarpeenkaan. Teidän suhteenne ei yksinkertaisesti kuullu kenellekään muulle kuin teille itsellenne, kun mitään laitonta ei tapahdu. Nauttikaa toisistanne ja rakkaudesta. Olette etuoikeutettuja, koska kaikki eivät koskaan todellista rakkautta kohtaa. <3

Vierailija
25/25 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pari kokemusta. Lähisukulaiseni jäi leskeksi nuorena, koska paljon häntä vanhempi mies, kuoli verrattain nuorena. Lapset tietenkin kohtuu pieniä vielä.

Toinen tapaus on nykyinen työkaverini. Miehen iän takia jäivät suosiolla lapsettomiksi. Nainen on nyt 51-vuotias ja suunnittelee "eläkkeelle" (eli työelämästä pois) jäämistä parin vuoden sisään, jotta heille jäisi vähän yhteisiä vapaita vuosia miehensä kanssa yhdessä. Mies on jo 70-v. On siis jo valmistautunut siihen, että tulee jäämään aikaisin leskeksi tai omaishoitajaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän