Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos heräisit vuonna 1980, mutta tietäisit sen kaiken, mitä tiedät nykyään?

Vierailija
09.07.2020 |

Yrittäisitkö rikastua? Ryhtyisitkö ennustajaksi tai pörssianalyytikoksi? Tai "säveltäjäksi"?

Kommentit (174)

Vierailija
161/174 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttisin aikakaudesta sydämeni kyllyydestä. Ei älypuhelimia, somea, eikä idiotismikaan tainnut olla niin kovasti nousussa.

162/174 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin ranteet auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/174 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan varjostajana estäisin ajan kanssa esim. Piia Ristikankareen, Raisa Räisäsen, Niku Patrosen, Teemu Puumalan. Antti Hanhivaaran ja monen muun murhat. Estäisin myös kouluampumiset. Keksisin vaikka tangle teezerin tai jonkun muun yksinkertaisen vehkeen ja tekisin sillä rahaa. Menisin katsomaan Nirvanaa livenä.

Vierailija
164/174 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkisin kunnon ammatin

Vierailija
165/174 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttautuisin koneenkäyttäjäksi ja menisin töihin ja ostaisin rivitaloasunnon. Lähettäisin seuranhakuilmoituksia paikallislehteen ja rassaisin autoa vapaa-ajalla. Kävisin essolla kahvilla ja huutaisin että olette kaikki yksiä tyhjäntoimittaja homoja!

Vierailija
166/174 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin rupeisin ennustajaksi.  Kukaan ei uskoisi, kun sanoisin, että Suomi vielä voittaa euroviisut.

Ennustaisin neuvostoromahduksen ja sen, kuinka lentokoneet lentää kaksoistorneihin ja niin pois päin.  Olisin kaikkien mielestä maailman huonoin ennustaja.

Lakkaisin hyysäämästä jatkuvissa kuolemankielissä viruvaa äitimuoriani, joka alituiseen valittelee vaivojaan ja uhkailee meitä lähellä olevasta kuolemastaan.  Sanoisin suoraan, että mun kortit näyttää, että sä elät melkein satavuotiaaksi ja olet ihan terve, kunhan vaan valitat  valittamisen halusta.

Nauttisin varmaan työnteosta enemmän, kun tietäisin takuuvarmasti, että tuo veemäinen esimies siirtyy muihin tehtäviin ennen kuin vuosikymmen on lopussa.  Jaksaisin varmaan paremmin sen tiedon kanssa enkä hakis niin hanakasti sairauslomaa milloin mistäkin.  Niin ja nauttisin tietysti vielä siitäkin, että on työterveyshuolto, joka toimii!!!!

Olisin varovaisempi väkijuomien kanssa eli jäisi tekemättä ne muutamat mokailut, ettei tarttis tässäkin ajassa vielä niitä hävetä.  Vaikka tuskin niitä kukaan muu enää muistaa kuin minä itse.

Vierailija
167/174 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi hyljemiehen kaapata yhtään pikkupoikaa.

Vierailija
168/174 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis heräisinkö vuoteen 1980 tämän ikäisenä kun olen nyt? Olen syntynyt 1990.

Mutta joo. Tekisin paljon eri valintoja henk.koht elämässäni.

Yrittäisin estää tulevat suuronnettomuudet yms. Estonia, kouluampumiset jne. Eri asia uskoisiko minua kukaan jos vaikka soittelisin Estlinelle että tarkistakaapas se keulavisiiri tai huutelisin sanomalehdissä että älkää menkö sinne ja sinne silloin ja silloin. Pitäisivät vaan hulluna. 😂 Mutta yrittäisin kuitenkin.

Koittaisin muistaa millä lottoriveillä on voitettu miljoonat. En kyllä muistaisi.

Vierailija
169/174 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö 1980 osakekauppa ollut säädeltyä? Eli ei voinut ostaa mitä tahtoi milloin tahtoi, ei ainakaan jonkun ulkomaisen Applen osakkeita.

Vierailija
170/174 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaisin kärsivällisesti että maria ohisalo, li andersson ja sanna marin tulevat suojatieikään ja hurauttaisin vuorollaan autolla kunkin päältä.

Vierailija
171/174 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirkuisin riemusta. Saisin vihdoinkin kokea 80-luvun.

Ilman fb:a, ig:a, twitteriä, ja tinderiä?

Mitä iloa?

Kuka niitä kaipaa? En minä ainakaan.

Vierailija
172/174 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirkuisin riemusta. Saisin vihdoinkin kokea 80-luvun.

Joo, no se nyt ei oo kaikkea sitä mitä jiku 2000-luvun pississ luulee sen olevan.

No joku on nyt katkera.

Vierailija
173/174 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan varjostajana estäisin ajan kanssa esim. Piia Ristikankareen, Raisa Räisäsen, Niku Patrosen, Teemu Puumalan. Antti Hanhivaaran ja monen muun murhat. Estäisin myös kouluampumiset. Keksisin vaikka tangle teezerin tai jonkun muun yksinkertaisen vehkeen ja tekisin sillä rahaa. Menisin katsomaan Nirvanaa livenä.

Muistaisitko tarkat päivämäärät milloin katosivat, että osaisit hyvissä ajoin mennä varjostamaan?Minä en kyllä muista.

Vierailija
174/174 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin ihan ensiksi ihmettelisin, että tästäkö kaikesta olen jäänyt paitsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan