Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinkiläinen veronmaksaja, lue tämä.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 14:44"]

Maksan mielelläni paperittomien maahantulijoiden perusterveydenhoidon. Se kuuluu minusta inhimilliseen armeliaisuuteen.

-helsinkiläinen hyvätuloinen veronmaksaja-

[/quote]

No toivotaan että nämä romanit pöllivät juuri SINUN lompakon kun istut strindbergillä espressoa siemaillen.

Vierailija
22/37 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 14:43"]

Nää, ei kiitos, minua ei kiinnosta yhtään mikään, mitä Halla-aholla on sanottavana. En jaksa sitä moraalitonta ja tietojen vääristelyyn perustuvaa mussutusta.

[/quote]

Mitä tietoa tässä on vääristelty? Minun mielestä mahtavaa että on joku joka jaksaa pitää meidän suomalaisten puolta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 14:55"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 14:44"]

Maksan mielelläni paperittomien maahantulijoiden perusterveydenhoidon. Se kuuluu minusta inhimilliseen armeliaisuuteen.

-helsinkiläinen hyvätuloinen veronmaksaja-

[/quote]

No toivotaan että nämä romanit pöllivät juuri SINUN lompakon kun istut strindbergillä espressoa siemaillen.

[/quote]

So? Meinaat, että olen samanlainen kuin sinä, ja leimaan sen jälkeen kaikki romanit ja ulkomaalaiset rikollisiksi? Kuule, meissä on aika laillakin eroja...

Vierailija
24/37 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 14:50"]

Niin ja kun muutama sata - tuhat kiilaa lääkärissä sinun tai läheisesi eteen ja joudut itse menemään yksityiselle pitkän jonon takia.

Ja jos olisimme AINOA MAA euroopassa joka järjestää ilmaisen terveydenhuollon laittomille maahanmuuttajille, niin arvaa mikä määrä niitätulisi tänne. Tietenkin tämä olisi hyvä asia muille euroopan maille että pääsisivät kerjäläisistä eroon. Mutta kun täällä on nytkin jo

[/quote]

Voisi taas vähän käyttää päätä.. Ei ne tuhat paperitonta ole kaikki samalla terveysasemalla samana päivänä, saati että heillä olisi oikeus kiilata paperillisia.

Toki nämä paperittomat pitäisi palauttaa maahansa, mutta siinä tietenkin on se ongelma, ettei joku Romania todellakaan ala heille bussikuljetusta maksamaan. Sitten itketään sitä, että taas joutuu suomalaiset verorahoilla tämänkin kustantamaan. Mutta heitä nyt kumminkin tänne saapuu ja mielestäni jokaisella ihmisellä on oikeus jonkinasteiseen terveydenhuoltoon. Akuuttihoito tottakai, jota he siis ymmärtääkseni saavat ja klinikka kerran viikossa hyvä asia. En ole perehtynyt asiaan, joten en tiedä mitä kaikkea nämä ihmiset saavat hoidatettua, mutta olettamukseni perusteella ihan tarpeeksi. 

Vierailija
25/37 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 14:58"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 14:43"]

Nää, ei kiitos, minua ei kiinnosta yhtään mikään, mitä Halla-aholla on sanottavana. En jaksa sitä moraalitonta ja tietojen vääristelyyn perustuvaa mussutusta.

[/quote]

Mitä tietoa tässä on vääristelty? Minun mielestä mahtavaa että on joku joka jaksaa pitää meidän suomalaisten puolta!

[/quote]

Kuten sanotttu, en välitä edes lukea. Halla-aho valikoi itselleen mieluisat faktat ja tulkitsee niitä kuin piru Raamattua. Koska hän uskoo vakaasti dogmeihinsa, kuten kaikki rasistit, mitkään järkiperusteet eivät pure häneen. Kun yhden hänen teesinsä kaataa faktoilla, hän keksaisee tilalle toisen. Loputtomiin.

Ajanhukkaa, sanon minä.

Vierailija
26/37 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen sivistynyt ihminen (toisin kuin Halla-aho) niin olen sitä mieltä, meidän tulee auttaa ja tukea aina heikompiosaisia. Suomi ja Helsinki ovat rikkaita, joten voimme hyvin sijoittaa rahaa ko. maahantulijoiden terveyteen. Sitä paitsi Suomi ja Helsinki tarvitsee maahanmuuttajia, koska työnantajat eivät lyödä riittävästi päteviä työntekijöitä moniin ammatteihin (esim. hoiva-alat, opetusala, jne.).

Vierailija
27/37 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 15:08"]

Koska olen sivistynyt ihminen (toisin kuin Halla-aho) niin olen sitä mieltä, meidän tulee auttaa ja tukea aina heikompiosaisia. Suomi ja Helsinki ovat rikkaita, joten voimme hyvin sijoittaa rahaa ko. maahantulijoiden terveyteen. Sitä paitsi Suomi ja Helsinki tarvitsee maahanmuuttajia, koska työnantajat eivät lyödä riittävästi päteviä työntekijöitä moniin ammatteihin (esim. hoiva-alat, opetusala, jne.).

[/quote]

HAHHAHHHHHAAAAAAAAAAAAHHHHHHHAAAAAAAAAA! Vai että tarvitaan romaneita! missä pusikossa sä olet kasvanut?

Vierailija
28/37 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 15:08"]

[/quote]

Nyt oli kyse laittomista maahan tulijoista. Näitäkö Suomi ja Helsinki tarvitsee? Paperittomat voivat tehdä töitä vain pimeästi tai elättää itsensä rikollisuudella/kerjäämällä tms.  Nämä henkilöt eivät ole vastaus mahdolliseen työvoimapulaan.

Vierailija
29/37 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni turvapaikanhakijakin on paperiton, koska on menettänyt paperinsa tai niitä ei ole koskaan hänellä ollutkaan, ja on tullut maahan laittomasti. Mutta ei todellakaan voi leimata rikolliseksi sen takia, ainoastaan epätoivoiseksi ja avun tarpeessa olevaksi.

Vierailija
30/37 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvapaikanhakija ei ole tässä tarkoitettu "paperiton" sen jälkeen kun hän on hakenut turvapaikkaa. Turvapaikanhakijoiden oikeudesta mm. toimeentuloon ja terveydenhuoltoon on säädetty erikseen. Tässä keskustelussa oli käsittääkseni kyse niistä Suomessa laittomasti ja ilman papereita oleskelevista henkilöistä, jotka eivät ole viranomaisten kirjoissa.

Vierailija
31/37 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 99 % Halla-ahon kanssa maahanmuuttoasioista samaa mieltä. Toki Halla-aho on rasisti kuten minäkin ja merkittävä osa suomalaisista miehistä.

Voin sanoa käsi sydämmellä, että Suomi on paljon parempi paikka elää kuin esim. Somalia ja, että suomalaiset ovat paljon älykkäämpiä, viisaampia ja osaavampia kuin esim. somalit. Näinhän varmaakin jokainen tervejärkinen ihminen todellisuudessa ajattelee, mutta jos sanot näin julkisesti, niin olet tietenkin rasisti, sillä kaikki yhteiskunnat yhteiskunnat ja ihmisrodut ovat yhtä hyviä virallisen dogmin mukaan. Kukaan ei halua leimautua julkisuudessa rasistiksi, niinpä ihmiset eivät todellisuudessa uskalla julkisuudessa sanoa, mitä oikeasti ajattelevat.

Hyvä, että on Halla-ahon kaltasia rehellisiä poliittikkojakin olemassa.

Vierailija
32/37 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 99 % Halla-ahon kanssa maahanmuuttoasioista samaa mieltä. Toki Halla-aho on rasisti kuten minäkin ja merkittävä osa suomalaisista miehistä.

Voin sanoa käsi sydämmellä, että Suomi on paljon parempi paikka elää kuin esim. Somalia ja, että suomalaiset ovat paljon älykkäämpiä, viisaampia ja osaavampia kuin esim. somalit. Näinhän varmaakin jokainen tervejärkinen ihminen todellisuudessa ajattelee, mutta jos sanot näin julkisesti, niin olet tietenkin rasisti, sillä kaikki yhteiskunnat  ja ihmisrodut ovat yhtä hyviä virallisen dogmin mukaan. Kukaan ei halua leimautua julkisuudessa rasistiksi, niinpä ihmiset eivät todellisuudessa uskalla julkisuudessa sanoa, mitä oikeasti ajattelevat.

Hyvä, että on Halla-ahon kaltasia rehellisiä poliittikkojakin olemassa.

Vierailija
33/37 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki romanit ole paperittomia, he ovat EUn kansalaisia ja saavat tietysti toisessa maassa akuutin sairaanhoidon kuten muuallakin Euroopassa kuka tahansa kansalainen saa. Paperittomia ovat osa pakolaisista ja turvapaikanhakijoista, laittomasti Suomeen tuodut prostituoidut, seksiorjat ja muut pakkotyöläiset, heitä löytyy myös thaikkuvaimojen joukosta kun mies on kyllästynyt ja polttanut passit ja heittänyt ulos. Mihin nämä palautetaan?

Vierailija
34/37 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 30 v helsinkiläinen NAINEN olen myös osittain samaa mieltä Halla-Ahon kanssa yleisesti, mutta tässä asiassa olen kyllä täysin samaa mieltä.

Vaikka minulla ei olekaan aikaa hirveästi hengata kaupungilla ja olla näkemässä näitä kerjäläisiä, mutta kyllähän näitä riittää ongelmaksi asti.

kyllä minä ainakin veronmaksajana keksin 10000 parempaa paikkaa minne verovarat käytettäisiin. Miten olisi lapset (päiväkodit , koulut) tai vanhuksien terveyspalveluihin jne...  

Se että Suomi tarvitsee maahanmuuttajia töihin, niin romaneista ja somaleista ei ole kyllä näitä paikkoja täyttämään. Laiskoja ja työtäpelkääviä kun ovat. Lisää aasialaisia tai espanjalaisia tänne voitaisiin kyllä ottaa töihin.

Vierailija
35/37 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 15:31"]

Eivät kaikki romanit ole paperittomia, he ovat EUn kansalaisia ja saavat tietysti toisessa maassa akuutin sairaanhoidon kuten muuallakin Euroopassa kuka tahansa kansalainen saa. Paperittomia ovat osa pakolaisista ja turvapaikanhakijoista, laittomasti Suomeen tuodut prostituoidut, seksiorjat ja muut pakkotyöläiset, heitä löytyy myös thaikkuvaimojen joukosta kun mies on kyllästynyt ja polttanut passit ja heittänyt ulos. Mihin nämä palautetaan?

[/quote]

70 % on

Vierailija
36/37 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 15:40"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 15:31"]

[/quote]

70 % on

[/quote]

Lähde? Oikeasti, puhut paskaa. He tulevat tänne autolla tai lentäen, ja ainakaan viimeksi mainittuun ei ole asiaa ilman papereita. Automatkallakin on kosolti rajoja, joilla paperit kysytään. Ei pääse laivaankaan ilman papereita.

Joten aika vaikeaa tänne on tulla papereitta Romaniasta. Joku ehkä pääsee, mutta mistä sinä tuon 70% vetäisit, taisi olla Halla-aholta tai Hommafoorumista tuokin "tieto"...

Vierailija
37/37 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeksi: Sdp, vihreät ja vasurit siis haluavat  ottaa Bulgarian ja Romanian mustalaisväestön terveyspalvelut Helsinkiläisten veronmaksajien maksettavaksi.. Johan tämä maa on menossa mallilleen.. Siis PAPERITTOMAT JA LAITTOMAT ULKOMAAN SIIRTOLAISET SAAVAT JATKOSSA NOPEAMMIN JA HELPOMMIN TERVEYSPALVELUJA HELSINKISSÄ, KUIN  KOKO LYSTIN MAKSAVA HELSINKILÄINEN REHELLINEN SUOMALAINEN VERONMAKSAJA!!! On tämä idioottien maa, ei voi muuta todeta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi