Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketkä valvoo vielä tähän aikaan?

Vierailija
07.05.2013 |

Menen itse huom aamulla klo 9:ksi vasta töihin, mutta herään jo 7 herättelemään lapsia ja itsekin. Nyt nukuttaa jo. monelta te muut heräätte vai nukutteko päiväunet kun jaksatte kirjoitella täällä näin myöhään?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvon vielä kolmisen tuntia. Herätys klo 5.30. Pieni unentarve.

Vierailija
2/13 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yleensä heräilen siinä 12 aikoihin, nukkumaan menen joskus aamuyöllä. Mies herää muksujen kanssa ja hoitaa heidän aamutoimensa sekä vie esikoisen eskarii. Hän menee vastaavasti aikaisemmin nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ainakaan peukuttajat eivät valvo. En voi sietää peukuttajia.

Vierailija
4/13 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pärjäätkö aina noin super vähillä yöunilla? 

Vierailija
5/13 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herään 7.15. Oma "nukkumaanmenoaikani" siis se, mikä tuntuu luonnollisimmalta on n. 23.30. Otan sitten pienet sohvanokoset päivällä.

Vapaapäivinä valvon aamuyölle ja nukun n.11 asti.

Vierailija
6/13 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sairauslomalla tässä runsaat pari viikkoa, ja heräsin tänään klo 14, kun poika tuli koulusta kotiin. EIlen nukuin 15.30, on tässä vähän vuorokausirytmi sekaisin. Sairausloman diagnoosi on lievä masennustila, ja olen kertakaikkisen kyllästynyt tähän kotonaoloon, tohtisikohan sitä pomolle soittaa, että tulenkin jo ensi viikoksi töihin. 

Vierailija
7/13 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 22:59"]

pärjäätkö aina noin super vähillä yöunilla? 

[/quote]Oletan, että kysymys oli minulle (kirjoittaja 2) ja kyllä, pärjään aina (ellei ole korkea kuume tms.) 3-5 tunnin yöunin. Jos nukun pidempään koko seuraava päivä on tahmea ja päänsärkyinen.

Vierailija
8/13 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 22:58"]

Minä yleensä heräilen siinä 12 aikoihin, nukkumaan menen joskus aamuyöllä. Mies herää muksujen kanssa ja hoitaa heidän aamutoimensa sekä vie esikoisen eskarii. Hän menee vastaavasti aikaisemmin nukkumaan.

[/quote]

miksi ihmeessä elätte noin eri rytmissä? Milloin teillä on kahden keskistä aikaa? Vaikka eihän siinä mitään, kun sopii teille...

Vierailija
9/13 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään saa unta, koska mieheni muutama tunti sitten kertoi menevänsä lähiaikoina treffeille jonkun 30v nettituttavansa kanssa. Kuulemma juttua riittää privaviesteissä niin paljon, että haluaa keskustella tämän sinkkunaisen kanssa ihan kasvokkain. Nyt sitten join yömyssyn ja luen unettavaa av:tä, ja toivon että nukkumatti muistaisi minuakin. Prkleen miehet, aina aiheuttamassa ylimääräistä stressiä... :(

Vierailija
10/13 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

töihin 8.45 herään 8 aikoihin... tänään nukuin poikkeuksellisesti n.2 päikyt... joskus töissä torkun.... =)

Vierailija
11/13 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 23:09"]

töihin 8.45 herään 8 aikoihin... tänään nukuin poikkeuksellisesti n.2 päikyt... joskus töissä torkun.... =)

[/quote]

mitä teet työksesi että se on mahdollista?

Vierailija
12/13 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joiden kone laskeutui juuri Helsinki-Vantaalle. Huomenna 8.30 töihin ja taas iltapäivällä lentoon... Zzzzzzz

Vierailija
13/13 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitihän se nyt Twilight kattoa kun kerran ihan telkustakin tuli. Edvard Cullen on niiiin hot <3. Aamulla aikainen herätys, nyt koisimaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme