Koitin mennä pyörälenkille kun olen jo kohta kaksi viikkoa maannut kotona. No, tietenkin rankkasade yllätti kun sade-suomessa ollaan.
Eikö tämä helvetti lopu koskaan?
Katsoin, että vihdoinkin aurinko vähän paistaa, sääennuste lupasi 30% sadetta. Ehkä nyt olisi se väli että pääsisi edes vähän ulkoilemaan.
Lähdin fillaroimaan ja noin 1km polkemisen jälkeen taivas repeää ja sairas rankkasade. Äkkiä kotiin, mutta eihän se auttanut. Kuin uitettu koira poljin kotiin.
Tää Suomi ei ole ihmisasutukseen kelpaavaa aluetta. Tää on maanpäällinen helvetti jossa ei ole kuin kärsimystä.
Kommentit (49)
Olisit katsonut sääennusteesta alueesi sadepilvet ja arvioitu aika, milloin ne ovat asuinalueesi päällä.
Erittäin yksinkertaista.
Kuvitteletko että sateet lakkaa valittamalla?
Vierailija kirjoitti:
Kun saisi työn ja asunnon vaikka Berliinistä, niin miettisi hetkeäkään. Pakkaisin jo autoa.
Kyllä sielläkin sataa vettä. Paljon. Älä huoli. Tosin turkkilaiset ja irakilaiset pöllivät pyöräsi 10x nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Olisit katsonut sääennusteesta alueesi sadepilvet ja arvioitu aika, milloin ne ovat asuinalueesi päällä.
Erittäin yksinkertaista.
Aivan sama kattooko vai ei, Suomessa sataa aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin yksinkertaista.
Aivan sama kattooko vai ei, Suomessa sataa aina.
Just oli helteet ja porukka itki kun on kuuma
Helsinkiin pitäisi tehdä juoksu- sekä pyöräilytunneli, missä pääsisi edes vähän liikkumaan. En jaksa aina liikkua hikisessä huoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Kun saisi työn ja asunnon vaikka Berliinistä, niin miettisi hetkeäkään. Pakkaisin jo autoa.
Go for it!
Älä jätä haluasi pelkkään toteamiseen, vaan toimi saavuttaaksesi unelmasi.
Mistä voisi löytää Berliinin työpaikat? Olen korkeakoulutettu, joten jotain saumaa voisi olla saada sieltä duunia.
Pöh. Pyöräilysadetakkeja ja housuja on olemassa.
Semmost se on.
Mut tulit sentään yrittäneeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä voisi löytää Berliinin työpaikat? Olen korkeakoulutettu, joten jotain saumaa voisi olla saada sieltä duunia.
Onko sinulla esim. Google käytössä?
Itse juoksin eilen tunnin sateessa. Lenkin jälkeen kotona odotti lämmitetty sauna, ai että!
Onhan tämä ihan hanurista, mutta minkäs teet. Tätä se on Suomessa. Muuten ei ottaisi näin päähän, mutta kun ei viitsi edes lähteä minnekään lämpöiseen matkalle.
Mittari näyttä +12 ja vettä tulee kuin saavista kaatamalla. Mutta ainakin hellevihaajat ovat innoissaan.
Kastuminen ei ole mitenkään haitallista.
Vierailija kirjoitti:
Korkeakoulutettuna osaat epäilemättä ihan itsekin kaivaa esiin tietoa muutosta Saksaan ja paikallisista työpaikoista.
Ei haittaa sateessa ulkoilut, ihanasti viilensi helteiden jälkeen vaan ja suihkuun menen kuitenkin heti kotona. Tosiaan myös pukeutumiskysymys, ja asenne varsinkin! Osta kuntopyörä sisälle niin sit ainakin problem solved.
Vierailija kirjoitti:
Itse juoksin eilen tunnin sateessa. Lenkin jälkeen kotona odotti lämmitetty sauna, ai että!
Minä en juossut eilen sateessa mutta menin silti illalla saunaan.