Onko sinulla tavisnimi?
Saatko oman nimikko-Cokis-pullon, löytyykö nimesi tältä listalta?
http://www.ruokala.net/ajankohtaista/yleisimmat-suomalaisnimet-saavat-omat-coca-cola-pullot-loytyyko-oma-nimesi-joukosta/1288563085134
Tero
Kommentit (39)
Löytyy, jes! Kerrankin. Lapsena ei koskaan ollut mitään mun nimistä missään, tai okei, kerran löysin nimitarroja. Sitä onnen päivää!
Löytyy, tiesinkin että on tavisnimi.
Lasten nimiä ei löydy, eikä miehenikään.
Saan kyllä, kuten mieheni ja vanhimmat lapset. Nuoremmat lapset jää ilman.
Löytyy nimi listalta. Nimeni on tosi hyvä, vaikka onkin omassa ikäluokassani yksi kaikkein yleisimmistä. Voisin antaa saman nimen omalle tyttärelle.
Juu, taviksia ollaan ja mies on kanssa. Lapset eivät ole.
Nähtävästi löytyy, olen Kirsi. Miehenkin nimi löytyy, ja vanhemman pojan. Nuoremman nimellä ei tehdä pulloja, harmi ;)
Ei ole, mutta sisarusten nimet löytyy. Ihmettelen kyllä hieman listassa olleita tavisnimiä Robinia ja Olgaa.
Minua ja poikaa ei ollut listalla, akka on tavis.
Minua ja poikaa ei ollut listalla, akka on tavis.
Saan oman nimikko-cokiksen. Enpä olisi uskonut. Kaupoista ei yleensä ole löytynyt nimelläni varustettuja tuotteita, kuten avaimenperiä tai mukeja. Tämä oli kyllä positiivinen yllätys.
En ole elämäni aikana ostanut ainuttakaan cokista. Nyt täytyy ostaa.
Ei nuo kyllä ole yleisimmät, paitsi ehkä alle 30-vuotiaiden joukossa? Esim. Robin ja Miska ei ole mitään yleisiä verrattuna vaikkapa Pirkkoon ja Sirpaan.
Puuttuu kaikki yli 50-vuotiaiden suosikkinimet.
Ikäsyrjintää :(
Perheestämme 4/6 löytyi listalta. Ja yksi olin minä.
Sekä minun että mieheni nimet löytyivät.
Luin otsikon "Tavismi" ja ajattelin, että siinä taas joku uusi muotisairaus.
Meidän perheestä 2/7 löytyy. Omaani esim. ei löydy, vaikka mulla on oman ikäluokkani suosituin nimi. Kaikilla meidän perheessä on tavisnimet, mutta lasten nimet eivät ole suosittuja heidän ikäisillään. Olisi ollut kiva saada kaikille omat nimikkopullot.
Oi, minunkin nimeni on listalla! Enpä olisi uskonut! Tänä kesänä kittaan sitten ihan omaa limukkaa...
En saa. Pöh.