Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa ostaa auto velaksi?

Vierailija
09.07.2020 |

Ehkä puolet voisi kattaa säästöillä mutta toiseen puoleen pitäisi ottaa lainaa.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika noloa ajaa pankin/rahoitusyhtiön omistamalla autolla eikä omalla. Tilanne on periaatteessa sellainen että pankki/rahoitusyhtiö sanoo "autetaan nyt raukkaa ajamaan kun sillä ei itse ole varaa". Tavallaan ajat jonkun muun armosta.

Vierailija
42/47 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se aika noloa ajaa pankin/rahoitusyhtiön omistamalla autolla eikä omalla. Tilanne on periaatteessa sellainen että pankki/rahoitusyhtiö sanoo "autetaan nyt raukkaa ajamaan kun sillä ei itse ole varaa". Tavallaan ajat jonkun muun armosta.

Tämä. Samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka idiootti ostaa uuden auton?

Varmaan samanlainen idiootti, joka matkustelee, syö ravintoloissa, käy elokuvissa/oopperassa/teatterissa yms.

Idiooteinta on olla niin pienituloinen, että luulee uudella autolla ajavaa tai vaikka huvikseen vuokralla asuvaa idiootiksi, vaikka hänellä on luultavasti silti enemmän rahaa käytettävänä kaikkeen muuhun kuin haukkujalla.

Vierailija
44/47 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, monen kotikin on pankin armosta. Kauheaa.

Vierailija
45/47 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä on noloa? Me haluttiin uusi ja tehokas auto, eikä haluttu laittaa rahaa autoon kiinni niin paljon kuin olisi pitänyt, joten otettiin rahoituksella. Autohan on tunnetusti surkein sijoituskohde eli ei mitään järkeä laittaa suuria summia siihen kiinni, ellei tosin ole joku miljonääri.

Vierailija
46/47 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, monen kotikin on pankin armosta. Kauheaa.

Niin, mutta se asuntolaina saadaan yleensä jossain vaiheessa maksettua pois. Toisin on autolaina. Juuri kun saat autolainaa maksettua sopisvasti pois niin onkin jo aika vaihtaa uuteen autoon ja ottaa lisää lainaa.

Vierailija
47/47 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO ON NOLOA, jos ei ole varaa maksaa käteisellä, niin kulje ratikalla tai metrolla. Toinen vaihtoehto on ostaa Lada johon myös sinulla rahat riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä