Kuka on palstan eläinrääkkäyshullu?
Mitä ihminen saa noiden juttujen fantasioinnista?
Kommentit (8)
Samaa olen miettinyt, että kuka sairas mieli noita tarinoita kirjoittaa. Oikeasti ne on tosi vastenmielisiä, varsinkin koska tuollaiset ihmiset voivat aivan oikeastikin rääkätä eläimiään, ihan vaan saadakseen huomiota. Muutama vuosi sitten esimerkiksi eräs eläintenhoitajaksi opiskeleva nuori nainen tuomittiin eläinrääkkäyksestä (oli siis väittänyt jonkun muun vahingoittaneen niitä, vaikka itse kidutti niitä), ja näissä tämän palstan kirjoittajan jutuissa on niin paljon samoja juttuja, mitä hän kertoi, että aivan oksettaa.
Minä olen miettinyt, että alan tallentaa nämä ihmisen kirjoitukset, ihan vaan koska ei voi tietää jos niitä joskus tarvitsee.
Siis mikä tää juttu on :o (haluanko ees tietää :(((........)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 21:06"]
Siis mikä tää juttu on :o (haluanko ees tietää :(((........)
[/quote]
Se tyyppi joka tuottaa tänne säännöllisesti niitä aloituksia, joissa kuolee pieniä jyrsijöitä tai kidutetaan kissoja tai muuta. Yleensä jotenkin vähän demonisten pikkulasten käsissä.
Niin, siis nuo aloitukset menee näin, että alakouluikäinen tai leikki-ikäinen lapsi on tappanut kissan tai jyrsijän. Ap on huolissaan, koska lapsi ei näytä olevan pahoillaan tekemisistään.
Nuo tarinat ovat siis keksittyjä, tai ainakaan sitä eläintä ei ole pieni lapsi voinut tappaa, ihan siis koska lapsella ei ole fyysistä voimaa tehdä asioita joita ap kuvailee. Ap tietenkin itse on voinut ne tehdä, jos on riittävän sairas päästään.
Ei kyllä ihan normaalia toimintaa... Noistahan voi ilmoittaa eteenpäin vaikka poliisille, ainakin jos on eläinsuojelurikokseen viittaavaa tai yllyttävää tekstiä.
What? Varmaankin löytyy sun omasta peilistä, kun eihän tässä edes ole mitään semmosia juttuja nähtävillä.