Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy toisen polven työttömältä mitä haluat?

Vierailija
08.05.2013 |

Kysymyksiä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 10:42"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 10:31"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 10:26"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 09:11"]

No ei sinne töihin niin vaan mennä,en ole edes siivoustyöhön päässyt vaikka olen yrittänyt. Viimeksi olin puhelinmyyjänä myin lehtiä mutta se toimisto lopetti täälläpäin.

[/quote]

Miten sitten haet töitä? Itse olen saanut töitä kaupan kassalta, siivoushommia, koulunkäyntiavustajan töitä, varastotyöntekijän töitä ihan ilman koulutusta. Kerro miten haet töitä?

[/quote]

Laitan hakemuksia ja olen ollut haastatteluissankin. Olen reipas,hyvin pukeutunut yms mutta eipä vaan töitä löydy. Viimeksi hain kauppaan ja omistajan rouva sanoi että palkkaa mielummin nuoren tytön kuin minut.

[/quote]

Suosittelen menemään käymään aina paikan päällä, en ole koskaan tehnyt yhtään hakemusta ja siten saanut hommia kun olen ollut aktiivinen ja itse tyrkyttänyt itseäni töihin. Mitäs vastasit, että ´palkkaa mieluummin nuoren tytön, kai puhuit rouvan pyörryksiin ja sait paikan. Olethan sinä pätevämpi =)

[/quote]

Hänen mielestään se ulkonäkö tärkeä töissä ja minä näytän ihan ikäiseltäni. Kyllä käyn säännöllisesti kampaamossa,hoidan hampaani vaatteeni hyvät yms mutta naamasta olen 40v näköinen.

Vierailija
22/23 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko lapsestanne kolmannen polven työtön?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 11:17"]

Tuleeko lapsestanne kolmannen polven työtön?

[/quote]

Ei tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi