Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

saanko taas valittaa työpaikastani ja työkavereistani?

Vierailija
06.05.2013 |

Maanantainen masennus ja ärsytys. Oltiin viime viikolla työparin kanssa lomilla siten, että hän oli pois alkuviikon ja minä loppuviikon. Minä ystävällisenä tein alkuviikosta kaikki "inhokki"hommat ja jätin niitä helpompia ja mukavampia loppuviikolle työkaverini tehtäväksi. Noh, työkaverini ei ole tehnyt edes niitä helppoja hommia. En tiedä, mitä se on täällä taas lusmuillut. Ärsyttää suunnattomasti varsinkin kun tämä oli jotenkin arvattavissa kun näin on käynyt ennenkin.

Normaalisti, kun ollaan molemmat paikalla meillä on omat hommat, joita vaihdellaa parin kk välein. Kun ollaan yksin paikalla, on tiettyjä asioita, jotka on ensisijaisia ja ne on ehdottomasti tehtävä ja sitten on toissijaisia hommia, joiden tekeminen on suotavaa muttei välittömästi pakollista. On kerran päivässä, viikossa ja kuukaudessa tehtäviä pakollisia asioita. Nyt olin ystävällisesti tehnyt osan juurikin näistä kerran viikossa tehtävistä asioista mutta työparini ei siis tehnyt omaa osaansa. Jotain se yritti selitellä mutten jaksanut kuunnella, kun ei täällä ollut tapahtunut mitään normaalista poikkeavaa viime viikolla. Muutenkin työkaverini istuu netissä (heh, pisto omaan sydämeen) pelaamassa ja sitten sille aina tulee kiire.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa valittaa... Työtöntä v**uttaa lukea työkaverisi kaltaisista lusmuista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla