Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen suku ei ottanut meidän häissä yhtään valokuvaa :(

Vierailija
07.05.2013 |

Anopillakin AINA joka paikassa muuten kamera mukana. Kaikissa kissanristiäisissä kuvaamassa tohkeissaan - ja esittelee niitä kuvia myös meille. Kaikissa lastenlasten juhlissa kuvaa ihan tuhottomasti. Sitten, meidän häät - ei edes kameraa mukana.

Ja nyt nurkuu, onko meidän tuttavat ottaneet kuvia... Hänkin haluaisi jonkun. Joo-o. Sapettaa niin tuo, miten vähän me hänelle merkitään, että en taida antaa kuvan kuvaa.

Anoppi on aina meistä hyötymässä. Kun hän tarvii apua, täytyy toisten vaikka työmenot perua, että pääsee vaan häntä auttamaan. Ja taloudellisesti pyrkii hyötymään myös.

Harmittaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vaikka miehesi oli kertonut tai maininnut, että olette hommanneet häihinne valokuvaajan, jott vieraat voivat keskittyä nauttimaan tunnelmasta. Tai vaikka ei olisikaan, niin ehkä anoppi on olettanut, että valokuvaajia on juhlissa. Jessus on sulla ongelma...

Vierailija
22/25 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kamera mahtunut anopin laukkuun, ei halunnut kanniskella mukana koko päivää, ei halunnut joutua "vastuuseen valokuvaamisesta" poikansa häissä (joskus sattuu, kun ottaa yhden kuvan, niin sitten muut on taputtelemassa selkään että "ai hyvä sä otat kuvia, viitsitkö lähettää meillekin kun jäi tuo kamera kotiin")

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä niin mieleni pahoitin..

mulla ei oo hajuakaan kuka otti meidän häissä kuvia ja kuka ei. En ole koskaan edes moista miettinyt tätä ennen ja häistä 6 vuotta.

Vierailija
24/25 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa minunkaan häissä ei olisi kukaan ottanut kuvia. Ällöttävää katsoa itseään kuvista, yih.

Vierailija
25/25 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on valokuvaaja ja jos haluaa oikeasti juhlia, ei ota edes kameraa mukaan. Ei halua olla "aina töissä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme