Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

(ex)Kumppani haukkui, yritti satuttaa sanoilla mahd paljon

Vierailija
09.07.2020 |

Mikä sellaista ihmistä vaivaa? Miksi?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyhjästä alkoi haukkumaan? Vai oliko välillänne tapahtunut jotain olennaista haukkumista ennen?

Vierailija
2/17 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tyhjästä alkoi haukkumaan? Vai oliko välillänne tapahtunut jotain olennaista haukkumista ennen?

Ohis, mutta oli tapahtunut jotain tai ei, niin toisia ei haukuta jos ollaan vähänkään aikuisia. Jos toinen ärsyttää niin, että sitä "pitäisi" haukkua tai muuten lytätä, niin silloin oikea vaihtoehto on lähteä siitä suhteesta. Haukkuminen kertoo siitä, ettei arvosta toista. Miksi ylipäätään kukaan olisi suhteessa sellaisen ihmisen kanssa jota ei arvosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta oli tapahtunut jotain tai ei, niin toisia ei haukuta jos ollaan vähänkään aikuisia. Jos toinen ärsyttää niin, että sitä "pitäisi" haukkua tai muuten lytätä, niin silloin oikea vaihtoehto on lähteä siitä suhteesta. Haukkuminen kertoo siitä, ettei arvosta toista. Miksi ylipäätään kukaan olisi suhteessa sellaisen ihmisen kanssa jota ei arvosta?

Käsitin että kyseessä on ex-kumppani, joten ilmeisesti suhteesta on lähdetty. Just vähän hain tuota että onko tapahtunut jotain asioita, jotka ovat vieneet arvostuksen ja johtaneet siihen haukkumiseen (ja sitten eroon). Eihän haukkuminen kovin aikuismaista käytöstä ole mutta esimerkiksi tilanteessa, jossa kokee tulleensa loukatuksi, saattaa olla vaikea olla sanomatta loukanneelle henkilölle ikävästi. Aloituksen suppeilla tiedoilla en tiedä onko tässä ollut kyseessä sellainen tilanne.

Vierailija
4/17 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mistä tahansa kritiikistä tai sellaisesta minkä voi siksi tulkita vaikka asia olisi esitetty nätisti. Esim kun kysyin että miksi ihmeessä miehellä on boxerit autossa.

Lopputulos oli että olen mm.narsistipaskaämmä

Mies käytti kaikkea mitä pystyi mua vastaan, siis kaikkea mahdollista luottamuksella kerrottua lyömäaseena

Vierailija
5/17 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytti lyömäaseena mm. Masennusta, lapsuudessa aiheutuneita traumoja mm.seksuaalinen hyväksikäyttöä.

Ym. Kaikki viestit pyrki satuttamaan

Vierailija
6/17 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tapahtui monta monta kertaa aina kun en käyttäytynyt alistuvasti.

Aina kun kerroin että joku asia ei ole oikein.

Vierailija
7/17 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama. Se paheni eron jälkeen. Aina, jos en ollut samaa mieltä lasten asioista, niin kuulun vaikka mitä. Olen kuullut olevani ”sairas, läpeensä paha, täysin moraaliton ja syvällä pahuuden teillä”. Ja kaikki vain sen takia, ettäolen tehnyt valintoja sen mukaan, minkä itse koen olevan tärkeää ja oikein. Ikinä en muista haukkuneeni miestä. Olen hyvä pitämään riitelyn asiatasolla, ikinä en mene henkilökohtaisuuksiin.

Ihmettelen samoin miksi hän tekee niin. Sanotaan, että metsä vastaa niin kuin huudetaan, mutta tämä ei pidä paikkaansa. Jos vastaisi, niin mies vain sanoisi oman mielipiteensä ja piste.

Vierailija
8/17 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hallitse tunteitaan. 

Mitä sanoit takaisin?

Vierailija
9/17 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hallitse tunteitaan. 

Mitä sanoit takaisin?

Minä en sano mitään. Tai toistan korkeintaan samaa mielidettäni kuin aiemminkin.

7

Vierailija
10/17 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hallitse tunteitaan. 

Mitä sanoit takaisin?

Ensin käskin lopettaa ja kerroin että ikinä ei enää saa tehdä niin. Lopulta suutuin takas ja kerroin että hän on sairas enkä enää lue viestejä

Vierailija
11/17 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä niele tota ei hallitse tunteita, silloin haukkuisi vaan. Mutta kun Oikeasti yritti kaivaa kaiken mahdollisen millä pysty satuttaa. sellaisenkin mikä ei todellakaan olisi tullut kellään mieleen.

Vierailija
12/17 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä niele tota ei hallitse tunteita, silloin haukkuisi vaan. Mutta kun Oikeasti yritti kaivaa kaiken mahdollisen millä pysty satuttaa. sellaisenkin mikä ei todellakaan olisi tullut kellään mieleen.

En minäkään sitä usko, koska eksäni pystyi hillitsemään tunteensa kaikissa muissa tilanteissa. Hänenkin motiivinsa oli halu satuttaa. Kysymys onkin, miksi joku haluaa tieten tahtoen satuttaa toista?

Taustalla on tietty viha, mutta miksi hän vihaa minua niin paljon? Itse en koskaan tieten tahtoen satuttanut häntä, en ole kamalan vaikea luonnekaan. En väitä täydellinen olevani, mutta en vain ymmärrä, koska itse en ole koskaan halunnut satuttaa muita.

7

Vierailija
13/17 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tunnustaa tekevänsä samoin?

Vierailija
14/17 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua monelle ellei kaikille eronneille. Voimia ❤️.

Vierailija
15/17 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo tapahtui monta monta kertaa aina kun en käyttäytynyt alistuvasti.

Aina kun kerroin että joku asia ei ole oikein.

Sama täällä!

Ahdistaa valtavasti!

Omalla järjellä TAJUAN ettei tuollainen ole normaalia tai oikein?! Mies kääntää kaiken minun syyksi: mitä SINÄ nyt sekoilet siinä...!?

Yritän puhua, että miltä sinusta tuntuisi jos joku käyttäytyisi samallatavalla sinua kohtaan? Ei kuulema kaverit v-ttuile hänelle, ainoastaan minä!

Kesken keskustelun esim. jos kerron oman mielipiteeni, hän tyrmää minut! "Mitä kuvittelet, eihän se noin ole" - tyyliin!?

Mikä ihme tuollaista ihmistä vaivaa?

Hänelle ei ole sääntöjä! Uhkailee ja kiristää. Jos itken, alkaa matkia.

Vierailija
16/17 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistisuus vaivaa. Mikä muu se voi olla?

Vierailija
17/17 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän