Nyt on pakko kirjoittaa, todellinen wt-mamma aamulla bussissa
Matkasi kohti Helsingin keskustaa mukanaan kolme tummaa alle 4v. lasta. Nämä isommt pojat riehuivat, huusivat, tappelivat, hakkasivat toisiaan koko matkan, äiti ei sanonut sanaakaan - paitsi ihan loppumetreillä ennen päätepysäkkiä "kerjäät nyt verta nenästäs jos et lopeta"
Äiti istui pienimmän kanssa kaukana vaunuista, puhui puhelimeen ja viis veisasi. Ihmiset pyörittelivät päätään ja pinna kiristyi varmaan jokaisella, minulla ainakin. Ei kyllä käy mitenkään kateeksi tuon äidin eloa.
Niin, ja jommankumman pojan nimi on Simba, mikä nimi tuo on?
Kommentit (33)
Jos lapsi hilluu liikkuvassa bussissa, niin sitähän se on, kerjää verta nenästään, kun saattaa satuttaa bussin äkkipysähdellessä itsensä. ei tuon kommentin nyt tarvitse sen kummempaa tarkoittaa. itse matkustan olosuhteiden pakosta paljon bussilla lasten kanssa. Aina ei kaikki mene niin kuin käytösoppaassa, toisinaan taas on lapset kuin pikku enkulit, ja äitikin pirteänä. Valitettavasti välillä täytyy matkustaa myös sairaana ja väsyneenä, silloin saa kanssamatkustajat kauhisteltavaa.
Jos olisin ollut siellä bussissa niin olisin jutellut hetken jotain noitten poikien kanssa ja kertonut heille, että toisia bussissa olevia ihmisiä taitaa nyt vähän ihmetyttää tuo teidän kovaääninen käytös. Todennäköisesti pojat olisivat siitä hiljenneet tai ainakin menneet vähän hämilleen. Jos äiti olisi siihen puuttunut että mitä tuolleen menee sanomaan, niin entä sitten, olisi saanut vähän ajateltavaa hänkin. T: yks vaan maalta.
Ei sillä ettei ihminen osaa lapsiaan kasvattaa ja pitää heille normaalia kuria ohjaten heitä oikeaan, ole mitään tekemistä habituksen, ammatin, ihonvärin, varakkuuden jne. kanssa. Huonotapaisia selvästi olivat, mutta niin ovat monet muutkin tässä maassa.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 10:51"]
Voiko olla wt-mamma jos pojat on tummia? Vai onko se bt-mamma? Vai bwt-mamma? Miten ois mulaattiroskaväen mamma?
[/quote]
wt on ullanlinnassa asuvien ja kävellen/pyöräillen työmatkansa menevien (kaappi)hipstereiden nimitys ihmisille, joiden jääkaapista ei löydy pellegrinoa.
Onneksi minun mulattilapseni on paljon fiksumpi, kuin moni täällä kommentoija. Nämä kommentit vain nostavat itsetuntoani. Aloittajalle, että fiksumpi olisi jättänyt lapsen nimen kertomatta. Uskon, että lapsi tulee olemaan nimensä veroinen. Hieno nimi, merkitys.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 17:52"]
Onneksi minun mulattilapseni on paljon fiksumpi, kuin moni täällä kommentoija. Nämä kommentit vain nostavat itsetuntoani. Aloittajalle, että fiksumpi olisi jättänyt lapsen nimen kertomatta. Uskon, että lapsi tulee olemaan nimensä veroinen. Hieno nimi, merkitys.
[/quote]Kommentit nostavat itsetuntoasi. Tarkennatko hieman
Kommentit nostavat itsetuntoa. Osa kommenteista oli tarkoitettu halventamaan kaikkia värillisen kanssa naimisissa olevia ja heidän lapsia. Ne kommentit kääntyivät itseään vastaan. Osa kommenteista oli ihan asiallisia mielipiteitä.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 18:08"]
Kommentit nostavat itsetuntoa. Osa kommenteista oli tarkoitettu halventamaan kaikkia värillisen kanssa naimisissa olevia ja heidän lapsia. Ne kommentit kääntyivät itseään vastaan. Osa kommenteista oli ihan asiallisia mielipiteitä.
[/quote]Miten ne itseään vaastaan kääntyi?
33 osoittavat persumieliset hölmöiksi. Älä viitsi jankata aivan selvää asiaa.
Arvosteleva mielipiteesi kertoo enemmän sinusta kuin arvostelusi kohteesta.
t. ohis
[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 10:02"]
Matkasi kohti Helsingin keskustaa mukanaan kolme tummaa alle 4v. lasta. Nämä isommt pojat riehuivat, huusivat, tappelivat, hakkasivat toisiaan koko matkan, äiti ei sanonut sanaakaan - paitsi ihan loppumetreillä ennen päätepysäkkiä "kerjäät nyt verta nenästäs jos et lopeta"
Äiti istui pienimmän kanssa kaukana vaunuista, puhui puhelimeen ja viis veisasi. Ihmiset pyörittelivät päätään ja pinna kiristyi varmaan jokaisella, minulla ainakin. Ei kyllä käy mitenkään kateeksi tuon äidin eloa.
Niin, ja jommankumman pojan nimi on Simba, mikä nimi tuo on?
[/quote]
Mistä tiedät että pojan nimi oli Simba? Voihan se olla lempinimi. Kerran äiti huus puistossa Hemulia. Tuskin oli sen tytön oikea nimi.
Hys hys nyt! Ap on ihan selvästi oikeista piireistä. Vanha raha oikein haisee ja tiedä, vaikka ihan aatelissukuakin.. Kyllä sen aistii, että on takana vuosisatojen koulitut käytöstavat. Mitähän bussissa tekikään? Varmaan niin egologinen teitenkin, tottakai, ei rahan puutteesta bussilla kulje!
[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 20:16"]
Hys hys nyt! Ap on ihan selvästi oikeista piireistä. Vanha raha oikein haisee ja tiedä, vaikka ihan aatelissukuakin.. Kyllä sen aistii, että on takana vuosisatojen koulitut käytöstavat. Mitähän bussissa tekikään? Varmaan niin egologinen teitenkin, tottakai, ei rahan puutteesta bussilla kulje!
[/quote]
Egologinen nimenomaan.
Joo, olen myös samaa mieltä kuin aiempi kommentoija, että pahinta wt-porukkaa on ne, jotka täällä palstalla muita arvostelevat.
Olenkin monesti miettinyt minkä ikäisiä, kokoisia, näköisiä nämä arvostelivat itse ovat? Iältään varmaan alle 30 v.
"Ennen vanhaan tällä palstalla ei hihhuloinut harva se päivä muiden haukkujia"