Mieheni ajoi peräkarvansa. Onko hän homo?
Terve kanssakeskustelijat! Huomasin eilen illalla mennessäni nukkumaan aviomieheni kanssa, että hän oli ajanut takapuolensa täysin karvattomaksi. Asiasta ei ole ollut mitään puhetta, enkä tiedä mikä asiaan on syynä. Ylireagoinko jos kuvittelen että hänellä olisi suhde miehen kanssa?
Kommentit (26)
Mulla ei ole mitään homoilijoita vastaan.
Homoilkaa vapaasti ja nauttikaa touhustanne.
Mutta ei tuo karvojen ajelu ihan täysipäistä hommaa ole. Menee vähän liiallisuuksiin. Ettekö keksi muuta tekemistä, kuin karvojenne ajelun luuserit?
T: 11cm mies
Hirveää se sänki. Kakka tarttuu sänkiin todella ja raastaa kakkaa tullessaan ulos.
Ei siinä ole mitään järkeä. Sen lisäksi sänki nipistelee ja tulehduttaa pyllyn ympäryksen. Älkää hyvät miehet leikelkö itseänne. Se näyttää niin väärältä!
Mä huomasin kans vuosi sitten, että Markon perskarvat olivat kadonneet. Ehdin minäkin kuvitella vaikka mitä, juurikin tuota, että Marko onkin oikeasti homo. Onneksi lopulta rohkenin kysyä suoraan ja selvisi, että Markolla oli karvanlähtöaika ja ne olivat vain yksi päivä tippuneet. Sain vielä todisteen, että näin todellakin oli, sillä seuraavana päivänä pyykkiä pestessäni huomasin, että Markon lempikalsarit olivat aivan täynnä rectum-alueen karvoja.
Suosittelen kysymään suoraan, niin ei tarvitse hätäillä.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 15:44"]Kokeile hänen nukkuessaan sormella onko peräaukossa jotain eroa (löystymistä tai liukuvoidetta).[/quote]
Kokeilin yöllä tuota temppua kun mieheni aloitti kuorsaamisen. Ei ollut liukuvoidetta, mutta haisi kyllä hieman pahalta :) Ei ollut sen suurempaa löystymistäkään havaittavissa, eli voin huokaista helpoituksesta?
Luultavasti on. Ja jos vielä hampaansakin pesee ja dödöä käyttää, niin sitten asia on varma.
Onko viime aikoina ollut kiinnostunut sisustuslehdistä tai katsonut marko paanasta telkkarista?
paljaaksi ajeltu (tai vahattu!!) pyllynappi on siitä mukava , et kakatessa ei jää takamukseen ylimääräisiä kakkariekaleita roikkumaan joulukuusipallojen lailla, myös: jos kumppanilla on kovasti karvoja, niitä voi jäädä suuhun petipuuhissa.
Ja tämähän olikin AIVAN varmasti miehen kirjoittama viesti...:D
[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 17:01"]
No tuota tuota....
Karvaisilla miehillä voi olla karvoja väärissä paikoissa, ja homma on siis hygienian hoitoa. Minulla on karvat niin selässä kuin rinnuksissa, ja niitä on paljon, ja minä esim. höylään kainaloni ja peräaukon ympäristön sileäksi.
Lisäksi kesämökillä on ulkopuucee. Sileä karvaton peräaukon ympärys helpottaa kummasti hygieniaa. Ja tiedän siis aivan takuuvarmasti olevani hetero. :-)
Voi helevetti... joutuuko jo tuostakin homoseksuaaliksi epäillyksi ? Onneksi en ole miehesi. Voisi huumorintaju olla ehkä vähän vähissä.
Jospa ottaisit ja kysyisit häneltä asiasta ? Ja kyllä, mielestäni ylireagoit semmoisella tavalla, että mopo on karannut käsistä silleen että käsissä on enää pelkkä tanko....
[/quote]
Ei persekarvojen ajelu ole homoutta.
Homo tarkoittaa sitä että tuntee seksuaalista vetoa samaa sukupuolta olevaan, ehkä vielä tarkennettuna sitä että tuntee vetoa vain samaa sukupuoleen.
moikka. meillä oli aika sama juttu muutava vuosi sitten. mieheni tosin ilmoitti minulle etukäteen ajavansa karvansa. kahden kuukauden päästä selvisi minulle että hänellä oli seksisuhde miehen kanssa.en kuvitellut peräkarvojen ajon liittyneen siihen mutta kyllä se tuntuu olevan selkeä merkki homoseksualisuudesta.
No ei ole! Aikuisviihde-elokuvissakin miehet on ajanut karvansa, ja kai se puutarha on samalla sieltäkin takaakin hoidettava.
Oon kans huomannu et äijät jotka ajaa kiveksensä on tosi usein homoja. Seki voi siis vaikuttaa..
Nukkumaanmeno tarkistuksen yhteydessäkö asia tuli ilmi ? Miten etupuoli, onko karvat tallella ? Kysy siltä ajoiko itse vai ... , ja onko jälki siistiä ? Pidätkö miehesi sileästä ahterista ? Jos se on sun äitienpäivälahja, tarjoilee sen sunnuntaina sänkyyn kukkien kera
Aika homolta kyllä kuulostaa. Kaikki jotka ajaa mulkkusakkin posliiniksi niin on ollut jotenkin neitimäisiä ihmisiä.
Kokeile hänen nukkuessaan sormella onko peräaukossa jotain eroa (löystymistä tai liukuvoidetta).
Ehkä se haluaa, että nuolet sieltä. Ehkä se vihjaa että sulla on karvoja vähän liikaa?