Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylioppilastytön äiti! Ethän vaan pilaa tyttösi juhlaa

Vierailija
07.05.2013 |

ostamalla hänelle liian halpaa juhlamekkoa? Muistakaa pitää taso!

http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1288563447646.html

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin aikanaan itse mekkoni ja omilla rahoilla, äiti ei ollut edes makutuomarina mukana.

Vierailija
22/26 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, minä jouduin aikoinaan itse omilla rahoillani ostamaan oman ylioppilasmekkoni ja ei tosiaankaan ollut varaa monen kympin mekkoon. Kengät olivat äidin ystävältä saadut vanhat korkkarit. Vanhojentanssitkin jäivät tanssimatta, kun äiti teki selväksi, ettei kustanna mun mekkoa. Milläpä sen olisin itsekään maksanut, kun ei siihen aikaan mitään tuloja ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenisen vuotta sitten siskoni löysi 30 euron mekon YO-juhliinsa ihan tavallisesta marketista. Todella kaunis ja käyttöä on useasti ollut. Kengät taisivat maksaa 20 euroa.  Kampaus ja meikkikin oli ihan itse tehty. 

Halvasta hinnasta huolimatta päivä oli ikimuistoinen ja siskoni todella kaunis =)

Vierailija
24/26 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavaksi mennyt tämä nykyinen kilpavarustelu, kun mikään ei tahdo riittää ja rahaa pistetään surutta palamaan satasia, jopa tonneja. Perusteluksi aina että kerranhan sitä vaan... Niin, päästään ripille, vanhojen tansseihin, ylioppilaaksi, valmistutaan, mennään naimisiin jne. Kyllähän näitä riittää. Tuntuu että nykyään ihmisiltä puuttuu kohtuus. Mikään "tavallinen" ei enää riitä. Ja ei, ei se ole minulta pois että pistätte tonneja palamaan joka juhliin. Ahdistaa vain kuinka joka juhlasta on tullut kilpavarustelua ja tuntuu että koko juhlanaihe on jäänyt toissijaiseksi. Ykkösenä on se kenellä on parhaat varusteet.

Vierailija
25/26 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joop, mun (kuvitteellisella) tyttärellä on 1800 euron mekko, ku mun mies (fantasioissani) perusti Facebookin minkä (unessani) kolkytsenttisen heiluttelultaan ehti, ni (nettipersoonallani) fyrken finns.

Vierailija
26/26 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei ostaisi, jos on varaa? Minulla ei ole. Se ei muuta tosiasiaa, että tyttö pääsi ylioppilaaksi. Uskon ettei hän häpeä edullista asuaan ja toivon, itse asiassa tiedän, ettei kadehdi jonkun toisen kallimpia vermeitä. Miksi ei voisi laittaa rahaa "turhaan" jos sitä on? Mihin se sitten pitäisi laittaa? Ei se mielestäni ole toisilta pois.