Suostuisitko teeskentelemään orgasmia miehen mieliksi? (minulla tilanne että miesystävä suuttuu jos en saa)
Puolisen vuotta olen nyt tapaillut miestä. Jos en saa orgasmia, mies menee marttyyri-moodiin. Jupisee itsekseen "Mä oon niin paska, sun eksän kanssa varmaan sait monta orkkua aina" Ja sen jälkeen pitää mykkäkoulua. Pari kertaa on jo käynyt läheltä että olisin teeskennellyt. Tähän peliin nyt en onneksi lähtenyt, koska siihen se sitten varmaan menisi, että teeskentelisin aina. Saan ehkä yhden kerran kymmenestä pelkällä yhdynnällä.
Mitä tekisitte tilanteessani? Järkipuhe ei auta, vaan alkaa haukkua itseään. Ei sentään onneksi minua.
Kommentit (36)
Itse saan orgasmin helposti. Myös yhdynnässä. Anatomiani ja hormonitoimintani on vain sellainen. Miehet ovat aina aivan ihmeissään kun laukean niin helposti sillä keskivertonainen ei omaa kaltaistani anatomiaa ja hormonitoimintaa. Tämä on siis naisilla täysin yksilökohtaista koska emättimellä ei ole mitään tekemistä orgasmin kanssa, kuten miehet uskovat, vaan klitoriksella. Jos klitoris ei stimuloidu yhdynnässä niin on vaikea saavuttaa orgasmia. Miehet, ottakaa selvää naisen sukuelinten anatomiasta ja lopettakaa myyttien ylläpitäminen! Ihan turha sitä emätintä on rassata kun se ei naista orgasmiin vie!! Klitoris on oikea osoite!!
Juu, ei jatkoon vinku intiaani. Henkisesti kypsymätön, jos ei pysty ottamaan rakentavaa puhetta vastaan ja ole asiassa ratkaisukeskeinen, vaan itkee ja vinkuu vain.
Luultavasti ex muijansa (jos siis niitä edes on) ovat sortuneet teeskentelemään tuon mielensäpahoittajan takia. Älä sinä ap sorru samaan, mies saattaa alkaa kuvitella olevansa "mahtava panemaan"
Siinä on ihan tarpeeksi sietämistä, että ei saa täyttymystä saatikka, että vielä haukutaan asiasta. Tyhmää käytöstä jätkältä. Ei ymmärrä, että voi oikeasti tehdä jotain asialle ja kehittyä siinä. Naisen pitää kertoa mistä pitää jne. Molemmat voivat lopulta olla tyytyväisiä. Vai onko parempi jatkaa ilman itsetunto taakkapoikaa?
Huhheijaa, en todellakaan teeskentelisi enkä myöskään jäisi kuuntelemaan miehen marttyrointia yhtään... Vaikuttaa siltä, että hänellä on melkoisen huono itsetunto kun pitää heittäytyä marttyyriksi ja alkaa verrata itseään muihin (eksääsi). Ongelmahan tässä ei ole se, ettet sinä saa orgasmia vaan se, että mies ei kykene keskustelemaan (mahdollisesti arasta) aiheesta asiallisesti ja pohtimaan kanssasi rauhassa, mitä voisitte asialle yrittää tehdä.
Jos häntä kiinnostaa enemmän vaikka sitten teeskennelty orgasmi kuin se mistä oikeasti tykkäät ja nautit, mitä teet tuollaisella tyypillä?
Tähän ei auta muu kuin istua alas, ottaa lempeästi häntä kädestä ja katsoa syvälle silmiin ja sanoa... Kulta, Seksi Sepon kanssa oli maagista, et tule ikinä pääsemään hänen tasolleen. Niinä kuumina öinä, päivinä ja iltoina kun yhdyimme Sepon kanssa, puhumattakaan aamuista... Tässä kohtaa* sulje silmäsi, lipaise huuliasi eroottisesti, huokaise syvään väristen* Tauko.
Sitten katso terävästi silmiin nyxääsi ja sanot hitaasti... ymmärräthän Rakas... Sinä olet huono pano.
Niin sitä haluan sanoa siis, että äijä mäkeen. Soutamaan vaikka niitä järviä tai jotain. Mies saattaa kysyä kuka on Seppo, älä kerro.
Eihän tuollaisen miehen kanssa voi seksistä nauttia? Menisi kyllä maku lopullisesti, seksi on herkkä asia.
Itse en ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä, eikä se ole minulle tai miehelleni mikään ongelma. Mieheni opetteli mistä nautin ja osaa aina hoitaa minulle orgasmin ennen tai jälkeen yhdynnän, tai molempina :)
En ikinä suostuisi teeskentelyyn. Eikö mies tajua että se on valehtelua, pitäisi suuttua ennemmin valehtelusta. Kerro ennemmin että mies on kai huono rakastajana kun et saa.
Tuollaisen "sankarin" jättäisin tumputtamaan omaan käteen.
Onhan se aika masentavaa kun nainen ei saa.. En tiedä miten nykyinen ja edeltävä ovatko saaneet, edeltävien kanssa ei ole ollut mitään epäselvää kun supistelut on ollut niin voimakkaat ja piti aina lopettaa hetkeksi.
Kyllä miehuus saa kolausta. Mutta en kyllä haluaisi että puoliso alkaisi esittämään tai valehtelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä molemmilla se oletus, että pelkällä yhdynnällä pitäisi saada orgasmi?
Iso/suurin osa naisistahan ei anatomiansa takia saa pelkässä yhdynnässä orgasmia ollenkaan.
Onko mies kysynyt, että mistä pidät? Oletko sinä kertonut hänelle, mistä pidät?
Onko mies aiemmissa suhteissaan kiukutellut marttyyrina samalla tavalla? Oletko kysynyt?
Oletko kysynyt mieheltä, että mihin hän pyrkii mykkäkoulullaan?
Oletko kysynyt mieheltä, että toivoisiko sitten mies, että alkaisit teeskentelemään?
Meneekö teillä muuten hyvin: Kuuntelette toiveita molemmin puolin? Kerrotte kuulumisia molemmin puolin? Viihdytte toistenne seurassa? Muuten ei kiukutella? Ei toimita marttyyrina? Ei pidetä mykkäkoulua?
Silloin kun pitää mykkäkoulua, häneltä ei voi kysellä yhtään mitään. "Normaali" olotilassa kun yritin kertoa mistä tykkään, alkoi sama marttyyriulina "no kirjoita nyt vaikka joku ohjekirja kun kerran oon niin paska joka asiassa" Aiempia suhteita hänellä ei ole. Olemme kolmekymppisiä, jos sillä on jotain merkitystä.
Muuten meillä menee hyvin, tuo seksi on ainoa ongelma.
Ap
Tuohan on ihan hirveää! Jokainen normaalilla järjellä varustettu yksilö tietää, että makuja on erilaisia, ja siksi pitää puhua siitä, että mistä kukin tykkää ilman kiukuttelua ja marttyyriksi heittäytymistä.
Kuinka olisi parisuhdeterapia/seksuaaliterapia, jos et halua miestä heittää heti pellolle?
Luuleeko mies siis, että hänen pitäisi tietää mistä joku tykkää, ilman minkäänlaista puhetta?
En jatkaisi seurustelua tuollaisen miehen kanssa. Mykkäkoulua pitävä, keskustelukyvytön marttyyri... Surkeaa touhua.
Oletko itse tyytyväinen teidän seksiin? Jos niin yritä saada mies tajuamaan se.
Vierailija kirjoitti:
Olisitko sinä tyytyväinen jos et saisi orgasmia? Ja lisäksi tuo käytös? Siis kaikkea naisilta vaaditaankin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko sinä tyytyväinen jos et saisi orgasmia? Ja lisäksi tuo käytös? Siis kaikkea naisilta vaaditaankin!
Minä en ole ikinä saanut (pelkästään) yhdynnästä orgasmia ja olen vallan tyytyväinen seksielämääni. Ap:n miehen käytös vaikuttaa rasittavalta, mutta jos on muuten hyvä kumppani niin toivoisin hänen itsetuntonsa kohoavan ja tuon käytöksen muuttuvan sen sijaan että erottaisiin sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä molemmilla se oletus, että pelkällä yhdynnällä pitäisi saada orgasmi?
Iso/suurin osa naisistahan ei anatomiansa takia saa pelkässä yhdynnässä orgasmia ollenkaan.
Onko mies kysynyt, että mistä pidät? Oletko sinä kertonut hänelle, mistä pidät?
Onko mies aiemmissa suhteissaan kiukutellut marttyyrina samalla tavalla? Oletko kysynyt?
Oletko kysynyt mieheltä, että mihin hän pyrkii mykkäkoulullaan?
Oletko kysynyt mieheltä, että toivoisiko sitten mies, että alkaisit teeskentelemään?
Meneekö teillä muuten hyvin: Kuuntelette toiveita molemmin puolin? Kerrotte kuulumisia molemmin puolin? Viihdytte toistenne seurassa? Muuten ei kiukutella? Ei toimita marttyyrina? Ei pidetä mykkäkoulua?
Silloin kun pitää mykkäkoulua, häneltä ei voi kysellä yhtään mitään. "Normaali" olotilassa kun yritin kertoa mistä tykkään, alkoi sama marttyyriulina "no kirjoita nyt vaikka joku ohjekirja kun kerran oon niin paska joka asiassa" Aiempia suhteita hänellä ei ole. Olemme kolmekymppisiä, jos sillä on jotain merkitystä.
Muuten meillä menee hyvin, tuo seksi on ainoa ongelma.
Ap
Tuo taitaakin olla selitys huonoon itsetuntoon. Hän on tuohon ikään mennessä onnistunut kehittämään melkoisen kompleksin aiheesta ja kun sinulla on ollut aiempia suhteita, hän pelkää lähtökohtaisesti olevansa huonompi, kun on vähemmän kokenut. Kyllä tuollaisesta voi päästä yli, mutta voit joutua lukuisat kerrat takomaan hänelle päähän, että hänessä ei ole mitään vikaa. Olet saanut orgasmeja yhdynnässä hänen(kin) kanssaan, joten se on mahdollista ja tärkeintä olisi varmaan olla stressaamatta ja nauttia seksistä kaikin mahdollisin tavoin. Mies pitäisi saada tajuamaan, että tuollainen käytös on haitaksi, ei se ettei orgasmia saa joka kerta yhdynnässä. Miehen pitäisi jättää kuvitelmat siitä, millaista seksin pitäisi olla ja keskittyä seksiin sinun kanssasi.
Olen kuullut eräältä ystävältä kadehdittavan ihanista kokemuksista miehen kanssa, jolla ei ollut aiempia suhteita. Mies oli avoimin mielin tutkimassa, mistä kumppani nauttii ja teki sen hiton hyvin ehkä juuri sen ansiosta ettei hänellä ollut valmista kaavaa mielessä, miten naisen kanssa pitää toimia ja miten naisen pitää reagoida.
Tosi ärsyttävää käytöstä tuollainen marttyyriksi heittäytyminen :(